sobota, 4 kwietnia 2015

626. Marchewkowo- jabłkowa owsianka z suszonymi morelami i tahini

Życzę Wam spokojnych, wesołych Świąt spędzonych z bliskimi w rodzinnej atmosferze. 
Wiem, życzę tego przy każdej okazji, ale to prawdziwe, proste i szczere.

Jutro idę na śniadanie do rodziców, wiec tu na pewno się nie pojawię, a dziś jeszcze wybiorę się do nich trochę pomóc, u siebie posprzątam (jakbym nie robiła tego cały czas. Obawiam się, że sprzątanie w mieszkaniu stało się moim drobnym kompulsem. Moja mama wczoraj pierwszy raz odkąd się wyprowadziłam przyszła do mojego mieszkania i sama była w szoku jak tu sterylnie, a ona zawsze narzekała na bałagan... )
Sama od wielu lat nie czuję już Świąt. Nie cieszą tak jak wtedy gdy byłam dzieckiem.
Teraz jest to dla mnie raczej upierdliwa tradycja, ale staram się zawsze wyciągnąć z tego jak najwięcej pozytywów.
Raz jeszcze miłych dni :*

Śniadanie wyjątkowo proste i zastanawiam się jak długo jeszcze będziecie do mnie zaglądać przez moją ostatnią 'nudność' :P







Marchewkowo- jabłkowa owsianka z suszonymi morelami i tahini
Mandarynka



Owsianka ugotowana ze startą marchwią i częścią jabłka oraz z siemieniem lnianym i proszkiem maca. Podana z dodatkami.

Pam.

29 komentarzy:

  1. Tak szczerze to mam takie samo podejście do świąt, niestety. Ale oby były szczęśliwe tak mimo wszystko :)
    Ja zawsze będę zaglądała, bo prostotę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i smacznych Świąt! :*
    Jedna z ulubionych wersji owsianki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie święta to tylko dobra okazja, żeby spędzić czas w gronie rodziny :) I Tobie życzę, żeby te dni minęły jak najlepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja prostota jest dla mnie właśnie ogromną inspiracją, tak jak i Twoja osoba :)
    Tobie też życzę pięknych świąt w rodzinnej atmosferze (i by nic jej nie popsuło :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. kremowa, pożywna i idealna na trawienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie kochana nigdy nie jest nudno!
    Tobie też życzę Wesołych Świąt, miło spędzonych w gronie najbliższych, przepełnionych miłością, szczęściem, słońcem, radością i uśmiechem! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  7. owsianka, cudo! <3
    wesołych, pogodnych, pełnych miłości świąt! byś mogła je poczuć i zapamiętać na dłużej :) wszystkiego dobrego, trzymaj się ciepło! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Pam :* co sądzisz aby od czasu do czasu podawać również propozycje na kolacje ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zawsze bardzo kuszą Twoje śniadania i te miski wypełnione po brzegi pysznymi dodatkami!:D
    U mnie też to ostatnio staje się "upierdliwą tradycją", co trochę mnie martwi... No nic, Wesołych Świąt i tak, oby te były naprawdę wyjątkowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam nie zamierzam przestać Cię odwiedzać :D
    Wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I jeszcze raz powtórzę ze specjalną dedykacją dla Ciebie - dla tych zdjęć to ja tu wchodzę w zdecydowanie mniejszej części (a wchodzę codziennie, ale wazelinka, nie?), zawsze zaś czytam tekst powyższy ;)
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  12. Marchewka i tahini - kocham!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zaglądałam tu regularnie. I przegapiłam, że się wyprowadziłaś...Wstyd mi..
    Trzymaj się, wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taką owsiankę mogłabym jeść codziennie :)
    Wesołych świąt kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci, aby to były spokojne święta, pozbawione wszelkich smutków i spędzone w miłej atmosferze! :)
    Co do odbioru samych świąt, mam podobnie, to już nie to samo co kiedyś. Ale wydaje mi się, że to kwestia tego, że w dzieciństwie święta wydają się takie wyjątkowe i beztroskie, a kiedy dorośniemy ten czar pryska. I chyba każdy ma w sobie trochę sentymentu i tęsknoty za tamtymi sielskimi latami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wygląda, Wesołych Świąt! ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Nudne ? ejj wszystkie twoje śniadania są genialne i ja i tak tu będę tu zaglądać :*
    Moja rodzinka właśnie się obawia przy mojej przeprowadzce, że w moim M4 lub akademiku będę robić taki bałagan, jak teraz, ale wiadomo, jak człowiek, jest na "swoim" to się bardziej stara :D

    Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię połączenie marchewki i jabłka choć jeszcze nigdy nie próbowałam tego w owsiance :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh, ja też coraz mniej czuję Święta....ale to chyba sygnał, że dorastamy, Chciałabym choć na chwilę przenieść się w te beztroskie dzieciństwo, gdzie każda uroczystość miała swoją magię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przypomniałaś mi o owsiance marchewkowej! Muszę jak najszybciej zrobić!
    W takim razie życzę Ci Wesołych, spokojnych świąt, dużo odpoczynku i żeby przebiegły w zdrowej atmosferze xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie Twoje śniadanie nie jest nudne - wygląda bardzo smakowicie ;)
    Ja także żadnej magii świąt nie czuję :/ Dziękuję za życzenia i Tobie też życzę Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Będę tu zaglądać tak długo, aż będzie trwać ten blog i jeden dzień dłużej! ;P
    Wesołych i mile spędzonych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. "zanudzaj" mnie ile chcesz :D Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  24. marchewkową robię zdecydowanie za rzadko!
    Kochana to oczywiste, będę tu codziennie tak długo jak Ty tutaj będziesz:))
    Wesołyh, spokojnych i rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie od paru lat Święta to też tradycja... najchętniej to bym nie Świętowała bo od paru lat w Święta moja najbliższa rodzina doprowadza mnie do łez... Jedyny plus z całych tych Świat to spotkanie z dziadkami chociaż i w inne dni można się z nimi spotkać....

    Życzę Tobie spokojnych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wesołych Świąt kochana! Oby te święta były dla Ciebie radosne, smaczne i...mokre! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. W takich chwilach zastanawiam się jak ktoś może nie jeść śniadania, bo Twoje jest obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. To sniadanie jest wspaniałe <3 ! Mam nadzieję, ze świeta były takie jakie mialy być < 3!

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowicie to wygląda! Na prawdę! :)

    OdpowiedzUsuń