środa, 22 kwietnia 2015

642. Jogurt z bananem, cieciorką i orzechami, wafle z awokado, sezamem i solą

,,Wybór jed­nej dro­gi nie oz­nacza re­zyg­nacji z in­nych, ale chcieć przejść wszys­tki­mi ścieżka­mi na­raz, to nie po­konać żadnej. "

Paulo Coelho

I ja muszę się w końcu na jakąś drogę zdecydować. Przestać tkwić w nicości. Wybrać to co dobre, uwierzyć w to, przekonać i trzymać. Nie odpuszczać przy pierwszych niepowodzeniach, nie zawracać.

A powspominać z przyjaciółką cudowne gimbazjalne czasy, nasze egzaminy i całą resztę, cały ogromny bagaż niezapomnianych obrazów, historii - bezcenne :)




Jogurt naturalny z bananem, ciecierzycą, laskowymi i gorzką czekoladą
Wafle ryżowe z awokado*, sezamem i solą himalajską

* awokado rozgniecione z sokiem z cytryny
Pam.

20 komentarzy:

  1. zdecydowanie za dużo dobrego na jednym talerzu, powinni tego zakazać albo chociaż dać ostrzeżenie na bloga, że występuje zagrożenie ślinotokiem i burczeniem w brzuchu.. :D
    zdecydowania przy wyborze i wytrwałości na tej ścieżce ci życzę.. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj z koleżankami podczas ostatniego naszego dnia w szkole wspominałyśmy te piękne gimnazjalne czasy, wygłupy, egzaminy, które pisaliśmy 3 lata temu ... A tu z niektórymi osobami przyjdzie mi się żegnać za 2 dni ;/
    Jogurt z cieciorką ? nie no codziennie mnie czymś zadziwiasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie wiesz jak łączyć smaki :D
    Też tkwię w nicości i wybór odpowiedniej drogi przede mną... Powodzenia kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile tu smaków dzisiaj na tym talerzu. Połączyłaś ciecierzycę w taki sposób, że ja chyba nigdy bym na to nie wpadła. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą cieciorką to mnie zaskoczyłaś :) Na prawdę ciekawe połaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dziś wspominałam jak pisałam testy gimnazjalne :D
    Jogurt z cieciorką? Na to bym nie wpadła!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wybrałam - jedna droga i ciągle nią dążę - aż do celu :) wierzę, że się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha tez lubię wspominać, ale nie za często! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ciecierzyca <3 <3 jestem zakochana w tym strączku :D
    też wspominałam czasy gimnazjum i to dzisiaj, bo dostałam zwrot świadectwa z 3. klasy haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo mniam od jakiegoś czasu zaczęłam jeść cieciorkę i się w niej zakochałam ale z jogurtem też muszę spróbować <3

    OdpowiedzUsuń
  11. pisałam te testy zaledwie rok temu, a wydaje się jakby wieki od tego minęły.. :D
    a co do cytatu - trzeba się na coś zdecydować, żeby móc się temu w pełni poświęcić i to osiągnąć, więc powodzenia w szukaniu tej właściwej dla Ciebie drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale zaskakujesz codziennie! :) Nie wpadłabym na zjedzenie jogurtu z cieciorką w takiej formie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy bym nie wpadła na takie połączenie cieciorki z jogurtem, szok, pozytywny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. tą miseczkę z orzeszkami to bym porwała!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie da się iść wieloma drogami na raz, to fizycznie nie możliwie, nie można trzymać wielu srok za ogon, bo na końcu i tak zostaje się z niczym, zawsze trzeba dokonywać jakże trudnych wyborów. a wafle ryżowe kocham ale w połączeniu z nutellą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z cieciorką? Szczęka mi opadła! To musi być pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też bardzo lubię dorzucać ciecierzycę do słodkich dań a najbardziej to chyba do jaglanki z orzechami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też bardzo lubię dorzucać ciecierzycę do słodkich dań a najbardziej to chyba do jaglanki z orzechami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. NIe wiedziałam, że ciecierzycę można dodać do takiego dania. Człowiek uczy sie przez całe życie :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń