czwartek, 29 października 2015

798. Dyniowo- pomarańczowy koktajl mleczny + owoce i bakalie



Dziękuję Wam za to, że jesteście :*
Piszecie, ja nie odpisuję. Przepraszam za to. Ale bardzo to doceniam i dziękuję.







Dyniowo- pomarańczowy koktajl mleczny z tahini, konopią i pyłkiem
Jabłko, gruszka, kaki, banan, śliwki + suszona żurawina, prażony słonecznik
Daktyle z masłem z nerkowców
Pistacje, migdały, gorzkie pestki moreli, rodzynki
Gorzka czekolada, suszone morele

Przepis:

4 duże łyżki pure z pieczonej dyni Hokkaido
Sok z małej pomarańczy
Mleko do odpowiedniej konsystencji (ok 150 ml)
2 łyżki wody różanej

Wszystkie składniki dokładnie blendujemy dolewając mleko do pożądanej konsystencji.
Wkładamy do zamrażalki przed podaniem (15-30 minut).

Sposób na dynię 2015
 
Pam.

7 komentarzy:

  1. Jesteśmy jesteśmy :* w końcu Ty też zawsze dla nas byłaś. Choć widać, że nie jest łatwo, po tonie słów czuję że odrobinę lepiej. Wiesz.. stęskniłam się za Tobą, mogłabym Cię teraz wytulić <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle ze ta woda rozana z dynia swietnie sie skomponowaly!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie miksy są najlepsze :) Co to za czekolada? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest taki czas, że łzy płyną i płyną, że wszystko wydaje się walić i nie wiemy, czym na to zasłużyliśmy, ale nic nie zabierze nam wspomnień. One zawsze zostaną. Najpierw boląc bardzo, później trochę mniej i być może nigdy nie przestając, ale kiedyś przecież niosły szczęście. Czyli jesteśmy do niego zdolni. A za jakiś czas będziemy potrafili otworzyć się ponownie, po człowiek zawsze potrzebuje szczęścia. Miłości. Zasługujesz na to bardziej, niż ktokolwiek. Nie będę mówić, że będzie dobrze, bo jeszcze przez jakiś czas nie będzie. Ale mam nadzieję, że Twoje serduszko się zagoi, nie stwardnieje z deka jak moje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze jestem dla Ciebie i zawsze możesz do mnie napisać! :*

    OdpowiedzUsuń