wtorek, 3 marca 2015

594. Kawowa owsianka z pietruszką z kiwi, masłem orzechowym, żurawiną


Rankiem trzeba wstać nawet kiedy życie przytłacza, uśmiechać się gdy płyną łzy.
Biec gdy mięśnie bolą niemiłosiernie, działać kiedy energii już brak.
Trzeba powstrzymać krzyk przynajmniej do czasu gdy zamkną się drzwi.
Trzeba tupać nogami i walić pięściami, by zobaczyć, że nie przynosi to rozwiązania.
Czasami trzeba przejść żałobę mimo, że nikt nie umarł.
Czasem trzeba wypłakać oczy, żeby zobaczyć rzeczywistość.
Czasem trzeba przeboleć, pożegnać co się straciło, żeby docenić co się zyskało.

Wiatr przyniósł spustoszenie, ale wywiał przy okazji brud.
Jest cicho. Cały czas uczę się pokory.

Może wkrótce natchnie mnie na coś bardziej wyszukanego ;]






Kawowa owsianka z pietruszką z kiwi, masłem orzechowym, suszoną żurawiną
Mandarynka

Pam.

31 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonko, nie samym blogiem żyje człowiek ;] Nie chcę robić niczego na odwal, a ostatnio nie mam zwyczajnie czasu. I troszku ochoty :P

      Usuń
  2. chociaż niezbyt przyjemne są te słowa, to jednak gdzieś pomiędzy nimi czuć nić melancholii i spokoju..
    i ja ostatnio nie mam weny do bardziej wyszukanych śniadań.. ale przecież prostota zawsze się obroni, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie trzeba jeść wyszukanych śniadań, żeby było smacznie. To jest kochana twój blog, więc wstawiasz tu co chcesz, jesz co chcesz. Nie czuj proszę kochana presji, że musisz pokazać coś ekstra. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te najprostsze śniadania prawie zawsze sprawdzają się jako te najlepsze:) Nieraz brakuje tutaj takich "zwykłych dań":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owsianka jest lekiem na całe zło <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, trzeba wstać, nie ma rady. Ale mam nadzieję, że z każdym kolejnym porankiem będzie coraz lepiej. Oby wszystko ładnie się poskładało.
    Może i niewyszukane, ale smaczne na pewno. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I się podoba taka prostota śniadania*.* masło orzechowe! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, mam problem komentować, naprawdę. Bo piszesz tak mądrze, że często już nie ma nawet czym dopełniać, a potakiwać to aż głupio. Bo trzeba by niemal ciągle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyciągnęłam pewien wniosek z tego, co przeczytałam na początku: wiele rzeczy musimy robić takich, na jakie kompletnie nie mamy ochoty, ale... po jakim czasie chyba większość z nich wychodzi nam na dobre, bo przynajmniej silniejsi się stajemy, dojrzalsi i mądrzejsi.
    Dla mnie kiwi i pietrucha to połączenie wyszukane jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kakaowa owsianka jest fantastyczna, a z dodatkiem pietruszki to już w ogóle niebo :)
    Nie mam słów na Twoje myśli... Muszę tylko powiedzieć, że jesteś wielką inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem trzeba wstać, nawet kiedy sił w ogóle już nie ma.
    Pietruszkowa owsianka to moja ukochana owsianka ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. a tam! wyszukanego - nic na siłę, zresztą sama wiesz - najprostsze smaki zawsze cieszą podniebienie, nawet w życiu lepiej, gdy jest prościej :)
    bardzo podoba mi się to co napisałaś, szczera prawda :)
    tak trochę by zabawniej było - czułam biegnąć dziś przez pół miasta, najpierw do sklepu potem na autobus jak bardzo nie mam sił - po szkole zmęczona i od razu po wf-ie, a jednak daję z siebie wszystko, biegnę... z serii: w pogoni za czasem :D cytując: "Biec gdy mięśnie bolą niemiłosiernie, działać kiedy energii już brak" .
    Jednak wiadomo, Twoje słowa odnoszą się ogólnie do życia i cenię sobie to co napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne słowa na początku wpisu!
    Widzę, że z dyni przerzuciłaś się na pietruszkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, Pam ma nowe uzależnienie :P

      Usuń
    2. A żebyście wiedziały ;D

      Usuń
  14. Uzalezniłaś się od pietruszki na słodko, prawda? :D
    Najczęstsze słowa mojego taty - 'pokora jest najważniejsza, musisz się jej nauczyć'. Coś w tym jest, mam mądrego tatę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. te Twoje wykorzystania pietruszki mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przykre, ale jakie prawdziwe...
    Ostatnio pietruszka tutaj królową :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdziwe... bardzo. Prostota potrafi naprawdę zwalić z nóg. Jeśli nie chcesz robić nic wyszukanego, to nie rób. Nie czuj presji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łap przytulasa <3 I tup jak najmocniej, żeby wytupać cały ból. Za niedługo wyjdzie słońce, zobaczysz :*

    OdpowiedzUsuń
  19. To co napisałaś na początku tak mnie poruszyło... Dziekuje Ci za to :)
    Będziesz mieć coś przeciwko jak zapiszę gdzieś sobie te słowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście, że nie ;)

      Usuń
  20. kakaową owsiankę mogłabym jeść codziennie, ale że z pietruszką? :D
    ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje wpisy zawsze będą dla mnie inspiracją :). Piszesz naprawdę sensownie i mądrze :)
    A Twoja kawową owsiankę zabieram ze sobą, bo brzmi obłędnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasem "prosto ale smacznie" jest najlepszym daniem :) Prezentuje się bardzo apetycznie, tak karmelowo :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę uwielbiam czytać Twoje wpisy- zawsze napiszesz coś mądrego, taka chwila refleksji mnie tu za każdym razem nachodzi:)
    Śniadania też uwielbiam, widzę, że coraz częściej gości u Ciebie pietruszka:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię dodatek pietruszki do śniadania na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy teraz jest jakiś sezon na pietruszkę, że ląduje ona w tak wielu śniadaniach? :D

    OdpowiedzUsuń