piątek, 5 czerwca 2015

686. Różany pęczak na jogurcie z gruszką, szparagami, kiwi, goji i tahini

Od świtu zamieszanie, pobudka z samego rana. Przejechali ludzie po moją starą sofę, a teraz czekam na nową. Kocham te precyzyjne godziny transportu- między 10 a 15. Konkrety, konkrety :P
Mykam więc teraz z Zoyką na spacer, a przy okazji na bazarek, bo te dwie poste łubianki po truskawkach na kuchennym blacie wołają o pomstę do nieba.


Miłego dnia :)

Śniadanie na szybko, co nie zmienia faktu, że bardzo smacznie :]






Różany pęczak na jogurcie z gruszką, szparagami, kiwi, goji i tahini

Przepis:

Ok. 60-70g kaszy pęczak
Łyżka wody różanej
Kubeczek jogurtu naturalnego

1/2 gruszki
Kiwi
3 szparagi

Tahini, jagody goji

Kaszę gotujemy na wodzie, gdy ostygnie mieszamy z jogurtem i wodą różaną. Odstawiamy na noc do lodówki. Rano podajemy.
PS. Po zrobieniu zdjęć, reszta owoców wylądowała w miseczce i zrobiłam misz- masz :D

Pytania?

Szparagowe<3Love

Pam.

18 komentarzy:

  1. Misz masz pysznie ;) Ja już dziś zakupy truskawkowe zaliczyłam i teraz czekam aż owsianka mi się upiecze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O taak, z sezonu na truskawki trzeba korzystać!
    Nie ma to jak nowe meble :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Za każdym razem kiedy widzę u Ciebie śniadanie z różaną nutą zastanawiam się "Jak to jest zjeść różaniec" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A jaki kolor!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wnioskuję o łubiankę dla mnie! Żadnych wykrętów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie pomrożone, żadnych świeżych na stanie, ale ze cztery zmraźluchy to bym nawet oddał, z sześć nawet czy osiem :3

      Usuń
  6. Już dawno pęczaku nie jadłam,a w takim wydaniu tym bardziej przypadł mi do gustu! :)
    U mnie jutro będą uzupełnione zapasy, tymczasem dalej sie objadam tymi co mam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moc owoców :) Uwielbiam połączenie tahini i wody różanej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Cię za Twój optymizm! :) I trochę go po cichu zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widzę słowa 'woda różana', to od razu myślę o Tobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się tak objadłam truskawkami, że ruszyć się nie mogę, a moja Mama kupiła mi jeszcze jeden koszyk :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te twoje owocowo-warzywne dodatki, zawsze są świetnie dobrane! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo wszystko śniadanie wygląda na bardzo precyzyjne, może to przez tę ilość dodatków? ;)
    Pokaż zdjęcie nowej sofy :D

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śniadanie na szybko, ale jakie smakowite i perfekcyjne :D
    Szparagi na słodko są the best ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Na początku myślałam, że to serek wiejski z dodatkami, tak ten pęczak mi się z jogurtem zlał :D

    OdpowiedzUsuń