czwartek, 29 stycznia 2015

563. Kokosowe placki jogurtowe z gruszką, malinami, nerkowcami i melasą

Dziś jak zwykle w czwartek nie mam zajęć i dziś zaczyna się oficjalnie sesja.
Trzecia w życiu, a ja pamiętam pierwszy egzamin pierwszej sesji i jaka byłam z siebie dumna :P
Nie wiem kiedy to zleciało.
Dopiero był początek października, listopad, Zaduszki, urodziny, Święta, wyprowadzka i wtedy teoretycznie się zaczęło, bo z 7 czy 8 egzaminów
na dzień dzisiejszy zostały mi 3. I piątki z zerówek i ćwiczenia zaliczone na 5.
Szczerze? Nie wiem jak ja tego dokonałam. jestem w jakimś transie i jak to wszystko się skończy to nie wiem co zrobię ze sobą. :]
Coś się znajdzie :)
Jednak nie chcę zapeszać ani się nadmiernie cieszyć, bo przede mną najgorsze!
Ale już obojętnie co by nie było i jakie oceny by nie były. Dam radę i dobrze jest :)

A po śniegu nie ma już śladu :P


Na śniadanie delikatne, pyszne placki kokosowe na jogurcie.
Już raz robiłam podobne i zrobię jeszcze nie raz.









Kokosowe placki jogurtowe z gruszką, malinami, nerkowcami, melasą

Przepis:

30g mąki kokosowej
15g maki z brązowego ryżu
150g jogurtu naturalnego
Jajko
Szczypta proszku do pieczenia
Szczypta sody oczyszczonej
Szczypta soli himalajskiej

Olej kokosowy do smażenia
Gruszka, maliny
Nerkowce, melasa z trzciny cukrowej

Jajko ubijamy z połową jogurtu i solą.
Przesiewamy mąki, proszek, sodę i ubijamy. Dodajemy resztę jogurtu i bardzo dokładnie mieszamy.
Przykrywamy i odstawiamy na noc do lodówki.
Rano smażymy na niewielkiej ilości oleju kokosowego z obu stron.
Podajemy z dodatkami.



Pam.

17 komentarzy:

  1. Niejednokrotnie robiłam placuszki z jogurtu, ale chyba nigdy tak puchate mi nie wyszły jak tobie!
    Masz dobrą passę, to widać. Ale jak może być inaczej skoro jesteś taka zdolna i zorganizowana?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty plackujesz ja omletuję ;). Placki z jogurtem to u mnie tradycja, fajne też wlać maślankę są jeszcze delikatniejsze. PYCHOTKA
    Trzymam kochana kciuki, ale nie wiem w sumie po co Ty i tak pozaliczasz wszystko na 5. *

    OdpowiedzUsuń
  3. Mąka kokosowa i jogurt w plackach to musiało być dobre połączenie :)
    Najgorsze, ale szybko zleci i zaliczysz śpiewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj jesteśmy po jednym egzaminie, więc jeszcze tylko dwa :)
    A takie placuszki są idealnym prezentem po zdanym egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pfy, przecież Ty sobie ze wszystkim poradzisz na tej uczelni :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Omomomom*.*
    Apetycznie wygladaaa jak zwykle *.* jak ty to robisz ,ze sa takie puszystee :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham twój optymizm :) A co do śniegu- u mnie sypie od samego rana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te mrożone maliny wyglądają bosko :D
    Ja nie wiem jak można być tak zdolną osobą! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobaczysz, polecą kolejne piątki! ;)
    Te placuszki wyszły Ci przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale się dziś zgrałyśmy z plackami :D
    na jogurcie uwielbiam :)
    świetnie Ci idzie, tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja wiem co ze sobą zrobisz, po pierwsze odpoczniesz, bo będzie Ci się to należało :D kiedy ja jadłam placki na jogurcie? albo bardzo dawno temu albo nigdy ;p nie pamiętam xD

    OdpowiedzUsuń
  12. góra pysznych placków z obłędnymi dodatkami!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne wyniki, gratuluję!:) Placki też, wspaniałe dodatki:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Na jogurcie jeszcze nie robiłam, mega delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi takie puchate nie wychodzą jak używam mąki kokosowej. W ogóle mam wrażenie, że ona nie lubi ze mną współpracować :D

    OdpowiedzUsuń