sobota, 22 sierpnia 2015

761. Kokosowo- dyniowa owsianka z owocami i tahini


Bieg wydarzeń mnie zaskakuje. Nie przytłacza, zaskakuje. Na rozmemłanie i rozważania pędzące życie nie daje czasu. Po niespełna tygodniu drugie spotkanie blogerskie, w międzyczasie drobne sukcesy, drobne potknięcia też. Wszystkie te nieważne sprawy, które niegdyś rosły do rangi paraliżującej kuli u nogi, niepostrzeżenie zeszły dawno na daleki plan. Dziś kilka bardzo ważnych spraw. 
Najpierw stresówka (kciuk mile widziany), następnie stresówka przez wielkie S (oba kciuki mile widziane), a później imieniny mojego Tatusia. Nie mam prezentu, obym mogła mu zanieść dobre wieści (kciuki i paluchy nawet bardzo mile widziane). A jutro pobudka skoro świt i do zobaczenia w stolicy Najlepsi ! ;D

Udanego weekendu i do poniedziałku! :D

Wczoraj nową kolekcję jesiennej dyni Wam pokazywałam, a po chwili dostałam świeżą dostawę polskich truskawek. I to smacznych! 







Kokosowo- dyniowa owsianka z malinami, tahini, morwą i pyłkiem pszczelim
Borówki, porzeczki, truskawki, gorzka czekolada

Przepis:

6 łyżek płatków owsianych
Łyżka otrębów pszennych
Łyżeczka złotego siemienia lnianego  
3-4 łyżki pure z pieczonej dyni Hokkaido
1/2 szklanki mleka
1/4 szklanki mleczka kokosowego
Łyżka wiórków kokosowych

Płatki i otręby zalewamy wrzątkiem tylko do poziomu płatków. Gdy wchłoną wodę dolewamy mleko, mieszamy i odstawiamy na noc. Rano mielimy siemię, prażymy wiórki, zagotowujemy owsiankę wlewając mleczko kokosowe. Dodajemy dynię, siemię i wiórki. Gotujemy do uzyskania pożądanej konsystencji. Podajemy z dodatkami.


Coco Dreams
Letnie owoce
Pam.

22 komentarze:

  1. Kciuki trzymane mocno (nawet bardzo) i widzimy się jutro :D
    Za dobrze Ci tam z tymi pysznościami :D
    aa i złóż tacie życzenia ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz moje kciuki ale to tak wiesz- w miarę możliwości, bo ciężko jednocześnie mieszać czekoladę z zaciśniętymi pięściami ;) ale jakoś nie wierzę, że coś może pójść nie po Twojej myśli

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój tydzień podobnie się przedstawiał. Drobne sukcesy i drobne potknięcia. Ale tak naprawdę te wydarzenia nas definiują. Bez nich nie bylibyśmy są, więc oczywiście nie są kulą u nogi.
    Nie mogę uwierzyć, że jutro znów was zobaczę! Tak szybko to minęło, że czuję się, jakbym wczoraj sie z wami widziała! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kciukam wszystkimi swoimi wypustkami - i ręcami, i nogami.
    A to, co się dzieje w świecie "śniadaniarę blogerę" jest niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie moje palce winszują Ci powodzenia! :* Oby to był dzień sukcesów, które będziemy mogli jutro uczcić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Owsianka brzmi i wygląda cudownie ;)
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ode mnie masz wszystkie duże palce gwarantowane! Zobaczysz, jeszcze jutro będą sine :P No popatrz, a przez to, że tak zaszpanowałaś wczoraj tymi dyniami ja też nawiązałam znajomość z panią z targu i razem nabijałyśmy się z ludzi, którzy próbują obrać dynię :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pysznie!Moje kciuki już się trzymają :*

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to się masz dobrze, też chcę takie dostawy do domu :) jem oczami, cudownie podane! :)
    bawcie się dobrze jutro! :* i jak będziecie zajadać się pysznymi burgerami Krowy to pomyślcie też na chwilę o mnie, połączę się z Wami choć w myślach, serduchem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze jedno, trzymam kciuki z całych sił!! :*

      Usuń
  10. te Twoje śniadania to mi zawsze takiego smaka narobią, że kombinują co by tu znowu upichcić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też się wcisnę z moimi kciukami :D
    A owsianka na wypasie, pozazdrościć!

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kciuki masz moje, dziś jeszcze w internetach a jutro mogę Ci skopać tyłek na szczęście już w rzeczywistości, tak aby Ci tego szczęścia nigdy nie zabrakło haha! Oczywiście żartuję z tą przemocą, ale doczekać się nie mogę jutrzejszego spotkania! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. zdecydowanie robię nalot na Twoją chałupę, za dużo masz tych dobroci:/ a dzieci z Gdańska tylko wchodzą i codziennie do monitora wzdychają..
    cholera, nie wiem czy nie za późno, ale zaciskam kciuki i ślę wszystkiego dobrego dla taty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki i wszystkie inne palce oczywiście też :D Owsianka cudowna - tyle wspaniałych dodatków, no i wszyscy tak kuszą tą dynią! Życzę miłego spotkania jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie dostawy to ja tez poproszę :D
    Kciuki wszystkie mocno trzymane, nawet palce u nóg zaciskane :P
    Nie mogę się doczekać jutra!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat dziś w pobliskim warzywniaku moja koleżanka ujrzała na najwyższej półce ostatnią dynię, od razu mi powiedziała, a ja na momencie o Tobie pomyślałam, a koleżanka na to "co się tak szczerzysz XD"?
    Może to oklepany tekst, ale no, nie mogę się doczekać spotkania <3

    OdpowiedzUsuń