niedziela, 4 stycznia 2015

538. Jogurt grecki z muesli Mixit, jabłkiem, miodem kasztanowym

Łoo matko, ale ja jestem połamana xD
Cały praktycznie dzień spędzony na skręcaniu, wkręcaniu, dokręcaniu, dźwiganiu, przesuwaniu.
Nawet nie wiem kiedy się ciemno zrobiło.
Tzn. wiem, kiedy omyłkowo zamiast zaślepkę wbiłam palec w biurko.
Nic się nie stało.
Takie chwile z tatą są niezapomniane i bezcenne.
Ze względu na jego zdrowie jego praca polegała raczej na przytrzymywaniu i kierowaniu,
ale nie poradziłabym sobie bez niego.
Sąsiadkę poznałam, prosząc o pierwszą pożyczkę- miarkę metrową.
Zapomniałam, że lodówkę jeszcze mam pustą i na szczęście wzięłam ze sobą chociaż
banana, i orzechy, bo burczenie w brzuchu zagłuszałoby radio.
Dużo mogłabym opowiadać, ale nie chcę was zanudzać. Poza tym dziś... powtórka!
Tyle, że wezmę więcej wałówki i własną miarkę.

Miłego dnia! :D


No i siły i ochoty na kombinowanie absolutnie już nie miałam, 
więc śniadanie raczej z tych mało porywających pomysłem:







Jogurt grecki z muesli Mixit, jabłkiem, miodem kasztanowym, ziarnem kakaowca
Mandarynka


Rzec by się chciało ,,Partfait"

Pam.

23 komentarze:

  1. A takie parfaity są lepsze niż jakieś wymyślne śniadania <3

    OdpowiedzUsuń
  2. miód kasztanowy? jaki jest w smaku? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja czekam na zdjęcia twojego kącika kiedy już wszystko będzie na swoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i mało wyszukane, ale jak ładnie podane i jakie zdjęcia ładne! Po takim śniadaniu burczenie w brzuszku powinno na parę godzin być zaspokojone :)
    No i czekam na zdjęcia z nowego mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ten miód cudownie wycieka z tej szklanki!! uwielbiam klimat twoich dzisiejszych zdjęć:3
    a ja lubię czytać takie opowieści, mam nadzieję, że palec nie będzie o sobie dzisiaj dawał znać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam o tym miodzie napisać, aż mam ochotę iść po słoik i jeść łyżeczką miód :D

      Usuń
  6. jaki cudowny smaczny poranek kochana *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia w dalszych zmaganiach, uważaj na siebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten wyciekający miód wygląda pysznie!
    Mam nadzieję, że dzisiaj będziesz miała trochę mniej pracy i obejdzie się bez żadnych urazów:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpiękniejszy jest miód ociekający z jogurtu, cudo! *.*
    Powodzenia w dalszej pracy, coś czuję, że będzie pięknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ten miód cudownie spływa ze ścianek <3 Uwielbiam śniadania w wysokich szklankach i to, ze trzeba je potem wyskrobywać długą łyżeczką :D Mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam spływające miody, syropy i inne slodkie rzeczy, wyglądają taaaak kusząco! I nabrałam ochoty na taki własnie przekładaniec, wieki nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężką pracą zasłużyłaś sobie na gratulacje i pyszne śniadanie :D Za miodem nie przepadamy, ale tak apetycznie spływa, że z chęcią byśmy go zjadły :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie tak wyglądają u mnie śniadania "wrzuć, zamieszaj i zjedz" - nieprzekombinowane i pyszne :) Powodzenia po raz kolejny! I uważaj na palce ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie potrafiłem tego wymówić - parfła, prafła, pałfra, nieważne xd
    No nie wiem, coś lubię czytać o Twoich perypetiach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze mówilam parafrajt XD
      jak dobrze, że nie tylko ja mam z tym problem :D

      Usuń
  15. nie lubię wpisów typu śniadanie bez pomysłu itp. bo każde nawet najprostsze śniadanie jest z pomysłem, powyższe również bo przecież musiałaś pomyśleć i ułożyć właśnie taką kolejność a nie inną :) poza ty wtedy czuję się jakbym brała udział w konkursie kto w blogosferze nas dziś bardziej zaskoczy swoim niesamowitym pomysłem ;p nie lubię tak ;p powiem Ci jeszcze, że tym trzecim zdjęciem to przesadziłaś ;p wygląda tak, że ślinotoku można dostać, cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak czy siak wygląda obłędnie, pysznie i chętnie porwałabym tą szklankę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. No to ja życzę dalszego zapału i powodzenia kochana <3 moze i proste ale mnie zachwyca <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja dawno nie jadłam takiego śniadania! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten wyciekający miód wygląda obłędnie *.*

    OdpowiedzUsuń