wtorek, 7 kwietnia 2015

627. Twaróg z jogurtem, gruszką, jagodami goji i tahini

Jak tam u Was po Świętach? :)
U mnie choć świątecznie wielce nie było, to na pewno było miło. Jeśli na cokolwiek mogłabym narzekać to tylko i wyłącznie na siebie, ale to już inna kwestia. No i kwestia przyzwyczajenia :P

Jeszcze jeden dzień wolnego, choć nie do końca, bo na jutrzejsze koło trzeba się w końcu nauczyć.
No i wieczór szykuje się całkiem przyjemny :)

Na powrót do codzienności dużo uśmiechu życzę :)

Śniadanie dziś taaaakie skomplikowane i wyszukane.






Twaróg z jogurtem, gruszką, jagodami goji i tahini
Mandarynka

Pam.

29 komentarzy:

  1. Szkoda, że ta przerwa świąteczna taka krótka.. ale tak jak mówisz, dużo uśmiechu i do przodu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na poświąteczne śniadanie też bym zjadła taki prosty twaróg. Tylko ostatnio chyba troszkę gorzej się po nim czuję :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja bym chciała jeszcze trochę wolnego!
    Śniadanie na powrot rzeczywistosci bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, co ty tu o narzekaniu prawisz... nie ma co siebie winić i narzekać na własną osobę, to do niczego dobrego nie prowadzi - trzeba w końcu siebie polubić, by pokochać też świat!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też niby dzień wolnego mam , a siedzę w książkach....
    w sumie to narobiłaś mi ochoty na twaróg xD. z dodatkiem tahini jeszcze nie jadłam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. I nawet nie wiesz jakiej ochoty mi narobiłaś na tak wyszukaaaaane śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie narzekaj na siebie, nienienie, nie ma co sobie głowy psuć :)
    Takie wyszukane lubię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha śniadanie godne Mistrza kuchni! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak wyszukane śniadanie :) Miłej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niewyszukane śniadanie wskazane po świętach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A czy zawsze musi być wyszukane? Niech kubki smakowe też nieco odpoczną :D

    OdpowiedzUsuń
  12. o mniam jak ja kocham twaróg na słodko potrafię zjeść go bardzo dużo narobiłaś ochoty *.* !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ wyszukanie! ;P
    U mnie też było bardzo miło, więc się łączę z tym. I z nauką też się łączę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już masz kolosa? O matko, współczuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Proste, ale jakie efektowne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Może i proste, ale wygląda bosko. ;) Po świętach nawet od wymyślnych śniadań warto odpocząć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kurde, a ja nigdy nie jadłam twarogu od tak sobie, jak Ty dziś ;) już koło? czy oni tam powariowali? ;p niemniej jednak powodzenia i w nauce i w pisaniu :-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosto po Świętach, idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. takie śniadanka to ja bardzo lubię a wsumie dawno nie jadłam ;O
    muszę się poprawić :) a Tobie również duużo uśmiechu! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak przeważnie wygląda mój ulubiony podwieczorek, prosto i smacznie <3
    Miłego wieczoru! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. i jak czasem niewiele trzeba, aby stworzyć pyszne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tam, oj tam, za to jak pysznie rozpoczęłaś wtorek ;)
    A święta... u mnie też nigdy nie przebiegają w świątecznej i rodzinnej atmosferze, ale tak to już czasami jest, nie należy się przejmować ;)

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja tam lubię takie proste dania i już ! :3
    A co do świąt ... jak zwykle szybko minęły, ale niezwykle miło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. MNIAM, wygląda cudnie :D za prezencję 10/10 :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Niby takie proste, ale jakie pyszne! Kocham twaróg :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Każdy chyba tak trochę narzeka na siebie, prawda? :)
    Cieszę się, że miło spędziłaś te święta- należało Ci się trochę wolnego :*
    Oj dawno nie jadłam takiego samego twarożku :D

    OdpowiedzUsuń
  27. W sumie to zjadłabym taki twaróg, dawno go nie jadłam!:D

    OdpowiedzUsuń