poniedziałek, 23 listopada 2015

811. Waniliowo- kokosowa owsianka z karmelizowaną pigwą




Żyję. Żyję muzyką, wyobrażeniami. Przeszłością, która przenika przez wszystko, zakrada się do snów, teraźniejszości, przyszłości, zniekształca ich obraz. Nie chcę wypuścić jej z objęć. Żyję płytkimi relacjami, krótkimi rozmowami. Podenerwowaniem. Nie- byciem sobą. Żyję jakby obok, izolując się od siebie, bo tak łatwiej. 
Już oduczyłam się uciekać w gniecenie ciasta na chleb, w wirtualny świat. Uciekam w mechaniczne funkcjonowanie w jesiennej, burej rzeczywistości. Jesień po raz pierwszy w życiu nie ma ciepłych barw. Jest nijaka. Czekam aż będzie lepiej lub chociaż inaczej. 
W tym tygodniu zdmuchnę świeczki. Proszenie nie ma sensu, ale z pewnością podziękuję za najbardziej barwny i przełomowy rok. 
Za lekcje.







Waniliowo- kokosowa owsianka gotowana z kawałkami dyni piżmowej z karmelizowaną pigwą w syropie klonowym i cynamonie, z orzechami włoskimi, rodzynkami i gorzką czekoladą

Do gotowania dodana łyżeczka ekstraktu waniliowego, kilka łyżek mleka kokosowego oraz siemię lniane i pokrojona w kostkę dynia piżmowa.

Pam.

6 komentarzy:

  1. Pigwa to bardzo czesto niedoceniany owoc a karmelizowana na pewno swietnie smakuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pam.... Bardzo się o Ciebie martwię. Czas jednak chyb nie lecz ran. Jedynie pomaga je delikatnie zabliźnić. A może potrzeba go po prostu jeszcze więcej? Ale ile można...?
    Dla mnie jesień w tym roku już dawno straciła swoje barwy... Jest szara, bura... Czekam na zimę. Może mróz i śnieżnobiały śnieg przyniosą coś dobrego....
    Mocno Cię ściskam i cały czas o Tobie myślę! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Straaaaaasznie się o Ciebie martwiłam/martwię. Nawet pisałam do Ciebie na fejsie, ale rozumiem, że może nie chciałaś gadać. Mam tylko nadzieję, że widzimy się za dwa tygodnie i że choć trochę Cię oderwiemy od tej przeszłości. Trzymaj się kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję kochana że napisałaś! tak dobrze przeczytać, że jesteś, martwimy się o Ciebie! :* mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej, coraz lepiej, trzymaj się ciepło i kiedyś jeszcze Cię utulę, a tymczasem posyłam buziaki z Anglii! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Pam... Wiem, że nie takie urodziny sobie wymarzyłaś i pewnie daleka jesteś od urodzinowej euforii, ale wiedz, że wielu osobom nawet zupełnie obcym zależy na Tobie, martwią się o Ciebie i życzą Ci jak najlepiej. Jestem jedną z nich. Życzę Ci, żeby czas uleczył to co ma uleczyć i aby nadeszły nowe okazje, nowe radości, nowe szanse i nowe małe i duże szczęścia! Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń