środa, 24 czerwca 2015

705. Jogurtowe lody bananowo- malinowe z daktylami i tahini



Chciałabym móc napisać, że oficjalnie zaczynam wakacje, ale wczorajszy egzamin tak mnie w fotel wbił, że po raz pierwszy w swojej studenckiej karierze modlę się o trójkę.
Ale trudno się dziwić jak nawet sama pani prof. uświadomiła nas, że to pewnie jeden z najtrudniejszych egzaminów jakie pisaliśmy i pisać będziemy. No cóż, zobaczymy. Mam cichą nadzieję, że jakoś się udało, ale wakacjami się jeszcze nie cieszę i odetchnąć nie mogę.

Przyznam też, że dawno nie miałam tak złego dnia jak wczoraj. Od rana wszystko mnie wkurzało, chodziłam podminowana, dawno tyle nie naklęłam, napłakałam i nakrzyczałam co wczoraj. Zmokłam jak pies. Później ten egzamin, a następnie pogoda popsuła mi wieczorne plany. Przynajmniej pod koniec rozmowa z przyjaciółką trochę humor mi poprawiła.
Zdarza się ;] Mam nadzieję, że dziś będzie lepiej.

A na dobry początek nowego lepszego dnia co może być bardziej odpowiednie niż najlepsze pod słońcem lody?









Jogurtowe lody bananowo- malinowe ze świeżymi daktylami, tahini, wiórkami kokosa
Truskawk, ufo, ananas

Przepis:

Szklanka mrożonych malin
2 duże garście plastrów mrożonych bananów
Kubeczek jogurtu naturalnego
Łyżka wody różanej

Owoce wyjmujemy z zamrażalki na 5 minut. Blendujemy z jogurtem i wodą różaną.
Wkładamy do zamrażalki przed podaniem na chwilę. Podajemy z dodatkami


Akcja lodowa 2015
Pam.

20 komentarzy:

  1. Po takich lodach na pewno taka akcja jak wczoraj się nie powtórzy i zaczniesz dzień z uśmiechem na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, wczorajszy dzień już za Tobą! Trzeba o nim zapomnieć! A egzamin na pewno napisany na 5! :D
    Taka kompozycja lodów do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez jaj, mam takie same odczucia po wczorajszym egzaminie! Gdy tylko pierwsze osoby otrzymały kartki po sali rozeszły się szepty "to nie to!", "co to jest?" itp. itd. ;/ I też wczoraj przemokłam totalnie.
    Ale dziś będzie lepiej, musi być! :)
    Lody mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mocno trzymam kciuki za zdany egzamin i za to, aby dzisiejszy dzień był o wiele lepszy, niż wczorajszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma to jak micha lodów, od razu człowiek czuje się lepiej :) mam nadzieję, że kolejne dni będą już tylko pełne słońca, dosłownie i w przenośni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przynajmniej z tym zmoknięciem się zsolidaryzuję - akurat zaczęło lać, jak wyszedłem z basenu (a rowerem byłem...). I lodami też się zsolidaryzuję, a co!

    OdpowiedzUsuń
  7. I pewnie dostaniesz 4 :)
    Piękny kolor tych lodów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lody, a szczególnie takie, potrafią poprawić humor :)
    Trzymam kciuki, że zdasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. No jasne, że po takim "pochmurnym" dniu zawsze wychodzi słońce i jest zdecydowanie lepiej :) A ja też myślę, że twoje przeczucia będą zbędne i dostaniesz z tego egzaminu 5 :D

    A lody na poprawę humory są najlepsze i wróżą dobry cały dzień, koniecznie z uśmiecham na twarzy ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. A kiedy będziesz znała wynik? Mam nadzieję, że będzie ta trójka, musi być!
    Robisz najładniejsze lody w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, sama chciałabym to wiedzieć :P
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  11. Mają niesamowity kolorek!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. noo dziś lody 10000 % me gusta :D no ekhem pysznie, no ;p no nie specjalnie wierzę w to co piszesz, wierzę natomiast, że na pewno kolejna piątka w indeksie będzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie należę do tych kokietujących co płaczą ,,ależ jestem brzydka", żeby je zapewniać jakie to są piękne :P Z ocenami mam tak samom więc spoko, piątki na pewno nie będzie xD

      Usuń
  13. Lody po takim dniu jak najbardziej wskazane ! :D. Na pewno poprawiły Ci humor :), a egzamin na bank poszedł Ci śpiewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień zaczęłaś w piękny sposób, więc mam nadzieję, że później było tylko lepiej ;) A gorsze dni miewa każdy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami chyba taki dzień jest potrzebny, aby pozbyć się wszystkich negatywnych emocji :)
    Kocham te lody <3

    OdpowiedzUsuń
  16. No i po takim dni lody się należą ;)

    OdpowiedzUsuń