poniedziałek, 30 marca 2015

621. Owsianka z bananem, dżemem, czekoladą i nerkowcami, gruszka

,,Dro­gow­ska­zy mogą zro­bić z szo­sy labirynt. "

Stanisław Jerzy Lec

Gubię się. A co znajdę drogowskaz i podążam dobrą ścieżką, los płata figle.
Okazuje się, że ktoś drogowskaz obrócił , a teraz stoi za drzewem i śmieje się z mojej naiwności.
Raz rękę wyciąga, pomaga, za drugim kłody rzuca pod nogi.
Pewne jest tylko jedno. Niczego nie można być pewnym, bo to zgubne jest.

Ale z uśmiechem udanego tygodnia Wam życzę :D


Przez to moje ostatnie zapychanie się kaszami zupełnie zapomniałam o poczciwej owsiance.
Ale ona prędzej czy później daje o sobie znać w formie ogromnej chcicy na proste, ciepłe śniadanie.








Owsianka z bananem, dżemem malinowym, gorzką czekoladą, nerkowcami
Gruszka, mandarynka

Owsianka zalana na noc wrzątkiem i po napęcznieniu mlekiem.
Rano gotowana z łyżeczką proszku maca i siemieniem lnianym.
Kawałek banana wkroiłam do środka :)

Pam.

26 komentarzy:

  1. Moja uwage na tych zdjeciach przykuwa przede wszystkikm mandarynka :)
    Syndrom zapychania sie kaszami dziwnie znajomy ... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. i nawet nowoczesne GPSy sie myla. Ale to podczas takiego bladzenia w podrozy najfajniejsze wspomnienia sie tworza (;
    nerkowcow mi trzeba mocno
    (+dziekuje Ci Pam bardzo!)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie podana : ) mam to samo - prędzej czy później zawsze do niej wracam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. ludzką rzeczą jest błądzić i się gubić, najważniejsze, by sie w końcu odnaleźć :) a te zawirowania mogą jeszcze czasem wyjść nam na dobre, czasem dobrze się zgubić, można coś przypadkowo odkryć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie wszystko ulozone! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niczego (i nikogo) nie można być pewnym... Święta racja.
    Wszystko, co kocham. Banan, czekolada, nerkowce. No i faktycznie łatwo zapomnieć o owsiance, ale ona na szczęście sama się przypomina :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie to prawdziwe niestety. Ale jak się ma kompas-intuicję to zawsze gdzieś się dojdzie i to jest pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pożywne śniadanie:)
    I cytat świetny, prawdziwy

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie serwujesz mandarynki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się, za każdym razem gdy ją widzę, strasznie podoba :D i zastanawiam się jak Ty to robisz bo mi się zawsze rozrywa ;p nadmierna pewność siebie też czasem jest szkodliwa ;p

      Usuń
  10. Pyszne sycące i zdrowe śniadanko a co do orzechów to moje ulubione ostatnio zjadłam ich chyba z 200 g no ale cóż lubie je i nie będę sobie żałowała a na twoje śniadanka chętnie bym się wprosiła Kochana Miłego Dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm, ja się staram do niczego(i nikogo) za bardzo nie przywiązywać, bo mam wrażenie, że wszystko jest takie nietrwałe i mogę to w każdej chwili stracić... Też niedobrze, mieć taki dystans.
    A taką owsiankę nawet teraz chętnie bym zjadła!

    OdpowiedzUsuń
  12. owsianka po pewnej przerwie na pewno smakowaa jeszcze lepiej :) i tyle pysznych dodatków <3

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepsza owsiana na początek tygodnia, klasyczne smaki - czego chcieć więcej? no właśnie, uśmiechu tylko :) miłego popołudnia :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Owsianka zawsze super sprawa, uwielbiam, moje ukochane śniadanko :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe śniadanie dzisiaj zaserwowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też już jakoś dawno nie robiłam owsianki...
    A pierwsze zdania to idealny opis życia - raz na wozie, raz pod wozem, człowiek nic nie poradzi.

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. owsianka w poniedziałek to strzał w dziesiątkę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogłabyś pisać za mnie wypracowania na polski! Kocham Twój styl pisania! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się tak gubię... Tylko, że mój drogowskaz robi mi jeszcze niedobre pranie mózg i niszczy mi życie swoją nieobecnością. co z tego, że ładnie go proszę, aby mi pomógł i został ze mną... Stara i dobra owsianka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej Ci dziś pozazdrościłam tego malinowego dżemu :P Fajnie tak doładować się fruktozą z rana ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Do owsianki wraca się zawsze! Cóż poradzić, jest wspaniała ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. W sumie też dawno owsianki nie jadłam, czekam na chcice ;D Zmienny los, a do tego płatający figle, nie lubię tego...

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachwyca mnie dekoracja tej owsianki :D Owsianka jutro i u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak z uśmiechem to najważniejsze! :)
    Pięknie to wszystko dzisiaj do siebie dobrałaś i ułożyłaś W i obok miseczki :)

    OdpowiedzUsuń