poniedziałek, 13 kwietnia 2015

633. Karobowa owsianka z pomarańczą z tahini i ziarnem kakaowca

Dopiero była sesja. Niepełny tydzień wolnego.
Ledwo co zdążyłam ogarnąć, że drugi semestr się zaczął, a to już minęła jego połowa i dziś już egzamin.
Dziś. Łał. Co prawda to zerówka, ale chciałabym zaliczyć, zawsze jeden mniej do pisania w czerwcu.
Dlatego też proszę dziś o kciuki o 15 :]

A do tego czasu, żeby się za bardzo nie stresować tatę odwiedzę ;)
I miłego nowego tygodnia Wam życzę!





Karobowa owsianka z pomarańczą z tahini i ziarnem kakaowca
Marchewka

Pomarańcza głównie w środku, dodana pod koniec gotowania.


Pam.

21 komentarzy:

  1. Moje kciuki masz gwarantowane ;) o 15 mam wolne ;) Pięknie podane śniadanie i zasmaczyste oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje kciuki masz gwarantowane ;) o 15 mam wolne ;) Pięknie podane śniadanie i zasmaczyste oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No jasne kochana ode mnie, jak zawsze kciuki masz zagwarantowane ;D
    Ten czas na serio niemiłosiernie ucieka :/
    A śniadanie wiadomo, moje smaki ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. No jasne kochana ode mnie, jak zawsze kciuki masz zagwarantowane ;D
    Ten czas na serio niemiłosiernie ucieka :/
    A śniadanie wiadomo, moje smaki ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Kakao i pomarańczę lubię, z karobem też musi świetnie smakować! I dzięki za przypomnienie o ziarnie kakao!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dobrze, że wcześniej wróciłam-mogę zacisnąć kciuki! :)
    Nie lubię tak późno pisać egzaminów, a maturka z biologii czeka o 14 właśnie :/ jakoś z rana lepiej się myśli :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, mam nadzieję, że sobie świetnie poradzisz, jak zawsze ;)
    Mam dużo pomarańczy, taka owsianka na pewno się u mnie pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje kciuki masz na 100% Dasz radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, spóźniłam się z kciukami, ale mam nadzieję, że świetnie Ci poszło!

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaa, już po 15, ale wiesz, ze kciuki zawsze trzymam za Ciebie ;)
    po takim śniadaniu energia jest na cały dzień, więc na pewno dobrze poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i cóż można napisać, tylko stare i niemodne, ależ ten czas zapierdziela ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Te ziarenka wyglądają świetnie!
    I jak Ci poszło? Tylko o to mogę spytać, bo na kciuki troszkę za późno :/

    OdpowiedzUsuń
  13. ta słodka marchewka na pewno świetnie smakowała, ja bardzo lubię marchewkę w połączeniu z tahini :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i jak, i jak Ci poszło ? :))
    porywam tę owsiankę, tak doskonale się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem pewna że poszło ci bardzo dobrze :)
    zapraszam na instagrama dla foodies! https://instagram.com/natkaczo/

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno Ci dobrze poszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już miałas zerówkę ? Ale Ci zazdroszczę ! Mam nadzieję, że poszła dobrze (chociaż to chyba oczywiste) i jedno z głowy :)

    OdpowiedzUsuń