sobota, 11 lipca 2015

721. Różana owsianka z malinami, porzeczkami i słonecznikiem

Frustrujące gdy rodzina się rozpada. Gdy masz wrażenie, że na spróchniałej gałęzi trzymają się uschnięte liście i po najbliższym podmuchu wiatru nic już nie zostanie. Kiedy nie jesteś świadkiem wydarzeń na bieżąco i tylko słyszysz kilka sprzecznych ze sobą historii, które znać- źle, nie znać- jeszcze gorzej. Żadna mądrość z góry nie przychodzi, nie doznajesz oświecenia, nie znasz rozwiązania. Pokrzepienie daje świadomość, że obiektywna prawda nie istnieje, a każdy kij ma dwa końce. No i to, że zawsze wszystko jakoś się ułoży.


Mam WAKACJE!!!! Matko, zdałam ten cholerny egzamin!
Pierwszy raz w życiu modliłam się ,,byle zdać, byle trójeczka" a dostałam 4,5!
Oczy przecierałam z niedowierzaniem, a w głowie mi się kręciło jakbym pół litra wypiła.
Taka dumna.
                           :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

A Wy chyba nie do końca zdajecie sobie sprawę z tego, ile Wasze słowa dla mnie znaczą.
Od razu +10 do samooceny :P Dziękuję :)

 Miłego weekendu :)


Owsianka to takie danie, do którego zawsze dobrze się wraca. Zwłaszcza po dość długiej przerwie :P Nigdy nie zawodzi :]






Różana owsianka z malinami, porzeczkami, słonecznikiem prażonym w miodzie z solą i gorzką czekoladą
Owoce

Gotowana na mleku z łyżką złotego siemienia lnianego i wody różanej.

Pytania?

Pam.

20 komentarzy:

  1. Kochana, gratuluję! No to teraz włączamy sobie luzik i lenistwo :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki,jakie plany na wakacje? Poza prawkiem ?:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzisz, widzisz? Udało się :)
    W każdej rodzinie są lepsze i gorsze chwile, obyście wyszli z tego obronną ręką :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Różana i różowa :) Ale długo Was trzymali z tymi wynikami !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Jaka pilna :D
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!!
    A ta owsianka przyciąga :D Marzy mi się,zrobisz mi?:D


    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. owsianka z takim słonecznikiem?!! zrobię sobie taką samą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a nie mówiłam, że zdasz? ;p uwielbiam słonecznik w takiej wersji :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :D:D:D:D Faktycznie piąteczka za owsiankę :D Twoja owsianka wygrywa już na samym starcie :D ach te owoce aż żal, że niedługo się skończą. Póki co cieszmy się nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja się dołączam do gratulacji! :) A co do owsianki to przypomniałaś mi o czymś takim, jak słonecznik! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No widzisz ! :D Gratuluję Ci mocno :*
    Ale mam ochotę na taką owsiankę z mnóstwem owoców <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ćwiczenia robisz na kręgosłup ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie to nic bardziej odkrywczego niż google Ci nie powiem. Trudno mi opisać- wymachy, unoszenia, skręty i tego typu xD Wpisz w google grafika ,,ćwiczenia na kręgosłup" :D

      Usuń
  13. Pam jestem z Ciebie dumna! Gratuluję z całego serduszka! :*
    U mnie w rodzinie też cały czas wzloty i upadki... Jakoś to będzie :)
    Owsianka NAJLEPSZA!!!
    zapraszam:
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mówiłam, że dobrze ci pójdzie, al ty wgl nie wierzyłaś w swoje możliwości :D
    Twoje zdj dzisiejszego śniadania są MEGA. Bardzo mi się podobają, a owsianki pełne owoców teraz wymiatają ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Widzisz, nie trzeba było się martwić! Jesteś mądrzejsza, niż Ci się wydaje ♥
    Ahh ta czerwona porzeczka *.*

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń