wtorek, 26 maja 2015

676. Różane kluski na mleku z jagodami z bananem, tahini i ziarnem kakaowca

Śniadanie na doładowanie. Przed wtorkiem innym niż zazwyczaj.
Najpierw koło, a później...  później mam nadzieję, że wszystko się uda :)
Chcę spędzić z mamą trochę czasu. Zwyczajnie, miło, cicho. Bez zbędnych słów. Niepotrzebnych żali, bez mącenia. Mam nadzieję, że już potrafię odciąć się od 'kiedyś'. Trzymajcie kciuki ;]

Miłego dnia! :D

Kluski leję rzadko. Zdecydowanie zbyt rzadko.
A jagody jeszcze te z babcinego zamrażalnika. Ale pyszne :)






Różane kluski lane na mleku z jagodami z bananem, tahini i ziarnem kakaowca

Przepis:

20g mąki pszennej pełnoziarnistej
30g mąki owsianej
Szczypta soli
Jajko
3-4 łyżki wody
Łyżka wody różanej
300 ml mleka
Duża garść mrożonych jagód

Jajko bełtamy, przesiewamy mąki, sól, mieszamy dolewając wodę do odpowiedniej konsystencji.
Zagotowujemy mleko, lejemy wąskim strumieniem ciasto. Dodajemy jagody, gotujemy chwilę.
Podajemy z dodatkami.

Pytania?
Pam.

18 komentarzy:

  1. Na pewno uda ci się to , co sobie zaplanowałaś na dzisiejszy dzień, ale i tak kciuki masz ode mnie zagwarantowane :*
    Tak kusisz tą wodą różaną, że muszę chyba poszukać w sklepie bio i też zacząć dodawać ją do przeróżnych dań :D

    Ps. Nominowałam Cię do LBA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze chyba nigdy tak długo nie patrzyłam się na zdjęcia śniadań! Ta kolorystyka mnie tak ujęła...że jutro mur-beton takie śniadanie zagości też u mnie. ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak jak zacznę lać kluski to przez tydzień! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor kolor kolor <3
    Nominowałam Cię do LBA - będzie mi miło jeśli weźmiesz udział w zabawie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Jogody-pycha! czekam na sezon gdzie zaczną się jagody leśne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za kolor Jagodziankowy :D Oj lubię to :D
    Zdecydowanie ja też za rzadko kluchy jadam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie zdałam sobie sprawę, że nie jadłam klusek wieki! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ szalejesz ostatnio z różanymi smakami ;) a gdzie te kluski tam są? bo nie widzę, widzę tylko cudny jagodowy kolor :D hmm będzie dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. kluski na mleku mogłabym jeść codziennie ! :D różanych jeszcze nie próbowałam, czas to nadrobić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kluski pod każdą postacią kocham, szkoda tylko, że nie umiem podać ich tak pięknie jak ty :D
    Trzymam kciuki oby ten dzień był miły dla Ciebie jak i dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jasne, że potrafisz. Myśl pozytywnie i skup się na spędzeniu przyjemnych chwil z mamą. Życzę Wam miłego wieczoru :*
    Twoje śniadanko ma dzisiaj przepiękny kolor, letni wręcz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty, bo zacznę do Ciebie pisać RÓŻA! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tej wody różanej!
    To są chyba najładniej podane kluski jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja o kluskach lanych na śmierć zapomniałam! Muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najpiękniejsze śniadanko na świecie! <3

    OdpowiedzUsuń