niedziela, 26 lipca 2015

736. Jaglanka z gruszką, porzeczkami, tahini i miodem



Wczorajszy dzień utwierdził mnie w kilku kwestiach po pierwsze: spontaniczne decyzje są dobrymi decyzjami; po drugie: jeżeli coś zaczyna iść nie po Twojej myśli, można uznać dzień za stracony, a można powiedzieć sobie, że ,,dopóki piłka w grze”, wziąć głęboki oddech i… zaskoczyć samego siebie i spędzić świetnie czas; po trzecie: stare znajomości warto pielęgnować; po czwarte, co najważniejsze: ludzi nie należy się bać; po piąte: dobrze jeeest :D

Z Kingą wczoraj mijałyśmy się w drzwiach i wspólnie czasu spędziłyśmy mało, myślę, że mogę obiecać Wam w jej imieniu jakąś małą fotorelację na blogu po powrocie, również z wczorajszej imprezy, przez którą dziś śniadanie nie wspólne, bo jak się do nocy baluje, to później się śpi xD









Kasza jaglana z gruszką, porzeczkami, tahimi, miodem gryczanym i ziarnem kakaowca

Brzoskwinia ufo, kiwi, maliny


Pam.

8 komentarzy:

  1. Za po 1., 2. i 4. pozostaje mi przybic piątkę i pogratulować. I trochę Wam po cichu zazdroszczę tego spotkania, nawet jeśli nie macie zbyt wiele czasu by spędzić go wspólnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przybijam piątkę x 4, bo z wszystkimi czterema punktami się zgadzam. A szczególnie z 4, bo jeszcze jakiś czas temu bałam się ludzi, a teraz się z tego śmieje, bo jestem bardzo otwarta na nowe znajomości :D

    Ile dodatków w tej jaglance <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaglana, gruszka, tahini i nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaglanka przepysznie się prezentuje i podobną zrobię na kolację, tylko że bez gruszki, bo ich nie posiadam :P
    I zgadzam się z Twoimi wczorajszymi wnioskami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, nie ma to jak ciepła jaglanka z ranka :D gruszka i tahini? Moje połączenie - faworyt ;) aż twarz mi się ucieszyła jak przeczytałam te 5 punktów, zarażasz pozytywnym nastawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, no tak, wsypać się trzeba, kiedy noc taka dłuuuga :D
    po szóste - zgadzam się z Twoimi punktami i do serca biorę, bo dobre rady, a takie cenię sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po balandze jaglanka wskazana :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzę o imprezie w Twoim towarzystwie, serio :D a co do punktów - święte słowa, wszystko prawda ;) życie jest po to żeby żyć, a ludzie po to, żeby żyć razem z nimi i nic nigdy nie zmieni tego prawidła!

    OdpowiedzUsuń