poniedziałek, 7 grudnia 2015

816.Kokosowy koktajl z awokado z płatkami róży i owocami



Mało grudniowo u mnie. Na talerzu tak samo.  Jedynie mandarynki przypominają, że Święta zbliżają się dużymi krokami. W ubiegłym roku Świąt nie mieliśmy poniekąd przez żałobę, przez przeprowadzkę i wszechobecne kartony. W tym roku… Jak mieszkam sama, to tak dziwnie jakoś. Pierwszy raz tak. Gdy w sklepach Boże Narodzenie zaczyna się po 1 listopada, ja staram się odwlekać tę atmosferę jak najdłużej, by się nie przesycić. Zdarza się jednak, ze przez to przegapiam grudniowy okres calkowicie. Zobaczymy, może jeszcze się w ten  klimat wdrożę ;)


Miłego nowego tygodnie. Dużo ciepła i uśmiechu :)







Kokosowy koktajl z awokado z płatkami róży
Owoce: gruszka, kiwi, pomelo z masłem pistacjowym i konopią
Świeże daktyle

Przepis na koktajl podobny do TEGO.


Pam.

11 komentarzy:

  1. Hmm, a może jednak wpadniesz do Krakowa przed świętami? Obiecuję, że poczujesz klimat grudnia :) ja dalej trzęsę portkami o smak tego masła, wyszło... inne niż się spodziewałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała, ale niestety finansowo zupełnie nie dam rady... :(

      Usuń
  2. Ja lubię akurat tą świąteczną atmosferę pojawiającą się już na początku listopada... W ogóle to bardziej czuję święta przed świętami, niż we właściwe świąteczne dni... ale mam nadzieję, że nie przegapisz grudnia ;)

    Śniadanie przepyszne i śliczna miseczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie czuję klimatu :/ Może gdyby chociaż odrobina śniegu spadła... <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam okazji kosztować płatków róży, a jestem bardzo ciekawa ich smaku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie podoba mi się zaczynanie świątecznego klimatu na początku listopada...Nawet początek grudnia to jeszcze za wcześnie...Przez to Święta mają charakter coraz bardziej komercyjny, a nie czuć tego ciepła...

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozkręcisz się. ;) Masz na to jeszcze ponad 2 tygodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta miseczka jest przepiękna :)
    ja świąteczny klimat z dnia na dzień zaczynam odczuwać bardziej :) uwielbiam ten okres i mam nadzieję, że i Tobie udzieli się ta przemiła świąteczna atmosfera, daleko od zakupów i sztucznego wizerunku Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Weszłam dzisiaj po raz pierwszy na twojego bloga i już wiem, że będę wchodzila na niego codziennie :D nie ma nic lepszego niż dobre śniadanie, a u ciebie znajde ich mnóstwo ;))

    OdpowiedzUsuń