sobota, 14 lutego 2015

579. Naleśniki z serkiem i dżemem, z waniliowym musem z kaki, żurawiną i kakaowcem

Nie złością, krytyką i naciskiem,
a dobrocią, cierpliwością i spokojem,
wyrozumiałością wobec siebie
jesteśmy w stanie krok po kroku posuwać się do przodu,
dokładać cegiełkę do cegiełki i zbudować coś wielkiego.

Rozmowy potrafią działać cuda.
Słowa od osób, od których tych słów się nie spodziewamy czynią cuda.
A przynajmniej umilają popołudnie ;)

Miłego weekendu :]
A ja w końcu dziś robię sobie dzień kanapowicza :D
Choć pogoda taka piękna, może by jednak coś zmajstrować :P


Już od kilku dni mam ochotę na naleśniki i sama nie wiem dlaczego robię je dopiero dziś.
Chyba dlatego, że ochota była tak duża, pomysłów miałam tyle, że nie mogłam się zdecydować, 

więc nie robiłam wcale :P






Naleśniki z serkiem i dżemem jeżynowym z waniliowym musem z kaki, żurawiną, miodem i ziarnem kakaowca

Przepis:

20g mąki z brązowego ryżu
25g mąki pszennej razowej
Jajko
150ml płynu (mleko i woda)

Serek naturalny
Kaki+ wanilia mielona+ kilka kropli soku z cytryny
Suszona żurawina, ziarno kakaowca, mió

Jajko ubijamy z połową płynu.
Przesiewamy mąki, dolewamy resztę, ubijamy.
Przykrywamy na noc, odstawiamy do lodówki.
Smażymy na rozgrzanej, suchej patelni naleśnikowej.
Podajemy z dodatkami.

Pam.

29 komentarzy:

  1. No pewnie odpocznij, bo należy ci się odpoczynek :*
    Ja też coś mam ostatnio znów ochotę na naleśniki, ale chyba dopiero w przyszłym tygodniu spełnię swoją zachciankę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy dzień kanapowicza dojdzie do skutku ;p
    Ostatnio mus z kaki gościu u mnie w każdym śniadaniu, zauroczyłam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jadłam placki na śniadanie, ale patrząc na Twoje naleśniki po prostu nie mogę nie chwycić jeszcze raz dziś za patelnie i usmażyć - będą naleśniki! :D
    miłego, leniwego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na naleśniki to ja mam ochotę zawsze. Teraz też mi narobiłaś ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zarzuciłabyś jednym naleśnikiem? bo i za mną chodzą od dłuższego czasu!
    nawet nie wiesz jak to fajnie jest czytać tak pozytywne wpisy u Ciebie.. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo Dzień kanapkowicza miałam wczoraj *.* ! Naleśniczki na weekend najlepsze ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Naleśniki? zawsze i wszędzie :)
    Lubię, gdy zaskakują mnie jakimiś mądrościami osoby zupełnie niespodziewane.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obyś tym spokojem i konsekwencją zbudowała coś naprawdę wielkiego :)
    Podziel się naleśnikami!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają idealnie z tymi wszystkimi dodatkami ;)
    A najbardziej zazdroszczę Ci tego dżemu jeżynowego :P

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się chyba troszkę przejadły, więc w tym tygodniu naleśnikowy odpoczynek :D
    O tak, czasami niespodziewane słowa bardzo podnoszą na duchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi ostatnio bardzo zasmakowało kruszone ziarno kakao, świetne naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rozmowy zdecydowanie potrafią zdziałać cuda. A na naleśniki też mi teraz narobiłaś wielkiej ochoty! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. teraz to ja mam ochotę na naleśniki, z serkiem najbardziej! ♥
    zgadzam się z Tobą w stu procentach rozmowy działają cuuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpoczywaj na zdrowie, ja też dawno nie miałam dnia kanapowicza :) A seriali do nadrobienia mnóstwo :D
    Pyszne naleśniki :) Zawsze mnie zaskakujesz tymi mąkami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Naleśniki ryżowe są niesamowicie delikatne <3
    Rozmowa to lek na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli robisz za kanapę??? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. naleśniki w sobotę to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak to prawda twoje słowa <3 ! Pyszne sniadanie mmm :**

    OdpowiedzUsuń
  19. po sesji należy ci się odpoczynek :*
    ps. jakiego serka używasz? polecisz coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat jest President naturalny, kupiłam go pierwszy raz w Biedronce i jest przepyszny! Polecam :)

      Usuń
  20. Z tego przepisu wyjdą dwa takie naleśniki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu są 3, jeden się ukrył :P + zawsze zostawiam 1-2 łyżki ciasta i smażę z tego taki malutki naleśnik ( o średnicy palca? ) dla psa xD

      Usuń
  21. Jadłam naleśniki 2 razy w tym tygodniu i znowu nabrałam ochoty!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale Ty ładne naleśniki robisz! Ja to się nie nauczę nigdy :/

    OdpowiedzUsuń