wtorek, 17 marca 2015

608. Karobowa jaglanka nadziana PB z czekoladą, kakaowcem, kiwi i żurawiną

,,Gdy­by ludzki mózg był tak pros­ty, że mog­li­byśmy go zro­zumieć, by­libyśmy wte­dy tak głupi, że nie zro­zumieli­byśmy go i tak."

 Jostein Gaarder

Ja nie rozumiem siebie. Pewnych aspektów swojej osoby. 
Tych, które pozwalają mi czytać między wierszami, dostrzegać co niewidoczne, 
słyszeć niewypowiedziane.
Tych, które pozwalają mi się uśmiechać i cieszyć na przekór. 
Tych, dzięki którym potrafię wywrócić swój nastrój o 180 stopni.
Dzięki którym pozwalam sobie usłyszeć siebie. Pracować, zmienić.
I nie chcę ich zrozumieć, bo czar pryśnie. A dziś mi z tym dobrze :] 
Takie tam gadu gadu podyktowane zadziwiająco dobrą formą :)


,,Każdy pomysł na życie jest dobry, a najlepszy jest Twój."
Z tych naszych dennych reklam telewizyjnych jednak da się wychwycić coś mądrego ;)


Wtorek jak to wtorek cały poza domem, trzeba się dobrze doładować ;D






Karobowa jaglanka nadziana masłem orzechowym z gorzką czekoladą, ziarnem kakaowca, kiwi, żurawiną
Mandarynka

Jest to po prostu kasza ugotowana z karobem, przełożona masłem orzechowym i podana z dodatkami :)

Pam.

23 komentarze:

  1. Trochę taka jaglanka a'la czekoladki reese's! Przynajmniej mnie się tak skojarzyła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały dzień poza domem, karob, kiwi, no zgrałyśmy się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystaj z tej wewnętrznej radości w każdej chwili i ciesz się życiem :)
    Najlepsze doładowanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta prawda w tym cytacie, oj tak.
    Cieszę się z Twojej dobrej formy! Oby się utrzymywała jak najdłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam, nie wszystko trzeba mieć z siebie poprzemyśliwane, poukładane, o nie. Trochę niezrozumienia jest niezbędne do zaskoczenia, siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też widziałam tę reklamę i ten tekst mi się spodobał! :)
    Śniadanie to taka trochę czekoladka reese's ale w wersji z karobem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masło orzechowe i jestem w niebie ♥♥
    Lubię czytać twoje posty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie śniadania to ja rozumiem, szczególnie z tak smaczną niespodzianką w środku i gorzką czekoladą z wierzchu <3
    to właśnie my kierujemy naszym życiem, po prostu najlepiej być sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie kaszki na śniadania mogę jeść codziennie i ani trochę mi sie nie nudzą. Po prostu pycha!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jadłm owsiankę w takiej wersji, muszę z jakąś kaszką popróbować!
    dostanie się do tego masełka to najlepsze co możę być w całym śniadaniiu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatnio mam też fazę na ziarno kakaowca! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czekolada i masło orzechowe na pewno dodały mnóstwo sił na aktywny wtorek ! :D . jak zawsze pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. takie skromne " po prostu" a tu cuda w miseczce ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Konsystencja tej jaglanki mnie zachwyca ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż to za mądra reklama? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Togo banku co Kondrat reklamuje :P

      Usuń
  16. Niby 'po prostu', ale wrażenie robi ogromne ;)
    I bardzo dobrze, że dobra forma! Niech trwa jak najdłużej xx

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ta kasza, to ona podoba mi się :) ten cytat dziś za skomplikowany jest albo ja ekhem 'za głupia' dziś jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Maksymalne doładowanie! :)
    Ja też trochę nie rozumiem. Pytanie czy to dobrze czy źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezmiernie się cieszę, że u ciebie jest tak pozytywnie. Oby tak, na jak najdłużej pozostało :*
    Te masło rozpuszczone w środku urzekło me serducho *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie doładowanie to ja rozumiem, szczególnie polepszone tym masłem orzechowym ;)

    OdpowiedzUsuń