poniedziałek, 22 czerwca 2015

703. Owsianka z owocami, ciecierzycą, pestkami i czekoladą



Ostatni dzień nauki, jutro egzamin, a ja chwilowo mam serdecznie dość. 
Mój musk gdzieś wyparował, a razem z nim cała wena do napisania tu czegoś więcej :P

Dużo uśmiechu na nowy tydzień, dużo ciepła i mało deszczu :D







Marchewkowo- sezamowa* owsianka z ananasem, brzoskwinią, truskawkami, ciecierzycą, pestkami dyni gorzką czekoladą

*pod koniec gotowania dodałam łyżkę mąki sezamowej

Ładna Pogodo, gdzie jesteś?
W takich warunkach nauka wydawała się być przyjemniejszym zajęciem.



Przynajmniej wychodzi ładna tęcza :D


 

Pam.

23 komentarze:

  1. Ale ty masz pięknie na balkonie *.*
    No i po raz kolejny zachwycam się mnóstwem dodatków w twojej owsiance - mniaaaam *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba bym nie wychodziła z balkonu mając tak przyjemny 'kącik' :) pod koc i nie ważna czy ciepło czy zimno, wdychać świeże powietrze i podziwiać okolice, rozmyślać albo i śniadanie zjeść :)
    jeszcze trochę i odpoczniesz, a takie śniadania na pewno dodają powera i energii do dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaaa..gdzie kupię "coś" tak cudownego <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie balkonowe sprzęty i leżakowanie :)
    A owsianka wygląda przepysznie, ja często dodaję ciecierzyce do jaglanki z orzechami i muszę wypróbować jak się skomponuje z owsisnką, ale jestem pewna że super; )
    Powodzenia na egzaminie; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie balkonowe sprzęty i leżakowanie :)
    A owsianka wygląda przepysznie, ja często dodaję ciecierzyce do jaglanki z orzechami i muszę wypróbować jak się skomponuje z owsisnką, ale jestem pewna że super; )
    Powodzenia na egzaminie; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompozycja owsianki fantastyczna! Sama mam na taką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj się u mnie ładnie zapowiada (i jest), więc +20 do nastroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój balkon przyprawia mnie zazdrość tak jak i to, że jutro kończysz ten morderczy rajd.
    Ciecierzyca w owsiance ? Chyba bałabym się takiego połączenia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale kolorowo! Tęcza to jest w Twojej miseczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wzajemnie przesyłam duużo uśmiechu i pozytywnej energii :*
    pysznie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mogłabym się uczyć w takich warunkach, za dobrze by mi tam było, a jak jest mi za dobrze, to się w leniwca zamieniam, a jak się zamieniam z leniwca to nie może być mowy o jakimkolwiek działaniu, tym bardziej o nauce, o! hehe ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ciecierzyca i pestki dyni idealnie się ze sobą komponują pod względem wyglądu, smakowo jeszcze nie miałam okazji ocenić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wbijam do Ciebie na balkon, zakochałam się w Twoim 'kokonie' <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super fotel na balkonie!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten fotel to spełnienie moich marzeń. Jaki musi być wygodny! :D
    Będę trzymać jutro kciuki ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz cudny balkon!
    Już trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny fotel! :D Osobiście kocham takie rzeczy, mam również ulubiony fotelowy kącik, ale w pokoju, więc wiem, co mówię :) kiedyś się dorobię jeszcze takiego jak Twój! :D
    Piąteczka za sezamowe śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Boski kokon, zawsze taki chciałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetny balkon! Ten fotelowy kokon jest najlepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny balkon! Chciałabym mieć takie ''swoje'' miejsce :D
    Kusisz tą ciecierzycą na słodko!

    OdpowiedzUsuń