poniedziałek, 20 kwietnia 2015

640. Jogurtowe lody banan- szpinak- gruszka- cytryna z tahini i kakaowcem

Po raz kolejny szczerze z całego serca po prostu Wam dziękuję.
Świadomość, że ktoś wie, rozumie. Zrozumienie. To jedno z najlepszych uczuć, które można komuś zawdzięczać.
Dziękuję po stokroć.

Lubię zbiegi okoliczności. Właśnie wczoraj włączyłam radio i usłyszałam, że
,, (...) jest taki dzień i każdy tak ma,
że czasem jest źle, że jakoś nie tak,
a potem jest noc i znowu jest dzień,
uwierz mi, że uśmiechniesz znów się"
I te proste słowa tej jakże starej piosenki, którą znam przecież tak dobrze, dały siłę. :)

Uśmiechu na nowy tydzień :)

Moje kolejne warzywne wariacje na temat lodów miały być z pietruchą, ale tak wczoraj TU było zielono, a ja akurat szpinak zamroziłam.
Tak więc Daniel BurakuSzpinaku, to śniadanie dedykuję i jem z myślą o Tobie :P







Jogurtowe lody banan- szpinak- gruszka- cytryna z tahini i ziarnem kakaowca

Przepis:

2 małe banany
Ok. 120g szpinaku
1/2 gruszki
2 łyżki soku z cytryny
Mały kubeczek jogurtu naturalnego

Przepis analogiczny do tych co zazwyczaj.
Owoce i warzywa pokrojone i zamrożone, rano zblendowane z jogurtem i łyżką soku z cytryny :)

Kocham!



Pam.

20 komentarzy:

  1. Kocham ich kolor! Taaki intensywny!

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo, jaki piękny kolor uzyskałaś! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. O, zgrałyśmy się! :)
    "wszystko co na świecie, wszystko ma swój czas, raz jest dobrze, a raz nie..." uwielbiam tę piosenkę-jakoś tak łatwiej się po jej przesłuchaniu pogodzić z wieloma rzeczami, na które średnio mamy wpływ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste słowa i prawdziwe, bo przecież zawsze w końcu jakiś uśmiech się pojawi. :)
    Ale wypas! Nie wiem, czy bym takiej górze lodów podołała na raz... Co ja gadam? Pewnie bym jeszcze o dokładkę prosiła... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, ile przeróżnych smaków, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten dzisiejszy uśmiech, od razu pojawił się i u mnie :) widzisz, jak kaskadowo to działa?
    Zieleń to kolor nadziei, więc pochłaniaj go jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor :D
    Uśmiechaj się jak najwięcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bananowe lody są najlepsze na świecie! I jeszcze można bezkarnie wcinać bo takie fit ;)
    Uśmiechu! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta intensywna zieleń jest niesamowita. :)
    Jak dobrze, że dużo pogodniej u Ciebie. :) Dużo uśmiechu życzę z całego serduszka! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrzę: zielone, Pam, co?, nie wierzę, nie, zielone. I to w jakim wydaniu - zielone lody, zielona miska i zielony talerz ^_^
    Bananowe najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie zielone lody aż poprawiają humor, prawie równie bardzo, jak powyższa piosenka ;)
    Tobie też mnóstwo uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie jadłam domowych lodów, teraz tak żałuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. No i takie podejście to ja rozumiem! Trzymaj się, kochana :*
    A tymi lodami kusicie wszyscy coraz bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  14. To Tobie jak najwięcej uśmiechu słoneczko :*

    OdpowiedzUsuń
  15. omg jaki piękny kolor :D chyba kupię szpinak tylko i wyłącznie z przeznaczeniem go na lody ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiedziałam, że uśmiech znowu u Ciebie zagości ! :*
    Zielono *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piąteczka za lody :D Zielona wersja jeszcze przede mną, ale coś czuję, że za nie długo też sobie takie zaserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ zielona micha! Taka pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie robiałam sama lodów :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń