sobota, 25 kwietnia 2015

645. Jogurtowa owsianka z bananem, malinami, awokado i wiórkami

Dziwne dni. Trochę nierealne. Co tak naprawdę jest ważne?
Przepiękne ciepłe wieczory.
Zwalająca z nóg, wszechogarniająca słabość. Niemoc.
Skupienie i nasłuchiwanie. Bije? Uspokajający silny wiatr.
Oczekiwanie. Jeszcze trochę.
Już wiem dlaczego nie lubię wiosny. Ona taka piękna, a wspomnienia takie rzeczywiste. Wszystkie, sprzeczne. A ja się nie podnoszę.
Babciu, to już rok.
Spokojnie, ja też nie rozumiem.

Miłego weekendu Kochani :*
Gimnazjaliści mogą się już wyluzować, a maturzyści zacząć zbierać siły :D








Jogurtowa owsianka z bananem, malinami, awokado, wiórkami kokosowymi

Płatki owsiane i otręby zalane wrzątkiem, odstawione do napęcznienia i wystygnięcia.
Wymieszane z jogurtem naturalnym i odstawione na noc do lodówki.
Podane z kawałkiem banana, garścią malin, kawałkiem awokado i garstką podprażonych wiórków kokosowych.

Pam.

23 komentarze:

  1. Zimne śniadania i u mnie będą się częściej pojawiać. Jogurtowa owsianka będzie na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem, jak to głupio zabrzmi, ale staraj się... nie myśleć. Żyć, nie myśleć. Kolekcjonować dobre chwile, złe wspominać, ale nie wracać do nich.
    Te malinki urocze i nie wiem, skąd je wzięłaś...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się rękami i nogami!

      Usuń
    2. I ja to samo chciałam napisać, ale Natalia mnie wyprzedziła.

      Usuń
  3. Czas zacząć jeść śniadania na zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Liczy się tylko tu i teraz :*
    Porywam Ci śniadanko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, nie wracaj do przeszłości! Żyj tym co jest teraz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokój Ci potrzebny, miłość wokół :) Spróbuj się uśmiechnąć do tej wiosny :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za te życzenia sił, przydadzą się ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. tyle kolorów, no przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A studenci jeszcze mogą trochę poleniuchować przed czerwcem :D
    Pyszna ta miseczka, w sumie awokado i maliny to dla mnie kwintesencja Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jogurtowej już dawno nie jadłam, a jedna z najlepszych wersji jakby nie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale dziś kolorowo u Ciebie ! a podzielisz się malinami ? :) Takąąąą ogromną ochotę mam, że szok ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbierać siły powiadasz? No tak, tak, trzeb asię porządnie zmobilizować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorowo i smacznie jak zawsze <3 !

    OdpowiedzUsuń
  14. Porywam kilka malinek! Jak ja za nimi tęsknię :(
    A prawdziwych uczuć nie da się opisać, więc co dopiero zrozumieć...

    OdpowiedzUsuń
  15. Zjadłabym taką owsiankę :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna propozycja i te kolory na talerzu;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne to Twoje śniadanko. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak pięknie wygląda to śniadanie!
    I piszesz równie pięknie, nawet, jeśli treść smutna...

    OdpowiedzUsuń
  19. Niby mam się wyluzować, ale mi to nie idzie! :P

    OdpowiedzUsuń