piątek, 26 czerwca 2015

707. Różana jaglanka z chia z malinami i masłem pistacjowym



Mimo, że wyników z dwóch egzaminów jeszcze nie mam, to dziś kończy się sesja i jest to wystarczający powód do świętowania. Dziś wieczorem więc świętujemy, jutro w śniadaniowej porze się nie pojawię, sobota zresztą też aktywnie się zapowiada. A co sobie będę żałować? Po miesiącu z nosem w książce trza wrócić do świata żywych :D

Wakacje się zaczynają!
Cudownego czasu wszystkim życzę ! :D
Udanej zabawy, niezapomnianych przeżyć i optymistycznego podejścia do pogody :P

Chciałam poszaleć dziś z jakimś wypasionym śniadaniem, ale ochotę miałam na coś prostego, więc jest prosto, ale bardzo smacznie. Ukręciłam moim zdaniem najlepsze masło pod słońcem- pistacjowe i więcej do szczęścia mi nie potrzeba : )




Jogurtowa różana kasza jaglana z chia z malinami, masłem pistacjowym, ziarnem kakaowca, goji, wiórkami
Truskawki

Kasza ugotowana na wodzie i po wystudzeniu wymieszana z łyżką wody różanej, czubatą łyżeczką chia i  jogurtem naturalnym. Odstawiona na noc do lodówki.


Na deser rodzina Giemo Mutantów:


 

I moje pyszności:

 
Pytania?

Pam.

26 komentarzy:

  1. Sama robisz masło pistacjowe?

    Udanych wakacji! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Przepis analogiczny do tego : http://malinowyporanek.blogspot.com/2014/07/359.html tylko, ze tym razem nie dałam cukru i chyba trochę więcej pistacji dałam.

      Usuń
    2. Bomba, ale to chyba niezwykle drogie masło! :)

      Usuń
  2. Masło pistacjowe to raj! Ja mam kupne, ale kiedyś tez ukręcę! Tylko wszędzie widzę solone pistacje.. Z takich robiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z solonych, tyle, ze po obraniu z łupinek jak najdokładniej je obierałam z tych brązowych 'skórek' i pocierałam w garści o siebie dmuchając, w ten sposób dużo skórek poleciało i sól prawie cała :)

      Usuń
  3. Hahahha te truskawki! :D
    Masła pistacjowego chce spróbować od dawna, ale jak tylko kupię pistacje to znikają w niewyjaśnionych okolicznościach... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masło pistacjowe, o mamo! Muszę je mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już podaję mój adres i czekam na paczuszkę :D

      Usuń
  5. o mamo. chcę takie masło, ale mój blender nie da rady :(

    OdpowiedzUsuń
  6. No to udanej soboty!
    Zabieram się za masło pistacjowe i zabieram :D Zrealizowałaś mój pomysł, więc teraz podziel się masłem hahah :D
    Niezłe truskawki! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanej soboty! Faktycznie masło świetne!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pam, a trzecia ręka Ci nie wyrosła od tych truskawek? XD
    Pistacje, słone jak cholera, ale dalej dobre :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, po cichu raczej liczę bardziej na oko ciemieniowe. Trochę więcej melatoniny by mi nie zaszkodziło- w końcu się wyśpię :D

      Usuń
  9. Masło pistacjowe brzmi pysznie. Szkoda, że to taki drogi interes, haha xD

    OdpowiedzUsuń
  10. A co to za truskawkowe cudaki? :D
    Masło pistacjowe z chęcią bym porwała, bo kocham pistacje ♥
    Udanej zabawy wieczorkiem ;)!

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. prawie za każdym razem gdy kupuję truskawki też trafiam na takie zmutowane truskawki ;p wsadzasz to masło w pociąg za dwie godzinki odbieram je u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy powód do świętowania jest dobry, a jak nie ma powodu, to jego brak również wydaje się być wspaniałą okazją haha :D
    masło pistacjowe? to musi być genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śmieszny kolor ma to masełko!
    CO ta za mutantki? o.O

    OdpowiedzUsuń
  14. Szalej i baw się dobrze. ;*
    Masło pistacjowe musi być nieziemskie. <3 a ja mam teraz fazę na pistacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No jasne, baw się i odpoczywaj, należy ci się w 100 % !
    A te masełko - mmmmmmmm <3

    OdpowiedzUsuń
  16. to masłoooo <3 chcę je! podeślij mi słoiczek, ślicznie proszę, zrobię Ci śniadanie w zamian ;)
    mam nadzieję, ze świetnie się bawiłaś! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Heheh te truskawki, boże :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pistacje, o matko! Marzę o takim maśle, ale cena mnie przeraża :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Masło wygląda obłędnie, nigdy pistacjowego nie jadłam i nie przyszło mi do głowy, że można takie zrobić :P
    A czy te zmutowane truskawki w smaku były dobre :P?

    OdpowiedzUsuń