czwartek, 12 listopada 2015

810. Kokosowy koktajl: awokado, gruszka, mięta, owoce i bakalie



 Tak poniedziałkowo jakoś, a to dziś czwartek.
 Miłego dnia :*











Kokosowy koktajl mleczny: awokado, gruszka, mięta z kakao gorzkim i konopią
Banan, świeże daktyle, śliwki, kaki, pomelo, dynia
Bakalie

Przepis:

1/2 sporego, dojrzałego awokado
1 duża gruszka
1/2 łyżeczki suszonej mięty
50ml mleczka kokosowego
Mleko do odpowiedniej konsystencji

Wszystkie składniki blendujemy dolewając mleko do uzyskania pożądanej konsystencji.
Wkładamy do lodówki/ zamrażalki przed podaniem.

Pam.

9 komentarzy:

  1. Wszystko pycha a od bakali jestem uzalezniona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koktajle na bazie awokado :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie, chyba naprawdę coś z główką - "tak poniedziałkowo", chociaż też mam czasem takie rozkminy :* co do śniadania to niech Cię ta mięta orzeźwi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też wczoraj myślałam, że jest niedziela xd :D
    koktajle z awokado są pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez już się zatraciłam w tym 'weekendzie środowym', niestety rzeczywistość nie jest tak przyjemna :P
    Ta warstwa kakao ... *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dzisiaj wszyscy w szkole chodzili jak zombie i jak się spytałam jednego kolegi co jest nie tak, stwierdził, że dzisiaj jest "czwartek poniedziałek" xD

    OdpowiedzUsuń
  7. super połączenie :) świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeże daktyle?! Podziel się :D

    OdpowiedzUsuń