piątek, 27 lutego 2015

592. Waniliowa owsianka z kaki, malinami, masłem orzechowym, czekoladą

Franca, mendoza, gnida mała. Wcale nie taka mała.
Pojawia się i znika. Próbuje zwieść mnie na manowce.
Chwyta znienacka. Szepcze do ucha, zagląda głęboko w oczy, śmieje się w twarz.
Zaciskam powieki, uszy zakrywam rączkami, tłumię jej śmiech głośnym szlochem, a może jękiem.
Uciekam od tego. Twarzą w twarz nie chcę stanąć. Chcę być daleko od tego.
Franca, mendoza, gnida. Nie lubię jej. Niech znika.
Motywuję się tym, że tak być musi. Że aby osiągnąć coś trzeba się pomęczyć.
Droga z górki to tylko do piekła, gdziekolwiek indziej chce się dojść, droga zawsze jest kręta.

Wszystko tak nieznośnie pogmatwane.
Więc nie ma opcji na śniadanie inne niż proste.
Bezpretensjonalna owsianka.
Przenosi w czasie swoim ciepłem, słodyczą, miłym wnętrzem.




Waniliowa owsianka z kaki, malinami, masłem orzechowym*, gorzką czekoladą
Mandarynka

* Masło orzechowe z orzechami pekan i syropem klonowym

 A maliny również w środku :)

Znikam na weekend za śniadaniami, pracować będę, ale w najlepszym towarzystwie ;D
Postaram się do Was zaglądać wieczorami,
a tymczasem do poniedziałku :)
                                                         Udanego weekendu!

Pam.

27 komentarzy:

  1. Męcz się, męcz, a na pewno do celu dojdziesz, prędzej czy później. Nie daj się tej francy, jesteś od niej silniejsza!
    Owsianka taka letnia mi się zdała. Cudowne pyszności w miseczce.
    Udanego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masło orzechowe i maliny- takze u mnie ;)
    Powodzenia życzę i dobrej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi ochoty na maliny. Mam nadzieję, że mam chociaż jedną porcję zamrażalniku.
    Trzymaj się tam! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Baw się dobrze :* :)
    Owsianka tylko prosi się o zjedzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomite dodatki do owsianki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Owocnej pracy w takim razie! ;) Malinki, malinki mnie wzywają! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śniadaniowe kolory nastrajają optymistycznie, zatem pokonaj tę gnidę małą i walcz, nie daj się jej! Jedno zdanie zapamiętam szczególnie: "Droga z górki to tylko do piekła, gdziekolwiek indziej chce się dojść, droga zawsze jest kręta." Perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Za duzo horrorow sie naogladalas :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Owsianka nigdy nie zawiedzie! Zawsze będzie fantastyczna :)
    Kochana, głowa do góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że droga musi być ciężka, ale wizja zdrowej przyszłości ułatwia wszystko przejść.
    Często mam ochotę na taką prostotę z rana. A maliny mrożone zawsze bardzo mi sie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Owsianka naprawdę podnosząca na duchu ;)
    A z przeszkodami walcz. Masz rację, że nigdzie nie można dojść prostą drogą, bo takie rozwiązania niczego nie wnoszą.Trzymaj się xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Lanca na francę i w drogę krętą ścieżką :) Gdzieś tam jest upragniony cel, cele, marzenia duże i małe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod wszystkim, co wyżej! :)

      Udanego weekendu i przyjemnej pracy :)

      Usuń
  13. Super,że potrafisz zatkać te uszy. Ale pamiętaj,że ona umie znaleźć inną drogę i wykorzystać moment,gdy będziemy najsłabsi. Zniechęć ją do siebie. Zbyt silnych przeciwnikow się nie atakuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusisz tym kawki! :c
    Udanej zabawy, znaczy pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. lepiej wybrać inną ścieżkę niż tą prostą, człowiek nie może dać się zwieść - niech marzenia pną cię do celu ;)
    ahhhh... owsianka, ona jest tak wyjątkowa, nigdy mnie nie zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zamrożone malinki fajnie wyglądają na zdjęciu :) Przepyszna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nikt nie mówił, że będzie łatwo, ale watro się pomęczyć by później móc cieszyć się z zwycięstwa ! :D
    ale mi narobiłaś ochotę na kaki ^.^
    a gdzie dorwałaś to obłędnie brzmiące masełko ?

    OdpowiedzUsuń
  18. gdy się idzie po prostej drodze, z górki nie ma w tym żadnej satysfakcji, jest ona dopiero gdy pod gorę pokonamy kolejny zakręt w życiu, nie poddaj się tej małpie, która Cię męczy, pokaż jej kto tu rządzi i kto jest gorą :)
    a z tym masłem fajnie pokombinowałaś :D czy kupiłaś? ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiedz mi, gdzie ty kupujesz te khaki, bo ja już od prawie miesiąca chodzę po wszystkich marketach i nigdzie na nie nie natrafiłam ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, mnie dobre jedzenie potrafi trochę podnieść na duchu, a ta owsianka jest mistrzowska!:) Widzę to masło z pekanami, patrzyłam na nie w M&S, ale się nie zdecydowałam, chyba niesłusznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. no to miłej pracy :)
    czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka owsianka każdego postawi na nogi. Nawet po ciężkiej nocy jak moja... Wygląda wspaniale
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń