piątek, 30 stycznia 2015

564. Karobowa owsianka marchewkowa z nerkowcami, wiórkami i gorzką czekoladą

Proszę dziś o kciuki o 12 ;]

Tyle myśli biega mi po głowie, próbuje wkraść się do świadomości,
które skutecznie zbywam, żeby poświęcić zasoby uwagi na obowiązki.
A tyle planów, zamiarów, marzeń i postanowień mam.
Obiecuję sobie, że w weekend znajdę w końcu chwilę czasu na pomyślenie,
na spisanie wszystkiego na kartkę papieru.
Żeby nie pogubić się w swoich zamiarach.
Chociaż może lepiej nie planować? Bo bez tego planu żyje mi się bardzo dobrze.
Jeszcze dziś i jutro. Potem pomyślimy ;]

Miłego piątku! :)


Owsianka co dużo energii mózgowi ma dodać, bo to z neurobiologi dziś piszemy :P




Karobowa owsianka marchewkowa z nerkowcami, wiórkami i gorzką czekoladą
Pomelo, mandarynka


Przepis:

50g płatków owsianych
Łyżka otrębów pszennych
Łyżeczka siemienia lnianego
Szczypta soli himalajskiej
Łyżka karobu
2/3 szklanki gorącej wody
1/2 szklanki mleka
Marchew

Pomelo, mandarynka
Nerkowce, prażone wiórki kokosowe
Gorzka czekolada

Płatki i otręby zalewamy 1/2 szklanki gorącej wody, karob zalewamy resztą gorącej wody, rozprowadzamy, łączymy z płatkami.
Przykrywamy, odstawiamy do napęcznienia. Zalewamy mlekiem, odstawiamy na noc.
Rano zagotowujemy, dodajemy startą marchew, sól, siemię i gotujemy do uzyskania odpowiedniej konsystencji.
Podajemy z dodatkami.

Styczniowe Owsianki
Pam.

21 komentarzy:

  1. O tak, neurobiologia ci chyba już nie straszna po takiej dawce pysznej owsianki z samymi super produktami! :)
    W takim razie na fizyce zacisnę za Ciebie kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda dopiero 11, ale kciuk już trzymam, powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kciuki trzymamy :) My też lubimy sobie zawsze od rana przed większym wysiłkiem umysłowym zjeść po kostce gorzkiej czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle rożnych smacznych produktów w tej Twojej misce :) Dzięki za dodanie do akcji!
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja bym jeszcze banana dodał, ale to moje zboczenie jest, haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja przegapiłam o godzinę trzymanie kciuków. Mam nadzieję... Jestem pewna, że kolejna piątka wpadła do indeksu! :D
    Też się zastanawiam, czy moje plany spisać, czy pozostać przy spontaniczności... Ciężka decyzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak poszło? Owsianka zdała egzamin? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owsianka zdała śpiewająco, czy ja, to się okaże :D

      Usuń
  8. jak głupim nie byłoby to skojarzeniem- te mandarynki przypominają mi ślady dzików które widziałam dziś na śniegu w lesie i się bałam ._.
    pampampampam nie wolno dać się schematom- żadne z nas obrazy, żeby dać się w ramy wciskać ;) z resztą- życie nie jest zaplanowane, więc jak żyć według planu?

    OdpowiedzUsuń
  9. I jak poszło ? na pewno dobrze!
    Śniadanko wygląda pysznie i te nerkowce z czekolada mmmm ;3
    smacznie tu u Ciebie zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że poszło Ci wyśmienicie :) Po takim śniadaniu nie ma innej możliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepyszne śniadanko! Mam nadzieję, że dobrze Ci poszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Melduję, że kciuki ściskałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie myśl, powtarzam, a planuj tylko tyle bo konieczne, bo bo na przyjść to przyjdzie i tak, lepiej pozwolić życiu na niespodzianki :)
    Zbieram takie pozytywne inspiracje na poranne doładowania i będę odgrzewać już niedługo... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i jak? na pewno dobrze :))
    owsianki mi się zachciało, muszę zrobic na dniach :D
    a marchewkowa jest przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta czekolada i nerkowce <3
    na pewno poszło śpiewająco !

    OdpowiedzUsuń
  16. Kciuki trzymałam z całej siły i mam nadzieję że nie pomogły. :)
    Może następnym razem uda nam się zgrać z pietruszkami w śniadaniu . Najwyżej, jak będziesz planowała śniadanie z pietruszką , to daj na email wcześniej znać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że o 12.00 poszło dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pyszne połączenie, mam nadzieję, że zaopatrzona w taką dawkę energii zdałaś wszystko na 5!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. kciuki zawsze trzymam, także nawet prosić o nie musisz ;) a owsianka najlepsza przed egzaminem! :)

    OdpowiedzUsuń