niedziela, 8 listopada 2015

807. Dyniowo- waniliowe ciastka z ciecierzycy, jogurt i owoce




Kilka słów, które kiedyś, w innych okolicznościach tak bardzo by cieszyły, 
dziś wyzwalają jedynie pytanie ,,po co?". Niczym zgaga po smacznym posiłku... 

Dziś trzeba w końcu posiedzieć w domu i się pouczyć, czy tylko mi się tak nie chce? :P

Ciepłej niedzieli :*






Dyniowo- waniliowe ciastka z ciecierzycy z kakaowcem i żurawiną z masłem orzechowym
Jogurt naturalny z pestkami dyni i syropem klonowym
Kaki, figa, gruszka

Przepis:

150g ciecierzycy ugotowanej na parze
3 łyżki pure z pieczonej dyni Hokkaido
Łyżeczka ekstraktu waniliowego
Stewia
Szczypta soli morskiej
Szczypta proszku do pieczenia
Garstka ziaren kakaowca
Garstka suszonej żurawiny

Ciecierzycę blednujemy z dynią i ekstraktem waniliowym.
Dodajemy stewię, sól, proszek do pieczenia i dokładnie mieszamy.
Dorzucamy ziarno kakaowca i suszoną żurawinę, mieszamy i formujemy kulki, spłaszczamy.
Pieczemy w 175 stopniach ok 15- 20 minut.
Podajemy wystudzone.

Pam.

12 komentarzy:

  1. Ale piękny kolorek mają te ciacha! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna wersja tych przepysznych ciastek! Jadłam już dyniowo-kokosową i przepadłam. Te muszą być równie dobre, a może nawet lepsze? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chcę ciastka na śniadanie!!! <3
    Chyba na każdą zgagę jest lekarstwo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Każde Twoje śniadanie jest urocze, ale to ~! podanie, przedstawienie kolory i ten jogurt o losie! chce je!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. pocieszę cię, że nie jesteś sama... troszku też mi się nie chcę, ale jakoś damy radę! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej kochana, czeka na Ciebie wiadomość na FB :*

      Usuń
  6. Ale te ciacha mają kolor! <3 Mi też się nie chce - łączę się w bólu...Damy radę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie, te ciastka! Czy możesz mi takie wysłać w paczce? <3 I ja też siedzę z nosem w książkach, łączę się w bólu, ale taki los :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie tylko Tobie się nie chcę. Jak pomyślę ile mam jeszcze do zrobienia na jutro, przeszywa mnie dreszcz ;o
    Ciastki genialne. Ostatnio bardzo zaprzyjaźniłam się z cieciorką, więc na pewno wypróbuje podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kolorek <3 Są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie sobie uświadomiłam, jak dawno temu jadłam wanilię, aż mi tęskno za jej smakiem :D
    Ślicznie udekorowałaś całość (persymona+figa) :D

    Oj nie tylko tobie nie chce się dzisiaj uczyć :p

    OdpowiedzUsuń