sobota, 31 stycznia 2015

565. Owsianka z pietruszką z karmelizowanym bananem, kokosem, czekoladą i cytryną

Dziś krótko.
Jadę na 11 na egzamin, który przeraża mnie jak mało co ostatnio.
Rzadko kiedy mam podejście ,,byle zdać", ale tu akurat takie właśnie ma miejsce.

Ale po tym odpocznę.
Bo to przedostatni już, a do następnego zakuwać teorii tyle nie trzeba.

Jutro może coś więcej naskrobię.
I może śniadanie bardziej wymyślne, chociaż w sumie to nie wiem.
Na takie mam ostatnio ochotę i jem to co chcę ;]
A owsianka komu się może znudzić?

Wczoraj już chciałam zrobić owsiankę z pietruszką. Nawet kupiłam ładne.
W ostatniej chwili się rozmyśliłam i starłam bezpieczny wariant warzywa- marchew.
A później zobaczyłam u Patrycji co? Owsiankę z pietruszką.
No i nie było innej opcji, musiałam w końcu spróbować :]
Na pewno jeszcze powtórzę! Byłą pyszna.
Koniecznie z sokiem z cytryny. Nie podejrzewałam, ze to takie dobre będzie za sprawą pietruchy :)





Owsianka z pietruszką z karmelizowanym bananem, kokosem, gorzką czekoladą, skórką i sokiem z cytyryny
Mandarynka

Przepis:

50g płatków owsianych
Łyżka otrębów pszennych
Łyżeczka siemienia lnianego
Szczypta soli himalajskiej
2/3 szklanki gorącej wody
1/2 szklanki mleka
Pietruszka

Prażone wiórki kokosowe
Banan+ masło ghee+ miód
Gorzka czekolada, skórka otarta z 1/2 cytryny, sok z kawałka
Mandarynka

Płatki i otręby zalewamy 2/3 szklanki gorącej wody.
Pietruszkę podgotowujemy, żeby delikatnie zmiękła.
Przykrywamy owsiankę, odstawiamy do napęcznienia. Zalewamy mlekiem, odstawiamy na noc.
Rano zagotowujemy, dodajemy obraną i startą pietruszkę, sól, siemię i gotujemy do uzyskania odpowiedniej konsystencji.
Podajemy z dodatkami.

Styczniowe Owsianki
Pam.

28 komentarzy:

  1. Pietruszka jest mega, i ma fajny kolor akurat, choć mi chyba bardziej podchodzi niegotowana xd
    I podobne podejścia robiłem do niej, nawet burgery majstrowałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to super,że dzięki mojemu wczorajszemu śniadaniu, to ty dziś mogłaś się zajadać tą pyszną owsianką :D
    Kciuki i dziś będę za ciebie trzymać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. proponuje owsiankę z selerem (świeżym lub konserwowym) jest pyszna. powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna owsianka - muszę koniecznie dorzucić do garnuszka pietruchę :) a owsianka znudzić się nie może! i wymyślać rano nie trzeba, bo po co? przecież najprostsze rozwiązania i smaki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. owsianka z pietruszkę, musze wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba w końcu muszę coś wykombinować z tą pietruchą! Mam tyle połączeń do wypróbowania, że ja nie wiem kiedy to wszystko zrobię. Ale pomysł na pewno zapisuję! :)
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na egzaminie - i jestem pewna, że Twoje 'byle zdać' i tak zaowocuje całkiem niezłym wynikiem ;)
    A owsiankę z pietruszką już kiedyś jadłam, całkiem miło ją wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana zdasz na pewno ! ni ma się co martwić ;*
    Te twoje połączenia są Rewelacyjne ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah, też muszę spróbować dodać pietruszkę do śniadania! ;)
    Powodzenia z egzaminem! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do pietruszki w owsiance chyba nigdy się nie przekonam ;)
    Trzymam kciuki, będzie dobrze :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie próbowałam, ale jestem zdecydowanie za! Pyszna być musiała. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, za 5 minut egzamin- mam nadzieję, że zdasz, trzymam kciuki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe połączenie :) Na pewno warto takiej wersji spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, niezłe połączenie :D
    Egzamin na penwo pójdzie Ci dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł z ta pietruszka :) Pyszne śniadanie.
    Dziękuję za wszystkie wpisy!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jadłam kiedyś budyń z pietruszką i jej smak tam...yyy z nią też się nie polubiłam ;p ej ale w życiu chyba chodzi o to by jeść to na co ma się ochotę i to co się chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pycha to śniadanie i po mimo że nie lubię poetruszki to możliwe, że do Twojej wersji bym się przekonała ;)
    Powodzenia na zaliczeniach. Wiem, że dasz radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak na razie pietruszkę na słodko jadłam w formie budyniu, który też Ci bardzo polecam. A potem o niej zapomniałam i teraz musze koniecznie zrobic taką owsiankę

    OdpowiedzUsuń
  19. No z pietruszką koniecznie spróbuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dawna chcę jej spróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja podobnie ! ale zawsze o niej zapominam !

      Usuń
  21. Owsianka nie może się znudzić! :D Taką muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, że poszło dobrze :) Pietruchę kocham jak mało co, ale miną lata świetlne kiedy dodam ją do owsianki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. na pewno poszło Ci świetnie, jesteś zdolną kobitką :)
    owsianka pietruszkowa coraz bardziej mnie kusi! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak właściwie to nie wiem, czemu jej jeszcze nie robiłam. Pietruszka sama w sobie jest słodka, więc co mogłoby pójść nie tak? :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie dla mnie takie połączenia :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fotogeniczna ta Twoja owsianka ^^ na pomysł z pietruszką jeszcze nie wpadłam

    OdpowiedzUsuń