piątek, 23 stycznia 2015

557. Karobowy jogurtowy pudding chia z pomelo, gruszką, płatkami migdałów i miodem

Wczoraj był Dzień Dziadka, dwa dni temu Dzień Babci.
Weekend się zbliża, pora się wybrać na cmentarze.

Energii dziś potrzebuję na dwa egzaminy i kciuków.
O ile o fizjologię jestem w miarę spokojna, o tyle o drugi egzamin wprost przeciwnie.


Piątek mamy, więc o szerokie uśmiechy proszę.
Miłego dnia :D


Liczę na magiczną moc ziarenek chia. I karobu.
I bananów, orzechów włoskich i czekolady gorzkiej, które zaraz powędrują do torby :]







Karobowy jogurtowy pudding chia z pomelo, gruszką, płatkami migdałów, miodem
Mandarynka, nerkowce

Przepis:

40g nasion chia
2/3 szklanki wody
150g jogurtu naturalnego
Łyżka karobu
Stewia

Pomelo, gruszka
Prażone płatki migdałów, miód tymiankowy
Mandarynka, nerkowce w miodzie z cukrem, solą (z M & S)

Nasiona chia zalewamy wodą, bardzo dokładnie mieszamy (ubijamy widelcem jak jajka).
Odstawiamy na godzinę, mieszamy z jogurtem, stewią, karobem, po jakiejś godzinie znów ubijamy i odstawiamy przykryte na noc do lodówki.
Podajemy z dodatkami.


Pam.

19 komentarzy:

  1. Muszę w końcu zdobyć te urocze ziarenka!
    A kciuki już zaciskam. Taki zdolniacha jak ty, to rozwali ich wszystkich na łopatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie zdjęcie - wiesz czemu takie duże "love" :D
    masz kciuki, do samego wieczora ich nie puszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kciuki trzymam jak najbardziej i liczę na rewanż w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że moc ziarenek pomoże, a i kciuki też trzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za Ciebie i dodatkowo, żeby te banany działały ;-P

    OdpowiedzUsuń
  6. pomelo...tak bardzo kojarzy mi się z Tobą :)
    kciuki zawsze zaciśnięte :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu mam ochotę powtórzyć pudding chia! :D
    Kciuki mocno zaciśnięte :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że magiczne składniki w śniadaniu pomogły :) kciuków nie puszczam już od jakiegoś czasu, niezmiennie zaciśnięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę jak najszybciej uzupełnić brak tych nasionek i zrobić karobową wersję puddingu :)
    Kciuki w gotowości :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że takie pyszne śniadanie Cię doładowało i oba egzaminy świetnie Ci poszły!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko tak pięknie podane! Mam nadzieję, że dałaś dzisiaj radę ;) Też może wybiorę się z mamą na cmentarz...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa karobu- nigdy nie miałam okazji spróbować, ale czuje że bym go polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że egzaminy okey! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymałam przez calutki dzień kciuki i mam nadzieję,że pomogły w zdaniu egzaminów na 5 :)
    Banany, orzechy i gorzka czeko zawsze działa cuda <3
    No i ten pudding z boskich ziarenek <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że egzaminy poszły Ci fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachciało mi się płakać czytając dwa pierwsze wersy...
    Pewnie zdałaś śpiewajaco, nawet ten drugi egzamin! :P
    Swoją drogą, muszę zrobić karobowy pudding chia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie śniadanie na pewno daje porządnego kopa energii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze jak widzę te śniadania z karobem(czyli baardzo często!) to żałuję, że jeszcze go nie przetestowałam :P

    OdpowiedzUsuń