wtorek, 23 czerwca 2015

704. Bananowe ciastka z ciecierzycy z PB jogurtem i owocami



Ostatni, najtrudniejszy egzamin przede mną. Trzymajcie proszę kciuki o 14.
Tak na dobre doładowanie blacha ciastek z rana, na później migdały już się moczą i kolejna doza gorzkiej czekolady czeka. Liczę, ze to wszystko pomoże :D

Nie zapomnijcie złożyć swoim tatusiom życzeń.
I zaopatrzyć się w masło orzechowe w lidlu (tak jak mój tato wczoraj zaopatrzył mnie :P )


Ciastka z ciecierzycy kiedyś gdzieś u kogoś widziałam, ale nie pamiętam kiedy u kogo i gdzie :P
Wiem za to, że na pewno je powtórzę!








Bananowe ciastka z ciecierzycy z gorzką czekoladą

Jogurt naturalny, maliny, ananas, masło orzechowe

170 g ciecierzycy gotowanej na parze
Szczypta soli himalajskiej
Mały banan (ok. 70g)
Pół łyżeczki proszku do pieczenia
Gorzka czekolada

Ciecierzycę blendujemy z bananem, mieszamy z proszkiem do pieczenia i posiekaną czekoladą. Formujemy ciasteczka. Piekarnik rozgrzewamy do 175 stopni. Pieczemy ciastka ok.15 minut. Podajemy całkowicie lub lekko przestudzone.

Bezglutenowe Vege Wypieki
Pam.

24 komentarze:

  1. one są pyszne! podeślij jedno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te ciasta, dobrze, że mi o nich przypomniałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  3. blacha ciastek na śniadanie brzmi co najmniej obiecująco. i na moje kciuki możesz liczyć- akurat będę jechać samochodem, więc na pewno będę pamiętać ;) chociaż nie wierzę, żebyś Ty to była w stanie jakkolwiek zawalić

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba i u mnie takie ciacha się pojawią!
    Powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciecierzyca, masło orzechowe, czekolada, banan...lepiej być nie może!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne ciacha, dodałabym jeszcze łychę masła orzechowego do nich :D
    trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny przepis! a ile ciastek wychodzi z tej porcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jaki rozmiar zrobisz :P Mi wyszło 7.

      Usuń
  9. Ciasteczka na śniadanie? Zaawsze!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O, ja je robiłam miedzy innymi, są przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam, że ananas to frytki XD
    A przepis na ciastka już zapisany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o masz, a wczoraj jak przygotowywałam moje ciacho to tak mi przeszło przez myśl czy ciasteczka by z tego wyszły? ;p no ale pozostałam wierna mojej pierwszej myśli ;) następnym razem ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie ciasteczka to ja bym mogła zajadać bez względu na porę dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetny pomysł z tymi ciastkami, akurat na mój ból!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ciastka z ciecierzycy, szczególnie z czekoladą <3

    OdpowiedzUsuń
  16. o ja cie !! ciecierzycowe pieguski ! :D na bank do wypróbowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pieguskach też pomyślałam!
      Kciuki mocno zaciskane ! :*

      Usuń
  17. Czekam na informację, jak Ci poszło ;)!
    A co do masła, właśnie napisałam do siostry, żeby mnie zaopatrzyła :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodko rozpoczęty poranek! I to w towarzystwie malin! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kciuki były, a ja mam nadzieję, że świetnie zdany egzamin też ^^
    Ja znowu dziadka wysłałam po masełko ^^
    A ciacha - obłęd ! <3 Koniecznie trafiają na listę szybkiego must do :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masło am jeszcze z poprzedniego tygodnia, teraz polowałam na syrop klonowy. Ale i tego i tego w sumie dużo zostało jeszcze dzisiaj w 'moim' Lidlu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te ciastka są boskie! Niech tylko będę miała wakacje to eksperymentuję ze strączkami :D

    OdpowiedzUsuń