poniedziałek, 4 maja 2015

654. Jogurtowe lody banan- awokado- grejpfrut z kiwi i goji

Oficjalnie rozpoczynam trzymanie kciuków za Was wszystkich dzielni Maturzyści :D
Do boju, głowa do góry, dobrze będzie. Matura tak na prawdę tylko po to jest, żeby mieć co wspominać i czym się ekscytować (własną sesję, która zaczyna się powoli zbliżać mniej przeżywam niż te matury!). Poza tym o niczym nie świadczy :P
Prawdę powiedziawszy chętnie bym sobie do takiej maturki przystąpiła.

Dzisiejszy (nielegalnie wolny) dzień zamierzam wykorzystać na przyjemności. Bo lepiej mi ostatnio :]


Ciekawe jest to, że jeszcze kilka miesięcy temu, kiedy jadłam dużo, zdrowo by przybrać na wadze cały czas bałam się jeść banany. Potrafiłam jednego podzielić na trzy części i jeść przez dwa dni. A w ostatnim czasie, gdy postanowiłam wszystko to skutecznie stracić, potrafiłam jeść kilka bananów dziennie. I teraz wróciwszy na dobre tory mam nadzieję, że nie wróci mi jakiś absurdalny bananostrach, bo zdążyłam się na dobre w nich zakochać :P

Jak tylko zobaczyłam te lody u Darii, od razu wiedziałam, że są strzałem w dziesiątkę.
Nie myliłam się :] Musiałam jedynie przepis trochę zmodyfikować, bo połowę awokado zjadłam wczoraj, no i dodałam jogurt.







Jogurtowe lody banan- awokado- grejpfrut z kiwi i goji

Przepis:

2 małe banany
1/2 niedużego dojrzałego awokado
Mały grejpfrut
Mały kubeczek jogurtu naturalnego

Kiwi, jagody goji

Grejpfruta obieramy z białych błonek i mrozimy przez noc.
Rano blendujemy mrożonego grejpfruta z mrożonymi bananami oraz jogurtem i awokado.
Podajemy z dodatkami.

                                                                                                                                          Pam.

22 komentarze:

  1. Też kiedyś miałam bananowstręt, ale jak się cieszę, że zmądrzałam i zajadam się teraz bananami. Potrafią dać niezłego kopa, a mnie to jest szczególnie potrzebne, więc i ja i ty powinnyśmy się nimi zajadać bez obaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby tym razem udało CI się przybrać na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lody z grejpfrutem? Full opcja! :D
    Oby dobra passa trwała cały czas :):*
    Nie dziękuję za kciuki!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za trzymanie kciuków :D
    Banany, strasznie długo ich nie jadłam, a teraz codziennie praktycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bananowe lody z różnymi dodatkami są najlepsze :D Ostatnio zajadałam się lodami bananowymi w połączeniu z tahini :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim przypadku bananostrach ====> 6 bananów/dzień, och tak <3
    Mam błąd (przynajmniej jeden, o którym wiem na razie xd), ale co to tam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam, uwielbiam jak się razem zestawi kiwi i goji, pięknie to wygląda i super smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba nigdy nie miałam bananowstrętu, nie dałabym rady :p Też się zakochałam w tych lodach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem coś o tym, mimo, że kocham banany to jakaś tam mała blokada jest.. A takie lody to bym wszamała teraz z wielką chęcią! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam jakieś dziwne podejście do bananów, zjem całego ale tylko na śniadanie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. te lody są obłędne, będę często do nich wracać :) szczególnie latem! :D
    ohhh, będzie dobrze, tak :) wierzę w to.

    OdpowiedzUsuń
  12. jakby mi ktoś postawił przed nosem teraz takie lody to bym mu chyba caełe stopy wycałowała!
    chcęęęę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lody domowe są fantastyczne, Twoje wersję najlepsze! :) Banany kocham i to bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  14. super lody! dobry pomysł na uczczenie pięknej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie warto się zakochać w bananach i się ich nie bać- chociaż przyznaję, że jeszcze jakiś czas temu zjedzenie 3 bananów naraz w lodach wydawało mi się trochę dziwne- ba, nie wiedziałam nawet, że można coś takiego zrobić:p teraz już się nie przejmuję i powtarzam to często, tylko trzeba się tłumaczyć przed rodzicami, czemu tak dużo bananów znika:D

    OdpowiedzUsuń
  16. z tą matura to chyba żartujesz? ja bym nie chciała drugi raz pisać, bo pewnie bym nie zdała ;p poza tym kurde nie chciałoby mi się ;p a ja z kolei bananów nigdy nie zjadam całych bo jak biorę się za jednego, to ktoś drugi robi oczy jak kot ze shreka i się dzielić muszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. z takimi lodami z rana to faktycznie dzień przyjemności <3

    OdpowiedzUsuń
  18. To głupie, ale mi bananostrach jeszcze czasami towarzyszy... Dlatego staram się chociaż jeść go na śniadanko :)
    Lody *_*

    OdpowiedzUsuń
  19. to tak jak mój "jajofobizm" :D hihihih

    OdpowiedzUsuń
  20. Matura i wszystkie testy na zakończenie szkoły są tylko po to, aby udupić młodzież i zrobić jej wielkiego stresa...takie moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń