poniedziałek, 25 maja 2015

675. Jaglanka z PB, goji i syropem klonowym z pomarańczą w jogurcie

Ciekawe wydarzenie mnie wczoraj spotkało na porannym spacerze z Zoyką.
Jeden z trzech osiedlowych pijaczków jeszcze delikatnie 'wczorajszy' krzyczał coś do kierowcy autobusu, który najwyraźniej zamknął mu drzwi przed nosem. Klął, awanturował się, kopnął autobus, do swoich kolegów coś krzyczał. Widać dość nieświadomie się na nich gapiłam , bo nagle podszedł do mnie i zaczął mnie przepraszać, tłumaczyć się, że to jakoś tak wyszło, życzył mi mimo wszystko miłego dnia i jeszcze raz przepraszał, że byłam tego świadkiem.
Nie wiem czy byłam bardziej zdziwiona czy przestraszona. Drugi z nich skręcił w prawo i poszedł do kościoła.
Zachowania ludzkie są niesamowicie interesującym zjawiskiem do obserwacji i analizy.
Akurat taka sytuacja jest doskonałą pożywką dla takiego typu jak ja. Rozmyślam, rozważam, przeżuwam cały dzień i zastanawiam co tak naprawdę ludźmi w życiu kieruje :]

Zaczynam tydzień atrakcji. Jutro po zajęciach mam w planie spędzić choć trochę czasu z mamą, więc
dziś zostaję w domu, żeby się uczyć na jutro i środę. A później najgorsze w piątek.
Ale po wczorajszym dniu nabrałam jeszcze więcej wiary w siebie i w to, że jak chcę to mogę :)


Słońca i uśmiechu na nowy tydzień :D

Na coś bardzo prostego i pysznego naszła mnie ochota.





Kasza jaglana z masłem orzechowym, goji i syropem klonowym z pomarańczą w jogurcie

+ reszta pomarańczy, ćwiartka jabłka i reszta jogurtu

Pytania?

                                                                                                                                          Pam.

26 komentarzy:

  1. Mniam - tylko tyle mam do powiedzenia na temat śniadania. ;)
    Ludzie są dziwni. Wszyscy jesteśmy dziwni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj było Zesłanie Ducha Świętego, to może jednego z drugim oświeciło :P A może to był znak dla Ciebie, że jesteś człowiekiem wartościowym, który zasługuje na szacunek i nawet menele na ulicy to widzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra interpretacja ;D Pam, żywisz się urządzaniem ludziom psychoanalizy (trochę innej, ale co to za różnica przecież) xd

      Usuń
    2. ja przepraszam że wtrącę, ale zwrot ,,nawet menele" dość mocno mnie zdenerwował.. :)
      hm, fajnie, że jest ktoś, kto zajmuje się jeszcze takimi ,,drobnostkami"- osobiście sama dbam o takie rzeczy i znajduję w tym kopalnie wiedzy, takiej chyba prawdziwszej niż te bezpośrednie słowa
      ...tym niemniej ja zawsze jestem obiektem podrywów takich panów. nieważne czy otacza mnie stado pięknych koleżanek, oni zawsze mnie wyhaczą i to ja jestem celem zaczepek ,,a piękna panienka może się przysiądzie?" ;)

      Usuń
    3. Fakt, mało fortunne określenie, jednak w kontekście tego co napisała Hania (za co swoją drogą bardzo dziękuję) nie jest to tak rażące. Raczej tu chodziło o wysunięcie na pierwszy plan mojej osoby, nie o zbluzganie konkretnych trzech panów :)
      Gosia, idziemy w takim razie na podryw, bo ja też zawsze staję się obiektem tego typu zaczepek xD

      Usuń
    4. Ok, źle to napisałam, skoro ktoś mógł to odczytać obraźliwie. Absolutnie nie o to mi chodziło. Człowiek jest człowiekiem i nikomu nie chciałam umniejszać, tylko uświadomić Pam, że wszyscy widzą jej wartość. Ja też tylko człowiekiem jestem i zdarzają mi się błędy.
      A w związku z opisywaną na początku posta sytuacją jeszcze ten obrazek mi się przypomniał -> https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10906419_844293618995738_5520372758759256543_n.jpg?oh=25525dc0f2c0e4ed50cc5ae883633b88&oe=55ECF7DD

      Usuń
  3. Też dzisiaj w końcu jaglankę zrobiłam, ale w zupełnie innej formie. Taką też bym chętnie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No popatrz xD Też stałybyśmy skołowane nie wiedząc co tak właściwie się przed chwilą stało :D
    Owoce na śniadanie muszą być zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie jadłam jagód goji. W sumie to za nimi nie szalaję, ale są tak zdrowe że od czasu do czasu trzeba sobie ich podjeść:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt sytuacja niespotykana ;) Myślałam że na Ciebie nakrzyczy a tu z przeprosinami wyskoczył ;) Teraz to jabjestem w szoku :)
    Co do mojego śniadania to nie przypuszczałam że to ja Ciebie zaskoczę haa a jednak ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, ludzie to bardzo ciekawe istoty. Każdy jest inny i na swój sposób wyjątkowy. :)
    Prosto i pysznie, to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonały przykład na to, że pozory mylą. Osiedlowy pijaczek może mieć w sobie więcej kultury niż niejeden z nas...
    Jaglanka zawsze mi smakuje, pod każdą postacią :)
    Tobie również udanego tygodnia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo często wybieram się na spacer po to, by właśnie poobserwować ludzkie zachowanie... zadziwiające jest ;)
    Na prostotę zawsze mam ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no wyższa kultura po prostu i tyle :D dobra jaglanka, sama dawno nie jadłam, więc dobra :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci, że ludzie nigdy nie przestaną mnie zadziwiać. Wczoraj jechałam samochodem i zatrzymałam się przed tzw. strzałką przy skręcie w prawo, bo podobno teraz są kary za niezatrzymanie się, więc żeby ta stówka przysłowiowa w portfelu została, wolę się zatrzymać. Jakiś łysy drechol z bmy za mną widocznie się mocno spieszył, najpierw mnie strąbił, potem zajechał mi drogę tak że 1-2 cm dzieliły nas od stłuczki, wysiadł, otworzył mi drzwi i zrobił awantrurę.....
    Nie mam już wiary w ludzi, nie mam, o nie..

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to odkąd odkryłam płatki jaglane to na śniadanie zawsze po nie sięgam, a kaszę wybieram na obiad. Chyba niedługo jednak powrócę do jej rannego gotowania, dla odmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pyszne śniadanko ♥ Kojarzy mi się z taką świeżością i lekkością!
    A zdarzenie bardzo...interesujące. Chyba przeżyłabym mały szok na Twoim miejscu, w końcu takie zwroty akcji są nieczęste :D

    OdpowiedzUsuń
  14. U Ciebie jaglanka u mnie owsianka z PB i goji ! :D
    Co do tej sytuacji, to tylko potwierdza się fakt, że pozory mylą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie sytauacje zdecydowanie rzadko się zdarzają :D
    Oj muszę coś zrobić z kaszą jaglaną :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie chyba ludzie już nigdy nie przestaną zadziwiać swoimi zachowaniami :D
    A takie jaglanki to ja uwielbiam - mnóstwo dodatków i jestem w raju <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha Pam, szacun na dzielni :D a tak serio to ludzie zawsze będą najbardziej zaskakującymi i nieprzewidywalnymi i istotami na Ziemi - milion twarzy mają i nawet kilkudziesięciu nigdy nie pozmamy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *jedno "i" mi się przypadkowo zrobiło : D (+ "poznamy")

      Usuń
    2. *jedno "i" mi się przypadkowo zrobiło : D (+ "poznamy")

      Usuń
  18. Haha Pam, szacun na dzielni :D a tak serio to ludzie zawsze będą najbardziej zaskakującymi i nieprzewidywalnymi i istotami na Ziemi - milion twarzy mają i nawet kilkudziesięciu nigdy nie pozmamy...

    OdpowiedzUsuń
  19. Prostota jest pyszna! :)
    Ile tam ciekawych i niecodziennych rzeczy się u Ciebie dzieje! ;)

    OdpowiedzUsuń