wtorek, 4 sierpnia 2015

745. Kokosowy koktajl z awokado z borówkami i morwą + owoce



Zbyt późno wczoraj wróciłam, żeby wymyślać cuda na śniadanie, żeby pomyśleć o tym co by tu mądrego napisać. I dobrze, okej. Tak też może być. Ten blog to miejsce, przestrzeń, którą mogę wypełniać jak tylko zechcę, jak mogę. Mogę wpaść, życzyć Wam miłego dnia i wyjść. A gdy jest cicho, to nie znaczy, że jest źle. Jest dobrze i wczoraj udowodniłam to sobie po raz kolejny. Wtorku co masz mi dziś do zaoferowania? Przyjmę ochoczo wszystko.
Miłego dnia ! :D


I dziękuję Wam za wszystkie cudowne słowa wczoraj :* (i nie tylko wczoraj zresztą, zawsze).


Koktajl z awokado robię już których raz. Czy może być lepsza rekomendacja? 
Ja go po prostu uwielbiam!





Kokosowy koktajl z awokado z borówkami i morwą białą

Świeże daktyle, banan*, maliny, porzeczki, czereśnie, morela, truskawki

* zjadłam banana mrożonego

Przepis:

1 mocno dojrzałe awokado
Garstka prażonych wiórków kokosowych
Ok. 2/3 szklanki wody kokosowej
Ok. 1/3 szklanki mleczka kokosowego*
Łyżeczka cukru kokosowego*

* Miałam mleczko light, które moim zdaniem jest o wiele mniej słodkie, dlatego dodałam cukier, jeśli użyjecie normalnego mleczka, nie dawałabym cukru


 Awokado blendujemy z wiórkami kokosowymi, mleczkiem i cukrem, dolewając wodę kokosową blendujemy do uzyskania pożądanej konsystencji. schładzamy w zamrażalce ok. 15-20 minut.


Coco Dreams
Pam.

18 komentarzy:

  1. Bardziej kokosowego koktajlu się chyba nie dało zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. odważne stwierdzenie z tym wtorkiem, ale nie śmiem hamować- wyzwania się podejmuje ;)
    i awokado należałoby kupić, bo wieki nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  3. ile dobroci. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Cię Pam! Uwielbiam czytać Twoje posty. Choć od rana mam na twarzy uśmiech, dzięki Tobie jeszcze szerzej szczerzę się. :D
    No i uwielbiam Twoje śniadania - wszystkie, co do jednego, a dzisiejsze to chyba najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę w końcu spróbować awokado w koktajlu, zawsze kończy w guacamole albo innych wytrawnych daniach, a pewnie dodaje mega kremowości (?)- jest takie słowo? hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremowości, kremowatości, kremowowatości, jak zwał tak zwał, ale tego właśnie dodaje :D

      Usuń
  6. Jak ja lubię gdy jest duuużo owoców <3 Śniadanie na 6+ :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyżby to było uczucie: "Jestem taka szczęśliwa, że aż mnie zatkało i nie wiem, co powiedzieć?" :D A to śniadanie to dowód, że nie trzeba nic wyszukanego, aby pojawił się banan na twarzy ;) Uwielbiam koktajle z awokado - zawsze wyjadam łyżeczką <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak dojrzałe owoce, nie wiem gdzie ty to kupias bo ja nie mogę znaleźć
    Masz super blog :)
    loviseta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ten koktajl musiał być kremowy...Poza tym uwielbiam połączenie awo i kokosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie to śniadanie jest idealne w swojej prostocie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. koktajl to bym łyżeczką jadła, to mój ulubiony sposób XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Również nie pogardziłabym takim koktajlem w żadnej porze dnia ani nocy (;
    Życia nie ma co naciskać, skoro i tak przyniesie, co ma przynieść... Spokój - to jest najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie to właśnie podałaś sobie na śniadanie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pozazdrościłam i właśnie sobie sprawiłam talerz przeróżnych owoców :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kokos i awokado świetnie ze sobą współgrają <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kompletnie zapomniałam, że istnieje takie coś ja awokado... :D
    Zawsze jesteśmy z Tobą ! :*

    zapraszam do siebie:
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń