środa, 27 maja 2015

677. Różana owsianka z borówkami i masłem z nerkowców. Owoce i czekolada

Wczorajszy Dzień Matki będzie najlepiej wspominanym dniem zarówna dla mnie jak i mojej mamy.
Był idealny wręcz. Pod wieczór poszłyśmy odwiedzić babcię na cmentarzu, uderzyła mnie świadomość jak wiele zmieniło się przez ten niespełna jeszcze rok. Raz pod górkę raz z górki, ale ostatecznie na lepsze, tego jestem pewna. Cieszę się, że mama była szczęśliwa. Wieczorem i mi uśmiech z twarzy nie schodził, ale przy tym byłam bardzo zmęczona, a jeszcze nauka na dzisiejsze koło i znów wylądowałam w łóżku 'już dziś'... Kiedyś się odeśpi :P
Obojętnie jak mi dziś pójdzie, warto było. Tyle barier przełamałam. Nastroju i tak nic mi nie zepsuje.

O kciuki po cichu proszę i życzę miłego dnia wszystkim :D


Wieki zabawy w LBA nie było, jakiś czas temu nawet o tym myślałam, a tu się pojawiła znienacka i 3 nominacje dostałam. Dziś jako, że nie mam już więcej czasu odpowiem na pierwszą od Navynut.
Dziękuję bardzo za wszystkie :]


1. Z jakiego osiągnięcia w tym miesiącu jesteś najbardziej dumna ?
Ten miesiąc ogólnie obfituje w dumę z siebie co prawda z małych rzeczy, ale to właśnie z tego dumna jestem najbardziej. Zaczęłam pozwalać sobie na poczucie dumy i zadowolenia z samej siebie, to jest moje osiągnięcie :)

2. Czy kiedykolwiek coś kolekcjonowałaś/zbierałaś ? Co to było ?
Nie sposób wszystko wymienić! Od wszelkich porcelanowych piesków, słoników, przez kauczukowe piłeczki, karteczki, naklejki, po spinki do włosów.
Obecnie mam słabość do miseczek i kubeczków :D
 
3. 10 rzeczy, których nie może zabraknąć na Twojej liście zakupów.
Spożywcze? 
Woda, jogurty naturalne, jajka, warzywa, owoce, kasza ( tak której akurat mi brakuje, albo się kończy :P), guma do żucia, herbata/ kawa, mleko, bakalie.

4. Kiedy ostatni raz przeczytałaś książkę dla przyjemności ?
O borze, ale wstyd. W wakacje...

5. O czym był Twój ostatni sen ?
Dzisiejszych akurat nie pamiętam. I dobrze, bo ostatnio moje sny przekraczają wszelkie granice :P

6. Jaki był ostatni komplement, który usłyszałaś ?
Płacąc w sklepie ,, ale ma pani ładną kartę bankomatową"

7.  Jeśli mogłabyś cofnąć się w czasie i przeżyć ponownie jeden rok ze swojego życia, który rok byś wybrała ?
2009. Zawsze to powtarzam.

8. Kawa czy herbata ?
I bez tego i bez tego nie ma dla mnie dnia.

9. Jesteś nocnym markiem czy rannym ptaszkiem ?
Ostatnimi czasy nocnym ptaszkiem i rannym markiem :P

10. Jaki jest Twój sposób na odreagowanie po ciężkim i meczącym dniu ?
Bieganie.

11. Gdybyś była owocem to byłabyś...
Pierwsze skojarzenie: ananas. Nie wiem dlaczego :]


Śniadanie dziś na szybko. Wieczorem zalane płatki tyle :) A smakowało niesamowicie.
Tato kupił mi najsłodszego melona jakiego w życiu jadłam.







Różana owsianka z borówkami i masłem z nerkowców
Melon, brzoskwinia, gorzka czekolada


Gotowana na mleku z świeżo zmielonym siemieniem lnianym złocistym i dodaną pod koniec wodą różaną.

Pytania?

Pam.

19 komentarzy:

  1. Jaka piękna owsianka! :)
    Nawet nie wiesz jak się uśmiecham czytając, że wczorajszy dzień był jednym z lepszych! Oby wszystko szło w dobrym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się ucieszyłam, czytając o Twoim wczorajszym dniu! A jeszcze większy uśmiech pojawił się po przeczytaniu odpowiedzi na pierwsze pytanie :D Super! Tak trzymaj :)
    2 - też tak miałam XD I to uczucie żalu, gdy po latach trzeba było w końcu wyrzucić kolekcję jakichś kompletnie niepotrzebnych rzeczy ;P
    9 - już od ładnych paru miesięcy też i końca nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszko w miseczce urocze, a najbadziej podoba mi się odpowiedź na pierwsze pytanie :) O to przecież chodzi ! Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka prosta owsianka, a taką ochotę na nią nabrałam! Prezentuje się świetnie :)
    Zawsze tak ciekawie piszesz, nawet odpowiedzi na pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam atmosferę Twoich zdjęć ♥ Te owoce gdzieś w tle i oczywiście świetne kadry jedzenia ;)
    Haha, nie ma to, jak pochwalić kartę bankomatową :D
    I bardzo się cieszę, że i Tobie i Twojej mamie udał się wczorajszy dzień!

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że spędziłaś z mamą wspaniały dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miło czytać, że tak przyjemnie spędziłaś czas :) poza tym, jak widzę Twoją owsiankę to od razu się uśmiecham, tyle pyszności w jednym śniadaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się bardzo, że czas spędzony z mamą był udany.
    Śniadanie z miłością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem czemu ale zawsze mnie rozczulają takie serduszkowe śniadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczo wygląda to śniadanie ;) A borówek Ci zazdroszczę i nie mogę się doczekać jak pojawią się u mnie w ogródku; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczo wygląda to śniadanie ;) A borówek Ci zazdroszczę i nie mogę się doczekać jak pojawią się u mnie w ogródku; )

    OdpowiedzUsuń
  12. to masło z nerkowców wyjadłabym jako pierwsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej urocze śniadanie jakie kiedykolwiek widziałam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi kiedyś rodzice melona przywieźli z Albani! Ten to był słodki. Tak samo jak arbuz :) Cieszę się, że miałaś udany dzień z Mamą! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie wiesz, jakiego uśmiechu na twarzy dostałam, kiedy przeczytałam początek postu :*
    A serduszko na owsiance chyba wygrało wszystko w dzisiejszym śniadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Ostatnimi czasy nocnym ptaszkiem i rannym markiem :P"-u mnie tak samo !! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakież to serduszko urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak pięknie wygląda to śniadanie :)
    Cieszę się, że doceniasz małe rzeczy, każdy krok jest ważny :) I kciukałam mocno za Twój Dzień Matki!

    OdpowiedzUsuń