sobota, 6 czerwca 2015

687. Koktajl: banan- kiwi + jabłko z PB i nutellą

Niemało zmęczona, niewyspana, jakoś dziwnie w środku napięta.
Czuję, że głowa powoli zaczyna mi pękać, wychodzę na zimne wieczorne powietrze i w końcu mam chwilę dla siebie. Choćby to 5 minut po północy. Bardzo przyjemne myśli płyną. Delikatne, przyjemne, kojące, ciche, nienatrętne. Chciałabym je gdzieś spisać, ale to zniszczyło by chwilę, naruszyło idealną harmonię. Chciałabym je wypowiedzieć, ale zawieszam się nim wydam pierwszy dźwięk. Jeszcze chwilę chcę posłuchać tej ciszy. I po stokroć dziękuję jednemu z bliżej nieokreślonych sąsiadów za wieczorne granie niezwykle duchowej muzyki, wprowadza w niesamowity nastrój. Znów nie udało mi się zasnąć wczoraj, a dopiero jutro.
Może jak w końcu się wyśpię, to napiszę tu coś mądrzejszego ;]



Obudziłam się rano zupełnie bez pomysłu na śniadanie.
Ochota na wszystko i na nic.
Gdyby nie to, że dotknęłam kiwi i zapadł mi się w nim palec, to chyba bym się nie zdecydowała :P
Przyznam, że na smaczne mi to wyszło, lubię ostatnio taką prostotę :)





Koktajl mleczny : banan- kiwi z pistacjami i chia
Jabłko z masłem orzechowym, nutellą płatkami owsianymi i wiórkami



Pytania?

Pam.

19 komentarzy:

  1. Że ty niby nie piszesz niemądre słowa ? no coś ty. Zawsze z przyjemnością czytam twoje "wypociny", bo dają dużo do myślenia ^^
    Uwielbiam jabłka z PB <3 Często zajadam je na drugie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam jabłka z nutellą :o Muszę spróbować xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też! Zawsze jak już je jem to solo, z cynamonem, albo z PB :D

      Usuń
  3. Nadal kontynuujesz dietę MM?

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś już odgapiłam od Ciebie te jabłka z masłem, ale chyba uczynię to raz jeszcze ;) co do mąki, to smakuje ona... jak orzechy włoskie i konsystencja taka sama jak te wszystkie orzechowe, ale smakuje mi chyba najbardziej (obok sezamowej) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś mistrzynią w podawaniu prostych śniadań w wyrafinowany sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  6. koktajlu chętni bym się napiła może by mnie troszkę zregenerował, bo padam dziś ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. zabieram całe śniadanie! A połączenie banana z kiwi w koktajlu jest nieziemskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam, że to bajgle :P Nigdy nie jadłam jabłka z takimi dodatkami, ale ta wersja z PB bardzo mi się podoba i kiedyś będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Porwałabym takie jabłuszko ♥
    Czasami lepiej pozwolić myślom płynąć, nie zakłócać ciszy i po prostu żyć ;)

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat skończyło mi się domowe PB -.-

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana jak to nie są mądre słowa, to ja jestem Maria Skłodowska-Curie :P
    Prosto i przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam! Uwielbiam tak wcinać jabłka :D Polecam kiedyś dodać jeszcze serek wiejski - obłęd.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twój styl pisania i w życiu nie powiedziałabym, że to niemądre słowa.
    Banan, kiwi i jabłko to wszystko, na co ostatnio mam ochotę, ale ze względu na to, że jest sezon na inne owoce, to jestem 'zmuszona' jeść tamte, więc zazdroszczę takiego prostego posiłku. ;P ;)

    OdpowiedzUsuń