poniedziałek, 23 marca 2015

614. Waniliowy serniczek z dżemem malinowym z czekoladą, bananem, mandarynką i żurawiną

Nowy tydzień. Przyznam, że będzie trudny i wymagający.
Ale jak sobie pomyślę, że zaraz znów piątek, to jakoś te nerwy mnie opuszczają.
Przynajmniej na chwilę, bo w nocy podświadomie atakują. Spać nie mogę, a jak już się uda to takie głupoty mi się śnią, że o mammo... Zacznę spisywać i książkę wydam. Science fiction. A na pewno fiction :P

Dużo uśmiechu na nowy tydzień :D


Uwielbiam wszelkiego rodzaju serniki.
Wolę te pieczone, ale i na ugotowany nachodzi mnie czasami ochota.
Dziś jest w pysznym połączeniu :)










Waniliowy serniczek z dżemem malinowym z czekoladą, bananem, mandarynką i żurawiną

Przepis:

ok. 200g twarogu
Małe jajko
Łyżka waniliowego proszku budyniowego
50ml mleka
1/3 laski wanilii
Stewia

Dżem malinowy
Czekolada, suszona żurawina
Banan, mandarynka

Twaróg blendujemy z wanilią. Dodajemy rozbełtane jajko i bardzo dokładnie mieszamy dodając stewię.
W mleku rozprowadzamy budyń.
Do rozgrzanego rondelka przekładamy masę twarogową i cały czas mieszamy. Nie doprowadzamy do wrzenia, gdy zacznie bulgotać mieszamy jeszcze chwilę, wlewamy budyń cały czas mieszając i jeszcze chwilę dogotowujemy. Przekłądamy połowę do miseczki, nakładamy dżem i przykrywamy resztą masy twarogowej. Gdy wystygnie chowamy na noc do lodówki.
Rano rozpuszczamy czekoladę w kąpieli wodnej. Podajemy serniczek z dodatkami.

Waniliowy Weekend VI
Pam.

24 komentarze:

  1. Tobie również dużo uśmiechu i słonecznego tygodnia!
    ślicznie podałaś to śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozmarzyłam się patrząc na to śniadanie. Cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu siedzę w szkole i dostaje ślinotoku*.*
    Mam ochotę na takiego serniczka od dłuższego czasu mm <3
    Miłego Dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. narobiłaś mi na niego ochoty ;> !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta czekolada na serniczku i odpłynęłam *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio każdy mi przypomina o istnieniu sernika, to chyba nie jest przypadek :D Czekolada na wierzchu pobiła wszystko!
    Masz rację.. lada moment będzie piątek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Płynna czekolada i wanilia, niebo :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta czekolada podsumowała wszystko!
    Do piątku jeszcze tylko 5 dni, damy radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekoladowa gwiazda najlepsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na początku myślałam, że to wielka pyza! :D Piękny Ci wyszedł ten serniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta gwiazdka wyszła ci przypadkowo czy umyślnie? :D
    Wielbię to śniadanie ♥

    http://poranny-talerz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wylałam ciapkę czekolady i same się takie 3 ramiona zrobiły przypadkowo, to resztę dorobiłam specjalnie :P

      Usuń
  12. Nie wiem kiedy ostatni raz wiedziałam tak piękne śniadanko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja serników nie lubię, ale wizualnie to mi się podobają :) No i również słonecznego, udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy takiego gotowanego cuda nie jadłam i podejrzewam, że wiele straciłam, choć ilość białka jak na jedno śniadanie trochę mnie przeraża :P
    Bardzo podoba mi się się ta widoczna waniliowość i polewa czekoladowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy takiego gotowanego cuda nie jadłam i podejrzewam, że wiele straciłam, choć ilość białka jak na jedno śniadanie trochę mnie przeraża :P
    Bardzo podoba mi się się ta widoczna waniliowość i polewa czekoladowa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jacieee, ta czekolada wygląda obłędnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękny wzorek z tej czekolady zrobiłaś *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. o mamuniu! podany reewelacyjnie! :))
    Tobie też dużo uśmiechu, a piątek zaraz będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta czekolada na wierzchu wygląda cudownie!<3

    OdpowiedzUsuń