środa, 18 lutego 2015

583. Owsianka z truskawkami i jagodami z gruszką, słonecznikiem, kakaowcem i żurawiną

Liczyłam na dwutygodniowe ferie, a tu się okazało, że ja już jutro zajęcia zaczynam...
Kto to wymyślił, żeby tak w środku tygodnia?
Ale jak mus to mus.
Dzisiejszy dzień zabiegany będzie, ale na pewno pozytywny ;]

Miłej środy, piątek już niedługo :)


Wzięło mnie ostatnio na owoce letnie.
Często robię sobie mrożone jogurty, albo wyjadam po prostu zamrożone maliny i truskawy.
Dziś letnie skarby wrzuciłam do owsianki.









Owsianka z truskawkami i jagodami z gruszką, prażonym słonecznikiem, ziarnem kakaowca, żurawiną

Przepis:

50g płatków owsianych
Łyżka otrębów pszennych
2/3 szklanki wody
1/2 szklanki mleka
Garść mrożonych jagód
Garść mrożonych truskawek
Szczypta soli himalajskiej

Gruszka
Prażony słonecznik
Suszona żurawina, ziarno kakaowca

Płatki i otręby zalewamy gorąca wodą i odstawiamy do napęcznienia.
Dolewamy mleko, wrzucamy owoce i odstawiamy na noc.
Rano zagotowujemy i gotujemy do uzyskania odpowiedniej konsystencji.
Podajemy z dodatkami.


A takie cudo wczoraj złowiłam w biedronce.
A miałam iść tylko po jabłka i marchewki :P



Pam.

22 komentarze:

  1. Te gwiazdki to najlepszy smak dzieciństwa <3
    No nic, byle do piątku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro ? To faktycznie dziwne, ja lenię się do niedzieli wieczorem.
    Chętnie zobaczę fotkę Twojej kuchni, bo widzę tam uroczy chlebak i super wagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich gwiazdek jeszcze nie jadłam xd
    Ale was w konia zrobili, niemiło :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeeech, chwili spokoju człowiek mieć nie może :/
    haha u mnie tak kończą się zakupy w 90% przypadków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fiolet ♥ Ja niestety tylko mogę marzyć o jagodach...
    Trzymaj się, dokładnie, do piątku niedaleko, dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam musze zawitac biedronke *.* pojdee po szkole o tak *.* sniadanko pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mrożone owoce zawsze na propsie <3
    Śmieszna sprawa z tymi gwiazdkami - wszyscy już chyba je jedli w dzieciństwie, a ja nie. Choć może to kwestia nie-lubienia Milky Way'ów xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej ja też ich w dzieciństwie nie jadłam, pierwszy raz próbowałam tych gwiazdek nie dawno w śniadaniu ;p ale jak dla mnie szału z nimi nie ma ;p wolę Twoje truskawki i jagody i słonecznik i gruszkę też, o! :D

      Usuń
  8. mogę porwać jedną paczuszkę ? :D
    owsianka z truskawkami ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. owsianka ma piękny kolor, uwielbiam letnie owoce - te smaki i pozytywne kolory właśnie :)
    a co do gwiazdek - ostatnim razem jadłam je w przedszkolu chyba :D i jakoś mnie do nich nie ciągnie, wole gorzką :D zresztą chyba nawet nie są wegańskie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam faze na letnie owoce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też ostatnio miałam jazdę na owoce letnie i odmroziłam trochę truskawek, ale na szczęście mam jeszcze całą zamrażarkę!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też jutro zaczynają, ale przedłużę sobie tę jakże cudowną przerwę :) Owsianka super, a za tymi gwiazdkami nie szaleję. Chociaż zdziwiło mnie, że z biedry je masz - nigdy ich tam nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę i owsianki i magic starsów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam ale byśmy sobie taką wypasioną owsiankę zjadły :) I ta gruszka kusi szczególnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. To widzę, że twoje zakupy zawsze kończą się tak jak moje. Idę po zaplanowane zakupy a i tak z mnóstwem innych produktów wracam xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie, że coś, ale ja po tych gwiazdkach jestem bardzo rozczarowana :/
    Co do zajęć - no, że zrobić tak od środka tygodnia?! Współczuję :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Magic Starsy są od dawna w Tesco, a poza tym są u mnie w osiedlowym sklepiku :)

    OdpowiedzUsuń