czwartek, 11 czerwca 2015

692. Jaglany koktajl truskawkowo- różany i dużo dodatków

W końcu czeka mnie dziś wieczór bez nauki. Po dzisiejszym, kolejny egzamin dopiero w przyszłą środę, a przyznam szczerze, że padam ta twarz po ostatnich 2- 3 tygodniach i mojemu mózgowi przyda się chociaż jedno popołudnie bezmyślności :P .
Proszę więc dziś o kciuki o 15, naprawdę pomagają! :D

Miłego czwartku :)


Jak mam w lodówce czy na blacie taki wybór świeżych owoców, warzyw to dosłownie nie mogę się zdecydować co by tu z nimi zrobić, a i tak najbardziej smakują mi po prostu solo. Talerz (albo kilka) różnych różności to ostatnio większość moich posiłków. Trzeba korzystać :D





Jaglany koktajl truskawkowo- różany
Gorzka czekolada, migdały
Daktyle z masłem orzechowym
Maliny i czereśnie


Koktajl:

Ok. 35g kaszy jaglanej
Ok. 200ml mleka
1- 1,5 łyżki wody różanej
Dużo truskawek

Kaszę gotujemy, studzimy. Blendujemy wszystkie składniki i wstawiamy do lodówki/ zamrażalki przed podaniem.

Wspominałam już kiedyś o najlepszym tacie pod słońcem?
Nawet jak nie mieszkamy razem i tak dobrze pamięta czym mnie uszczęśliwić :D



Pytania?
Milion Smaków Truskawek - druga edycja
Pam.

20 komentarzy:

  1. Mając tyle dobrych świeżych warzyw i owoców, faktycznie trudno jest się zdecydować na ich wykorzystanie, a przecież najlepiej smakują solo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa! Chcę te daktyle! I maliny! :)
    Oczywiście kciuki masz zapewnione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie jaramy się tymi dodatkami na talerzu :D Oj zjadło by się takie owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znów mnie kusisz malinami! I czeresniami, bo i na nie ostatnio mam ochotę. A te daktyle to już w ogóle - przegięcie! :D Koktajl bym Ci zostawiła, ale resztę mogłąbyś oddać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze Ci z nim, ale w sumie mój też mi ostatnio truskawy przyniósł ;D za to na maliny jeszcze czekam, niech się pokażą te najlepsze! :)
    śniadanie jak dla mnie na 5 z plusem, o tej porze roku tylko takie najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jaka byłam zdziwiona po spróbowaniu tych malin? Są tak malinowe, soczyste, wielkie i słodkie! Przypominają mi bardzo te wyjadane nielegalnie prosto z krzaków w TPN :D Nie musisz już czekać :P

      Usuń
  6. Dobra dobra, ojcem się nie pochwalę, ale za to moja mama to też niezły skarb jest ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpoczynek zasłużony :D
    Daktyle i masło orzechowe uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie rodzice uszczęśliwiają truskawkami, znikają w bardzo szybkim tempie ;P
    Musze w końcu daktyle nadziać masłem orzechowym! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tak samo jak Ty jak mam do wyboru teraz mnóstwo owoców, to wolę po prostu siąść i je zjeść, nie czuje potrzeby jakiegokolwiek ich przerabiania, bo przecież one same w sobie są naj :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę soczyste czereśnie :D:D Już mnie kupiłaś :D Mówisz, że na maliny nie trzeba już czekać i są takie "malinowe" :D:D Będę musiała się rozejrzeć u siebie na rynku :)
    Miłego wypoczywania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dajcie mi czereśnie!!! :(
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem smaku tego koktajlu, nawet nie pomyślałabym zeby wykorzystać kaszę jaglaną. Dobre to to takie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak może być niedobre skoro z takich pysznych rzeczy się składa :p ??

      Usuń
    2. Dobre to pojęcie względne, mi smakowało :D

      Usuń
  13. Ja także najbardziej lubie owoce w wersji naturalnej ;) A tatą i ja mogę się pochwalić - w domu czeka na mnie kilogram truskawek na jutro, no i ogólnie w soboty na rynku kupuje mi wszystko co sobie zażyczę na cały tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba kurde jutro pójdę z pracy to skuszę się na malinki, bo baaaardzo nimi kusisz ^^
    Po takiej burzy smaków w śniadaniu i to jakim odżywczym, z egzaminem na pewno sobie poradziłaś, ale kciuki ode mnie jak zwykle miałaś zagwarantowane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czereśnie! Maliny! Dobrze Ty sobie tam żyjesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Ci zazdroszczę tych czereśni i daktyli. ;)

    OdpowiedzUsuń