czwartek, 16 lipca 2015

726. Kokosowa owsianka z awokado, malinami i miodem



,,Za­nim marze­nie się spełni, Dusza Świata prag­nie pod­dać próbie to wszys­tko, cze­go nau­czyłeś się w drodze. Jeśli tak czy­ni, to nie po­wodu­je nią złośli­wość, ale chęć, byś zgłębił nauki, których doświad­czasz idąc tro­pem marzeń. I wte­dy właśnie większość ludzi wy­cofu­je się. W języ­ku pus­ty­ni to tak, jak um­rzeć z prag­nienia w chwi­li, gdy na wid­nokręgu wi­dać już pal­my oazy. „

Paulo Coelho
Odwagi. 
Jak się powiedziało A, trzeba powiedzieć B :)

Udanego czwartku życzę! :D


Śniadanie na szybko numer 4:




Kokosowa* owsianka z malinami nerkowcami, awokado, ziarnem kakaowca i miodem gryczanym

*gotowana na napoju kokosowym




Pam.

16 komentarzy:

  1. Ja przepraszam, ale tym razem Paulo po prostu przesadził z tym cytatem :D
    a Ty się o nic nie martw- ja w poniedziałek mam egzamin a nie jeździłam od.... 3 miesięcy? Damy rade!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo owoców w miseczce i nic więcej do owsianki nie potrzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Owoce i kokos, super połączenie :)
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak widze nerkowce to aż mi się oczy świecą i do tego te owocki!

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się, trzeba mieć odwagę by spełniać marzenia! niech nam towarzyszy jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odwagę trzeba mieć w każdej sytuacji. Chociaż często o to nie łatwo...
    Piękna owsianka wyładowana malinami <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nerkowce z malinami <3
    A potem, jak się już powie B, to trzeba powiedzieć C jak 'cudownie' ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Smacznie :D

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szybko, ale jak smacznie! A cytat u mnie też się wpasował ;)

    theplateofblackdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. prosto i smacznie :) jak dla mnie idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten Paulo to bardzo mądry człowiek XD
    Kokosowa owsianka to chyba najlepsza z możliwych.

    OdpowiedzUsuń
  12. niczego się nie bój, strach ma tylko oczy wielkie, zazwyczaj my mamy więcej siły by go pokonać ;) widzę wprawy nabierasz w szybkich śniadaniach, to najlepsze, na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny cytat ! I w 100 % opisuje to co dzieje się i w mojej duszy ^^
    A jak na malinowy poranek przystało u ciebie mnóstwo malin w miseczce :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za ten cytat, bo ostatnio łapało mnie podłamanie - nawet nie przez to, że zwątpiłam w słuszność swojej drogi, ale z prostego loludzkiego zmęczenia.. jednakże jest jakaś mądrość pewnie w tej tułaczce i trzeba temu sprostać.
    Moje ulubione letnie śniadanie!

    OdpowiedzUsuń