środa, 21 października 2015

793. Dyniowa owsianka jogurtowa z kaki, żurawiną i tahini



,,Ludzka wie­dza składa się nie tyl­ko z bib­liotek, per­ga­minu i at­ra­men­tu, ale tworzą ją także to­my wie­dzy wpi­sane w ludzkie ser­ca, wy­ryte w ludzkich duszach, wyg­ra­wero­wane w ludzkich umysłach. "

Michael Jackson

Z czytaniem tych drugich bywa gorzej. 
Czasami próbuję, a równie dobrze mogłabym zabrać się za lekturę japońskiego magazynu.
I wiedza ,,co autor miał na myśli" jest mi niedostępna, a wyniki mojej nieudolnej analizy i interpretacji są nieobiektywne.
Gdyby serce mogło być tłumaczem... Albo gdyby ktoś mi ułatwił i wytłumaczył, pomógł zrozumieć...
Za dużo chciałabym wiedzieć, ale coraz bardziej przyzwyczajam się do nieświadomości.

Miłego dnia.
Środa minie, tydzień zginie! :D


Mało wyszukane, ale od dawna miałam ochotę na coś takiego ;P
 





Dyniowa owsianka jogurtowa z kaki, suszoną żurawiną, pestkami dyni, gorzką czekoladą i tahini
Śliwki, kawałek jabłka

Przepis:

5 łyżek płatków owsianych
łyżka otrębów gryczanych
Łyżeczka siemienia lnianego złocistego
2/3 szklanki wody
Kubeczek jogurtu naturalnego
3 łyżki pure z pieczonej dyni Hokkaido

Płatki, otręby i siemię zalewamy wrzątkiem tylko do poziomu płatków. Przykrywamy i odstawiamy do przestygnięcia. Mieszamy z pure dyniowym i jogurtem naturalnym. Odstawiamy na noc do lodówki. Rano podajemy z dodatkami.


Sposób na dynię 2015
Pam.

11 komentarzy:

  1. Wszyscy mają kaki, mam i ja :D i też dziś pomyślałam "środa minie, tydzień zginie" , miałam kiedyś teczkę z tym mottem :P życie w nieświadomości nie raz jest łatwiejsze, choć ja też nie wiem, co Ty, jako autorka słów miałaś na myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo w tym roku jeszcze kaki u mnie nie zagościło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kaki, tego czy pasuje do dyni smakowo nie testowałam, ale myślę że idealnie, ale kolorystycznie na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech ta sroda mija szybciej, bo już nie mam siły. I jeszcze kusisz takimi pysznosciami gdy siedzenia głodna na uczelni...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mało wyszukane, ale pyszne! Kupiłam ostatnio kaki! Nie mogę się doczekać aż je zjem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaki i dynia, pysznie :)
    Genialny cytat <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jakbym nie doczytała to bym myślała, że to małe pomarańczowe to brzoskwinia ;p wiesz, jeżeli owa nieświadomość nie robi nam krzywdy, to czemu by w niej raz na jakiś czas nie pożyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Pam mam wrażenie, że obie tkwimy teraz w niewiadomej, nieświadomej, ale przecudnej bańce... Ja jestem szczęśliwa, chociaż momenty niewiedzy wykańczają...
    Dziękuje Ci za wszystko! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz i u mnie dyniowy szał! Trzeba korzystać :)

    OdpowiedzUsuń