poniedziałek, 9 marca 2015

600. Jogurtowo- kawowe lody bananowe z malinami, żurawiną, kakaowcem i syropem klonowym

Olaboga co się dzieje, dajcie wódki, bo trzeźwieję.
Rany Julek wielkie rzeczy to już sześćset śniadań w sieci ! xD

Zakładając bloga posądzałam siebie o to, że mój entuzjazm z dnia na dzień będzie opadał,
a jednak tak się nie stało i publikuję dziś 600 post.
Dziękuję Wam bardzo, że ze mną jesteście Blogerzy i cisi Czytelnicy ;)

Nie przygotowałam wielce wyszukanego śniadania.
Ostatnimi czasy nauczyłam się, żeby jeść to na co akurat mam ochotę, a poza tym to miejsce
nie jest po to by komuś imponować zawartością talerza.
A TEN Pan tak lodami kusił, że w końcu udało mi się zamrozić te banany :P
W sumie lody dobre na świętowanie, a zupełnie szczerze mówiąc, to było jedno z najlepszych śniadań tutaj :]







Jogurtowo- kawowe lody bananowe z malinami, suszoną żurawiną, ziarnem kakaowca i syropem klonowym

Pokrojone w plastry i zamrożone banany zblendowane z jogurtem naturalnym i kawą rozpuszczalną.
Przed podanie schowane jeszcze do zamrażalki.




Pam.

23 komentarze:

  1. wyglądają świetnie, zresztą nie ma co nawet rozmyślać nad smakiem - to oczywiste, że smakują obłędnie! :) gratuluję już 600 wpisu - cieszę się, że jesteś i mogę Cię stale odwiedzać, ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. na początku miałam podobne podejście jak Ty, że zaraz mi się znudzi i w ogóle nic z tego, a jednak jakoś to wszystko idzie :) nie wiem co lepsze czy smak lodów czy dodatki ;) haha jakie rymy, świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wierszykiem skradłaś moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pam rzucaj studia, bedziesz poeta!
    I slusznie robisz, ja juz od dawna wole kanapki albo kasze w misce niz super-kremy, super-nalesniki czy super-wypieki. Sory not sory

    OdpowiedzUsuń
  5. 600 wpisów, każdy wnoszący coś więcej niż samo śniadanie... Chociażby ten, który nanosi uśmiech na twarz po przeczytaniu pierwszego zdania :)
    Idealne śniadanie na kolejną setkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha, Pam - wieszcz(yni) narodowy(a) :D A te lody to powinnaś latem w budce przy plazy sprzedawać

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Śniadanie w sam raz na taką okazję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję takiej imponującej liczby! Mam nadzieję, że twój zapał nie minie jeszcze przez dłuuugi czas, albo i wcale ;)
    Lody *.* Ostatnio mam na nie ogromną ochotę, chyba przez to słońce ;)

    poranny-talerz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro takie dobre to chyba zrobię :) ... jak tylko zrobi się ciut cieplej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeść to, na co ma się ochotę - święte słowa; nikomu nie imponować na siłę - jeszcze świętsze.
    Haha, lody to ja mam co dzień o poranku <3
    I szalenie gratuluję Ci 600 (choć wyczepiste, to kij ze śniadaniami ;p) postów rozpoczynających każdy dzień. I każdy okraszony refleksją. Dzięki Ci! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje takiej ładnej liczby! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. o rany, juz taka liczba :O
    gratuluję i wiesz, że nie masz tak szybko stąd odchodzić nie? ;* :)
    lody, lody dajcie mi looody! D:

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję już tak sporej sumki! Mam nadzieję, że będziesz z nami kolejne setki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. lody bananowe są wspaniałe, a banan i kruszone ziarno kakao to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  15. uśmiałam się czytając wierszyk haha! gratuluję 600 postów, bądź z nami jak najdłużej <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieźle rymujesz - wyszło prawie jak codzienna refleksja :D
    Obyś jeszcze przez kolejne 600 śniadań tu była, albo i dłużej, bo bez Ciebie pustka, nawet jej sobie nie wyobrażam :) i jak najwięcej pozytywizmu Ci życzę na każdy dzień! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta miseczka wygląda tak cudnie <3 Porywam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje z okazji numerka! :) Kolejnej 600 życzę! :)) A lody idealne do świętowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kawowe lody z bananów ?! pędzę mrozić banany ! :D
    Pięknie uczciłaś 600 śniadanie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję takiej liczby! Oby tak dalej! A te słowa, że jesz na co masz ochotę i że nie będziesz się przed nikim popisywać ucieszyły mnie najbardziej. Wtedy jest się naprawdę autentycznym i to najbardziej podziwiam wśród ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice blog, follow me and i Follow you back, kisses

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję, piękna liczba! A bananowe lody są najlepsze na jej uczczenie, bananowe lody są najlepsze na wszystko!

    OdpowiedzUsuń