czwartek, 8 stycznia 2015

542. Chleb z awokado i słonecznikiem + jogurt z gruszką, pomelo, pistacjami i czekoladą

Pierwsza samotne noc spędzona w moim własnym eM.
Nie do końca samotna- z Zoyą i szczurkiem i radiem :P
W połowie spędzona na rozpakowywaniu, dopracowywaniu już detali.
Dziś jeszcze została lampa do powieszenia, UPC do założenia i koniec.
A raczej początek.
Jestem zmęczona i zmieszana, ale w tym wszystkim tak po ludzku zwyczajnie SZCZĘŚLIWA :)
Pod koniec stycznia rodzice się przeprowadzają,
trzeba będzie im pomóc, a kto ma lepszą wprawę niż ja? :P


           Dziękuję Wam wszystkim za wsparcie kciukami, ciepłym słowem w ostatnich tygodniach :*

Zapraszam na parapetówę! :D

Ale po sesji...
Jak tu się w nowych kątach na nauce skupić...
Oj ciężko będzie, ale jakoś będzie :)

                                                                          I w końcu pierwszy raz od trzech tygodni terapia.
                                                                       Myślę, że zdałam ,,egzamin z życia" na 5 z plusem :)
                                                                                                              Mam prawo być dumna.


Śniadanie z serii niewymagających przygotowań, a pysznych :)





Chleb z awokado, słonecznikiem w miodzie z cynamonem i solą himalajską
Jogurt naturalny z gruszką, pomelo, gorzką czekoladą, pistacjami



Uczę się obsługiwać płytę indukcyjną!
I wkrótce pora zaprzyjaźnić się z nowym piekarnikiem.
I pralką... :/

                                                                                                                                          Pam.

21 komentarzy:

  1. Zawsze kiedy wchodzę na śniadaniowca, w pierwszej kolejności szukam Twojego bloga z nowym wpisem. Lubię oglądać Twoje śniadania, ale chyba nawet bardziej lubię czytać to, co piszesz :) Pomyślałam, że skoro jestem stałym gościem, to zostawię po sobie jakiś znak. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku i nowym mieszkaniu :) Ines

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Najlepszego na Nowy Rok! :)

      Usuń
    2. Prawdę orzeczono powyżej - też lubię tu czytać cóż wyrabiasz ;)

      Usuń
    3. Ja też :) Nawet jak mnie nie ma, to jestem ;)
      wbijam na tą parapetówę!

      Usuń
  2. Myśle, że zdałam egzamin nawet na 6! I na parapetówkę wpadam koniecznie haha! :D
    A kanapki z awokado to najlepszy pomysł na śniadanie w nowym mieszkaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też dzisiaj awokado na kanapce. Ostatnio za nim przepadam :)
    Pochwal się w końcu tymi swoimi 4 kątami! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się wpraszam na parapetówkę :D Co chcesz dostać w prezencie ? :)
    Widzę, że Twój kubek podobny jest do mojej dzisiejszej filiżanki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie czekamy na tą parapetówę :D
    Awokado od jakiegoś czasu u nas też wraca do łask ale z taką fajną posypką to jeszcze go nie jadłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to się wpraszam na parapetówkę :D
    A na takie kanapki z awokado od dawna mam smak, Nawet chyba wiem co dziś na kolację sobie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjmuje zaproszenie. Kiedy konczysz sesję? XD
    Niech moje awokado szybciej dojrzewa... !

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno nie kupowałam awokado, czas to zmienić! bo ochotę na takie kanapki teraz mam :)
    cieszę się, gdy czytam, że jesteś szczęśliwa i oczywiście czuję się zaproszona na parapetówę - wiesz, chętnie bym przyjechała, gdyby była taka możliwość :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pamelo i gruszki.
    wegeewka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet nie wiesz jak jestem z Ciebie dumna! Jesteś niesamowicie dzielną i silną kobietą!
    i tak trzymaj :* powodzenia Ci życzę teraz :)
    aa no i podaj adres, ja przyjadę, nie ważne jak daleko! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje śniadanie mają w sobie tyle fantazji i kolorów, że nigdy mi się nie znudzą! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Silna kobietka <3
    O mniam Popieram @magdalena Kuchaja !

    OdpowiedzUsuń
  13. O, gratuluję końca pracy przy przeprowadzce:D Koniecznie pokaż na blogu jakieś zdjęcia z nowego mieszkania!
    A kanapki z awokado uwielbiam c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne szlaczki na tych kanapkach ^-^ Dobrze, że sobie wszystko ułożyłaś. Jesteś niesamowicie silna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. awokado do mnie nie przemawia, ale tu wygląda pysznie.. może warto się przekonać? :D
    brawo!

    OdpowiedzUsuń
  16. I co, przyśniło Ci się coś ciekawego? :D Też bym się na Twoim miejscu nie mogła skupić :) Tu coś powiesić, tam coś przesunąć :D Tu na allegro nowej doniczki poszukać :D Aż zazdroszczę ^^ A płyt indukcyjnych nie znoszę :P

    OdpowiedzUsuń