poniedziałek, 27 kwietnia 2015

647. Owsiany placek z bananem, mandarynką, goji i migdałami

Trzymajcie kciuki, żeby udało mi się dzisiaj dotrzymać tego, co sobie postanowiłam.
Nie przez x dni, nie na x czasu. Dzisiaj.

Udanego nowego tygodnia :)

Kompletnie nie miałam pomysłu na śniadanie.
Najchętniej ciągle jadłabym owsiankę albo jogurt z czymś albo lody bananowo- warzywne.
Żeby się jednak przełamać postawiłam dziś na placek owsiany.






Owsiany placek z bananem, mandarynką, goji i płatkami migdałowymi

Przepis:

40g płatków owsianych
Płaska łyżka mąki kokosowej
Jajko + białko
10g odżywki białkowej
Szczypta soli

Płatki zalewamy wrzątkiem tylko do ich poziomu i odstawiamy do wystygnięcia. Ubijamy jako i białko ze szczyptą soli. Łączymy jajka z płatkami, przesiewamy mąki i odżywkę. Odstawiamy na min. 15 minut. Smażymy z obu stron, z jednej pod przykryciem. Podajemy z dodatkami.

Pam.

21 komentarzy:

  1. kciuki zaciśnięte! wierzę w Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta mobilizacja :) Kciuki zaciśnięte na długopisie, którym rozwiązuję poważne matematyczne problemy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma co się przełamywać na siłę. Jedz kochana na co masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio mam pustki w mózgu jeśli chodzi o śniadania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ode mnie, jak zwykle kciukasy masz zagwarantowane, bo wiem w swoim przypadku, jak one są bardzo ważne i jak pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że też ktoś ma taką chcicę na proste, niewymyślne śniadanie a nie tylko ja :D
    kciuki moje masz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Placek-kanapka, lubię je tak zjadać! :) Piękny jest w dodatku i tak podany na bogato! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny Ci wyszedł! do takiego dążę, ale chyba się nie doczekam :D
    Trzymam kciuki bardzo, bardzo mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne przełamanie rutyny, takie pulchne są najlepsza, a nie zawsze wychodzą ;c
    Obyś wytrwała w postanowieniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki :) Mam nadzieję, że póżniej zdradzisz co to za wyzwanie :)
    Omletowa kanapka jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam ostatnio często ochotę na lody, ale robić mi się ich nie chce - jakkolwiek by to nie brzmiało hehe ;p dzień się jeszcze nie skończył, a więc kciuki zaciśnięte są :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki!:)
    Też najchętniej jadłabym lody, ale nie nadążam z mrożeniem bananów XD Ten placek jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia ! :) a taki placek już dawno chodzi mi po głowie ! czas się w końcu za niego wziąć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lody bananowe - love forever.
    Kciuki trzymam i to wcale nie-lekko ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki bardzo mocno xx
    A placek śliczny, taki równiutki i puchaty ♥

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. idealnie pożywne i sycące śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też najchętniej jadłabym na śniadanie owsiankę i to najlepiej tylko z bananem, jakoś tak muszę się zmuszać do przygotowania czegoś innego rano a potem i tak żałuję, że nie zrobiłam tej owsianki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kciuki trzymane, a mój dzisiejszy omlet w gruzach... :D

    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kciuki zacisnęłam, wierzę, że Ci się udało! :)
    Takie placki też są fajne,ale wolę Twoje lody ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam cichą nadzieję, że się udało! :)

    OdpowiedzUsuń