czwartek, 5 marca 2015

596. Naleśniki z serkiem, awokado, ziarnem kakaowca, syropem klonowym


,,Po­ra zacząć od no­wa, spo­koj­nie. Bez niepot­rzeb­nych myśli. Z jed­nym py­taniem. Czy wrócę kiedyś tam, gdzie wszys­tko wy­daje się piękniej­sze? I w tej sa­mej chwi­li, w której so­bie to py­tanie za­daje, już znam odpowiedź."

Federico Moccia

Przede mną długi dzień.
I zapewne niezbyt łatwy.
Tym większą satysfakcję będę mogła odczuć wieczorem.
I odetchnąć z większą ulgą.
Miłego dnia :) 

I dziękuję za ponad 400,000 wyświetleń! :D


Miały być wczoraj, są dziś.





Pełnoziarniste naleśniki z serkiem naturalnym, awokado, ziarnem kakaowca, syropem klonowym
Mandarynka

Myślę, że przepis jest zbędny, tyle już przepisów na naleśniki podawałam ;]

Pam.

26 komentarzy:

  1. o takim połączeniu naleśnikowym bym nie pomyślała! i żałuję, że jestem tak zacofana, bo wyglądają przepyszniee:D
    cytat tak bardzo "na czasie"

    OdpowiedzUsuń
  2. Naleśniki to takie danie, że chyba mogłabym je jeść codziennie. Jest tyle wersji i tak wieloma rzeczami można nadziać. Szkoda tylko, że tego nie realizuję :<

    OdpowiedzUsuń
  3. cytat fajny, nalesniki zawsze super, udanego dnia Pam, ps. a kto zajmie sie Zoyka jak Cb nie bedzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jak wiem, że długo mnie nie będzie, to wychodzę z nią w ostatniej możliwej minucie, żeby się wysikała, a później pędzę do domu możliwie jak najszybciej. Ale Zoyka jest na tyle mądra, że bardzo mało pije jak jest sama w domu, a jak wchodzę to stoi nad michą z 5 minut :P

      Usuń
  4. Uwielbiam Twoje cytaty i opisy. Są takie cudowne, nie przekłamane i najlepsze. Miło się czyta kiedy jesteś szczęśliwa. Widać to po słowach !
    Naleśniki no idealne. Teraz to i ja już muszę je zrobić ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się do Ciebie na kurs robienia idealnych naleśniorów

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój dzień tak samo długi, jak Twój... ale zdecydowanie nieciężki dziś.
    Pysznie. A ta zieleń taka wiosenna... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bardzo głupie (ale poważne pytanie)- zachce ktoś nauczyć smażyć mnie naleśniki? Tyle razy próbowałam (wczoraj były aż dwa podejścia i oba znalazły się w koszu na śmieci...) i nie umiem... Proszę? :)
    Śniadanko obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają bosko :) Muszę spróbować naleśników z awokado, bo jakoś jeszcze się nie zeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo takim dniu dzień na pewno będzie udany :)
    Boski cytat *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dużo wyświetleń! Ale nie ma się co dziwić - masz fantastycznego bloga.
    A naleśniki - rewelacja, zresztą jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naleśnikiiii <3 zawsze, wszędzie, o każdej porze dnia lub nocy! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. naleśniki dobrym wyborem na każdy dzień :) tym bardziej tak apetyczne!
    bardzo podoba mi się ten cytat... daje do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na drugim zdjęciu ładnie wygląda to awokado, ale do takiego saute się nigdy nie przekonam ;p cytat ciekawy, ale odpowiedz na pytanie w nim zawarte wcale nie taka prosta ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. a jak ja dawno nie jadłam naleśników, pora nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że nie mogę przekonać się do awokado na słodko, a akurat mam dojrzałe i pewnie znów zrobię guacamole :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że satysfakcja będzie ogromna :)
    Piąteczka za decyzyjność, musimy sobie poukładać parę rzeczy chyba...

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie naleśniki! Mam nadzieję, że już możesz odetchnąć:D

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja planuje nalesniki z awokado na jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Robię w sobotę naleśniki ! :D Widząc takie cuda aż patelnia z kuchni woła ! :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Zjadłabym naleśniki! Ostatnio nie mam czasu na takie śniadania :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawiałam się jak wykorzystać moje awokado. Myślę, że taki prosty sposób idealnie się nada :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale mi narobiłaś ochoty na naleśniki! ;)

    OdpowiedzUsuń