niedziela, 24 maja 2015

674. Jogurtowe lody: banan- ciecierzyca- wanilia i TRUSKAWKI

                                   ,,When you try to control everything, you enjoy nothing"

Markerem zapisać w widocznym miejscu na ciele, aż stanie się to życiową wskazówką, która pomoże przeznaczyć część wysiłku wkładanego w nieudolne próby okiełznania tego, czego kontrola nie leży w naszej gestii, na otwarcie umysłu i oczu na to, że los każdego dnia daje nam tyle możliwości do robienia tego co sprawia nam prawdziwą radość.
Wystarczy tylko (albo aż) stawić czoła swoim ograniczeniom :)

 Miłego dnia :D

Odstępstwo od reguły : na wyborach lepiej kontrolować gdzie stawia się ten krzyżyk.
Swoją drogą bardzo ostatnio rozbawiła mnie instrukcja na arkuszu ,,...należy postawić znak X (czyli: dwie przecinające się linie w obrębie kratki)..."
Fajnie, że Polakom trzeba tłumaczyć co to X
.


Mam mam mam :D Mam polskie truskawki :D
Już mam ochotę zrobić koktajl, upiec coś, ukręcić lody, ale póki co jem same. Chłonę ich smak i zapach, któremu jeszcze ciut brakuje do tych letnich :] No i cena jeszcze nie do końca mi odpowiada. Już niedługo :)
Zbyt dawno lodów na śniadanie nie było. Lodów z ciecierzycy jeszcze nie widziałam, ale to strzał w dziesiątkę, kto nie próbował, niech się za nie zabiera.
Szkoda, że na zdjęciu nie widać ziarnek wanilii, zawsze bardzo mi się podoba jak wyglądają :P










Jogurtowe lody: banan- ciecierzyca- wanilia
Truskawki, pistacje, gorzka czekolada




Przepis:

Ok. 125g ciecierzycy ugotowanej na parze (2 garście)
2- 3 garście mrożonych plastrów banana (ok. 2 nieduże sztuki)
Kubeczek jogurtu naturalnego
Ziarenka z laski wanilii

Ciecierzycę i banana mrozimy (ja mam zawsze duży zapas w zamrażalce).
Rano dodajemy jogurt i ziarenka wanilii, blendujemy.
Chowamy jeszcze na chwilę do zamrażalki.
Podajemy.

Pytania?

Akcja lodowa 2015

Pam.

24 komentarze:

  1. Tą ciecierzycą w lodach jestem zaskoczona, ale w sumie uwielbiam ją w każdej wersji więc i takiej pewnie bym posmakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kontrola różne twarze ma...
    Niech mi ktoś podeśle trochę tych truskawek (;

    OdpowiedzUsuń
  3. Kontrola różne twarze ma...
    Niech mi ktoś podeśle trochę tych truskawek (;

    OdpowiedzUsuń
  4. hm, ja i moja maszynka do tatuaży możemy się zaoferować w kwestii naniesienia tego wysoce trafnego zdania ;)
    co do krzyżyka- trwam w nadziei że to tylko formalności, żeby ktoś nie mógł się odwoływać ,,a co państwo rozumieją przez X?!?!?!"
    a truskawki- ja wciąż czekam. i wcale nie będę ich piec, smażyć, grillować i cudować- bezceremonialnie przyswoje całą kobiałkę i się w ogóle przejmować nie będę, o

    OdpowiedzUsuń
  5. cytat powinnaś na czerwono i największą dostępną na blogerze czcionką i caps lockiem napisać!
    ha, Ty się śmiejesz, ale zdziwiłabyś się jacy ludzie potrafią być "mądrzy" ;)
    ja czekam na czas kiedy będą truskawki po 5 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też już jadłam nasze polskie truskawki i dopiero wtedy sobie uświadomiłam, jak bardzo mi ich brakowało! A te lody to rzeczywiście innowacja, ciekawy pomysł i w najbliższych dniach (jak nie zapomne o namoczeniu ciecierzycy) wypróbuję :D
    W końcu X to bardzo skomplikowany znak i istnieje duże prawdopodobieństwo pomyłki podczas rysowania go, więc trzeba było dołączyć taką jakże potrzebną instrukcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wczoraj rozpoczęłam truskawkowy sezon i póki co też własnie jem same ;) Śniadanie wygląda przepysznie i chyba widzę jedną z moich ulubionych czekolad :P
    No i gdyby nie taka dokładna instrukcja odnośnie X to chyba nie podołałabym zadaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm, czy Ty zawsze masz w zamrażarce zapas mrożonych plastrów banana? :D
    też w takie postaci jem truskawki na razie, cena 10 zł średnio mi odpowiada, ale już sie powstrzymać nie mogłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciecierzycowo-bananowe lody są boskie! :D
    Haha no cóż... Podobno najprostsze rzeczy potrafią przysporzyć największych problemów :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciecierzyca w lodach? O tym to jeszcze nie słyszałam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkradłaś mi pomysł na te lody ciecierzycowe! ;D Miałam robić we wtorek! Szybsza jesteś. ;)
    POLSKIE truskawki opanowały blogosferę. ;)
    A cytat prześwietny. Daje do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lody, truskawki, czekolada ....ahh, lato już niedługo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lody z ciecierzycy tylko my lubimy :D Reszta rodziny nie docenia takich smaków ;P Ale to dobrze, zawsze jest więcej dla nas :D

    OdpowiedzUsuń
  14. i zaczyna się truskawkowe szaleństwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dobrze powiedziane, chyba sobie na tym czole zapiszę! :D
    truskawki <3 dziś zjadłam ich tak dużo, aż do bólu brzucha, ale tak tęskniłam za tym smakiem... najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciecierzycę to ja najpierw muszę w czymś bardziej zwykłym wypróbować :D na lody przyjdzie czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja jadłam dziś pierogi z truskawkami! Jeju, jak ja tęskniłam za tym smakiem ♥
    Haha, nieźle mnie rozbawiłaś tym tekstem z arkusza :D Że też nie dali instrukcji obrazkowej...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym się nie zdziwiła, kiedy na karcie do głosowania była taka instrukcja krok po kroku, jaka jest na maturze hahah :D

    Ciecierzyca w lodach ? mmmm czemu nie . Chętnie ten patent wypróbuję i koniecznie z truskawkami <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Chce *o* I lody i polskie truskawki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje lody zdecydowanie są najlepsze na świecie!!!
    Cytat zapisany i zapamiętany :*

    OdpowiedzUsuń