poniedziałek, 13 lipca 2015

723. Truskawkowa jaglanka z czekoladą, kokosem, brazylami i miodem



Nie wiem czy uda mi się w tym tygodniu być tutaj codziennie, tak jak wspominałam, zaczynam dziś kurs, który startuje o 8.30, a kawałek drogi mam ;P
Ekscytuje mnie to bardzo, ale bardziej to co będzie po południu. 
Tak jakby zaczynam nową epokę. Symbolicznie. Nie wykluczone, że to jeden z ważniejszych dni, 
ale dziś więcej o tym nie napiszę.
Jestem. Ogromną. Szczęściarą.

Tydzień śniadań na szybko start:




Kasza jaglana z chia z truskawkami, wiórkami kokosowymi, brazylami, gorzką czekoladą, żurawiną, miodem gryczanym

Pytania?

Pam. 

21 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia i trzymam za Ciebie kciuki, kurs to poważna sprawa i brawa należą się za samą odwagę! :D:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śniadanie które poprawi humor i energii na kursie :)
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo energii i powodzenia na kursie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia!!

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem, co też takiego wydarzy się u ciebie po południu i czekam na więcej info ^^

    A śniadania na szybko też są fajne, szczególnie właśnie jaglanki i owsianki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami szybkie śniadania okazują się być lepsze niż te przy których musimy się tyle natrudzić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Takich sobie zaległości narobiłam, że nie mam pojęcia o jaki kurs chodzi. Coś mi sie wydaję, że spędzę dzień przed komputerem, ale pogoda do tego sprzyja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W ogóle, tak wpadłem, żeby napisać, że to wczorajsze toto nie potrzebuje nawet komentarza ;)
    Trzymam kciuki za kurs (zaczynasz jazdy w trakcie teorii czy dopiero po?)! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Dopiero po :< a po pierwszych godzinach teorii już mam ochotę wejść za kółko :D

      Usuń
    2. Będzie spoko. Na początku myślałem, że zaliczę wszystkie krawężniki i latarnie, ale szło lepiej niż można by zakładać ;)

      Usuń
  9. wieki jaglanki na słodko nie jadłam ! :D

    jeśli chodzi o mój wyjazd to tym razem wybieram się do Dźwirzyna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. o mamo podejrzewam, że będę się tym Twoim kursem razem z Tobą ekscytować, ale fajnie, fajnie :D i nigdy więcej nie powinnaś myśleć o sobie inaczej, jak tylko tak jak dziś, że jesteś szczęściarą :) zresztą ja też nie, ale łatwiej to napisać komuś niż wpoić sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. same pyszności, a jaglanki rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby na szybko, ale jak pysznie i słodziutko!
    Pisz, jak będziesz mogła wszystko o tym kursie!

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgrałyśmy się z jaglanką, wiórkami kokosowymi i gorzką czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia dalej na kursie! ;)

    OdpowiedzUsuń