czwartek, 19 marca 2015

610. Owsianka z bananem karmelizowanym w syropie klonowym, żurawiną i tahini

Pogoda taka, że chce się żyć.
Sama w sobie jest lekarstwem na wszystkie smutki, rozterki, dylematy, na lenia czy zmęczenie.
Jasno już tak wcześnie i tak późno jeszcze. Bieganie choć ewolucyjnie tak bezużyteczne dla człowieka nigdy nie było dla mnie tak przyjemne jak teraz. Gdy wieczorem taki półmrok, tak ciepło.

Wczoraj przekonałam się też jaki świat jest malutki, malusieńki (boszzz jak ja nie znoszę zdrabniania wyrazów). Jedno krótkie spotkanie, a myśli na cały dzień od rzeczywistości oderwane.

Czwartek już? Znowu?
Czekaj, bo nie nadążam za Tobą Czasie.

Tak nieskładnie, bezładnie dziś, ale czy zawsze musi być wszystko uporządkowane?
Miłego dnia Wam! :)


Miał być serniczek gotowany albo pieczony, ale nie było czasu na przygotowanie go wczoraj,
a ja na ciepło serników nie lubię.
Jest więc owsianka, jedna z lepszych jaką jadłam.
A w ogóle to zabawna sytuacja, bo chciałam zrobić serniczek z karmelizowanym bananem, wczoraj patrzę a właśnie taki zaserwowała sobie Sylwia. Więc chociaż z banana nie zrezygnowałam.






Owsianka z bananem karmelizowanym w syropie klonowym, żurawiną i tahini
Mandarynka (kwaśśśna dla przełamania słodyczy :P )


Pam.

21 komentarzy:

  1. Ten tydzień biegnie do przodu tak szybko, że sama nie nadążam. A słońce cóż - mam nadzieję, że już nas nie opuści :)
    uwielbiam połączenie banana z tahini, omnmonomnmonnmom

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bajecznie. :) Koniecznie muszę wypróbować tahini.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie wiem, kiedy ten czas tak ucieka. Zaraz znowu weekend.
    A taką owsiankę bardzo chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawsze musi być poukładanie, skrawki myśli są niekiedy najlepszym sposobem, by wyrazić to, co czujemy, tak bez ładu i składu :)
    Pozytywnie u Ciebie i to mnie cieszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jakim cudem, ale właśnie też ostatnio miałam pomysł na serniczek + karmelizowany banan :D
    Takie nieporządki wcale nie są złe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ugh, też nie cierpię zdrabniania wyrazów... A może Ci, wnusiu, zupeczki nałożyć na talerzyk, wkroić jajeczko, dołożyć paróweczkę, a ziemniaczki do tego? Ehh, fe ;)
    Kurczę, bieganie bezużyteczne ewolucyjnie, jej, nie wiedziałem o.O

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jak to czwartek? :o
    Chcętejdawkisłodyczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez nie nadążam za czasem i nieuporządkowana jestem jak cholera, ale kto by się tym przejmował - ważniejsze rzeczy są ;) Oby tego szczęścia jak najwięcej było :*

    OdpowiedzUsuń
  9. zdrobniania wyrazów też nie znoszę, ale jeszcze bardziej irytuje mnie jak ktoś, głównie ktoś obcy, zdrabnia moje imię... brrr ;p czas, czas no czasu nie zatrzymasz ;p a wiesz, że zaraz święta :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie znoszę zdrabniać słów!
    Musze zrobic tahini (który raz to sobie obiecuje? :D)

    OdpowiedzUsuń
  11. wiesz dobrze, że do mnie przemawia owsianka - najlepsza! i te banany uwielbiam <3 słodko mi na sam widok!
    tak, Czwartek, nawet już popołudnie, a jutro Piątek... ten czas mknie jak szalony! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. już prawie piątek Pam, masakra jak ten czas uciekaa :O
    a właśnie na serniczek mi ochoty narobiłaś ale bardziej na karmelizowanego banana ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Już czwartej, jutro piątek i weekend! <3
    Miseczkę porywam :)
    Zdrobnienia wyrazów źle mi się kojarzą...

    OdpowiedzUsuń
  14. Już czwartej, jutro piątek i weekend !!! <3
    Miseczkę porywam :D
    Zdrabnianie słów źle mi się kojarzy...

    OdpowiedzUsuń
  15. karmelizowany banan sprawia, że moje kubki smakowe zaczynają wariować :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Znów muszę skarmelizować banany. Toż to istne niebo w gębie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. karmelizowany banan <3 biore go ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy jeszcze nie karmelizowałam banana, a wygląda jakby był zrobiony z jakiegoś złotka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna owsianka!:)
    Rzeczywiście, pogoda nastraja super pozytywnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te kawałki banana...rozpływam się :D

    OdpowiedzUsuń