środa, 23 grudnia 2015

821. Kilka słów i uzbieranych zdjęć :)



Rzadko się odzywam, wiem. Nie chciałam pisać o niczym, tym bardziej o złym.
Dziś z czystym sumieniem piszę jako tako pozbierana do kupy.
Po przetrawieniu własnych problemów musiałam zmierzyć się z kłopotami w rodzinie, które może nie są jeszcze rozwiązane do końca, ale pojawiły się obietnice. I ten stres związany z bliskimi jest o wiele trudniejszy do przejścia niż prywatny. Mój biedny tato -5 kg, ja -6kg. Półtora miesiąca, niepostrzeżenie. Stres zżera i odbiera sen... Wiem, że muszę teraz przede wszystkim odbudować swój organizm i psychikę. Mam nadzieję, że pomogą mi w tym najbliższe tygodnie. Plany mam dające ogromnego kopa, ale realizacja nie zależy tylko ode mnie, więc nic nie mówię by nie zapeszyć :)

Okres Świąteczny przegapiony w zupełności. Szczerze? Nie bardzo go lubię. Ludziom życzę dobrze zawsze, o ludziach dobrze myślę na co dzień, staram się pomagać kiedy jest okazja, nie potrzebuję do tego daty 24 grudnia. 
Na podsumowanie mijającego roku jeszcze przyjdzie pora. Albo i nie, w sumie po co ;)

Wczoraj reaktywowałam coroczną fabrykę pierogów z kapustą i grzybami, dziś jeszcze ćwikła, a dla mięsożernej rodzinki śledzie, bo podobno moje najlepsze. I chyba upiekę pasztet z fasoli. Zobaczymy na ile czas pozwoli, ostatnio żyję w dużym chaosie. Przyzwyczaiłam się do niego, polubiłam.

Życzę Wszystkim spokojnych Świąt. 
Odpoczynku, ciepłej atmosfery, smacznego jedzenia i dużo, dużo uśmiechu !!!
A w nadchodzącym roku odwagi i jak najwięcej spełnionych marzeń :)

 
Nie wiem kiedy napiszę znów. Na pewno to zrobię. 
Może nawet zabłysnę czymś bardziej wyszukanym niż jogurt z owocami.
Nie ma dziś konkretnego przepisu, śniadania na dziś, ale wstawię zdjęcia, które zrobiłam kilku śniadaniom. Często fotografowane tego samego nie ma sensu zwłaszcza gdy poranne ciemności nie sprzyjają ;)

 










Pam.

14 komentarzy:

  1. Dzięki za wszystko i nawzajem! Chociaż u mnie święta dopiero w styczniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze kochana, że powoli zbierasz się za siebie. Najbardziej martwi mnie Twoja utrata wagi, ale mam nadzieję, że wszystko teraz pójdzie w dobrą stronę! Trzymam za Ciebie mocno kciuki!
    A na święta życzę Ci dużo ciepła, spokoju, radości, miłości i świątecznej atmosfery. Niech Twój piękny uśmiech zagości na Twojej twarzy i już nigdy stamtąd nie schodzi. Wszystkiego dobrego! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak miło mi się na sercu zrobiło czytając, że u Ciebie, że się zbierasz, że się jakoś powoli układa :* mam nadzieję, że wszystko do końca się jakoś poukłada :)
    oczywiście Tobie też życzę dużo ciepła w te święta, odpoczęcia, spędzenia czasu z rodziną w wspaniałej atmosferze, zdrowia, szczęścia i rodzicom też złóż życzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, zaniepokoiłaś mnie tym pierwszym akapitem, problemy w rodzinie? :/ Mam nadzieję, że wszystko się ułoży. A co do odbudowy organizmu - Święta to chyba najlepszy na to okres xd I nie mów mi, że go przegapiłaś, widziałam ten zbiór pierogów z pięknymi falbankami <3 Ej.. jeśli chodzi o rozmiar śniadań i ilość owoców, to czuję że jesteś w tej kwestii moją pokrewną duszą - oddzielna "śniadaniowa komora" bez dna? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, mam nadzieję, że to już koniec złych i przykryć emocji i przygód. Cieszę się, ze się odzywasz, bo super jest coś takiego przeczytać. Weronika ma racje, świeta są idealnym okresem do odbudowy organizmu :D A śniadania są super, takie bardzo... twoje? :)

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję i trzymam kciuki, że wszystko się ułoży i ze zdrowiem Twoim i taty będzie lepiej. Uściski dla całej rodzinki i wspaniałych Świąt życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno wszystko się ułoży. Super, że sie odzywasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wiedziałam, że się podniesiesz. Jesteś taka silna i już tyle razy mi to udowodniłaś podczas naszych rozmów. Teraz są święta, przykre chwile odejdą w niepamięć, zaczniesz realizować swoje plany. Oczywiste jest to, że będziesz szczęśliwa. Już zaczynasz być :)
    Moja kochana Pam, życzę Ci abyś w te święta odnalazła spokój, szczęście, uśmiech, miłość, naładował się pozytywną energią i znowu zarażała nas nią. Abyś spędziła jutrzejszy, jak i następne dni w rodzinnej, ciepłej i smacznej atmosferze. No i jeszcze życzę zdrówka dla Ciebie i całej rodzinki. Uściskaj ich wszystkich, a ja Ciebie mocno ściskam i dziękuje za to, ze jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana trzymam mocno za ciebie kciuki, bo wierzę, że jesteś silną osóbką :*

    I życzę ci zdrowych Świąt w gronie najbliższych. Rozterki i wszystkie smutki zostaw na boku :* No i trzymam kciuki i życzę dużo zdrówka twojemu tacie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj kochana, przesyłam wirtualne całusy! Bądź silna i tato też, trzymam za Was kciuki! Nie chudnijcie mi tam, bo zima idzie i będzie Wam zimno! :< :D Trzymaj się, dużo zdrowia i szczęścia! Dawaj częściej znaki życia ;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, ściskam mocno, trzymaj się, bądź silna, spędź ciepło i spokojnie te święta :* Wesołych!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś silna, mądra i jeśli na prawdę chcesz potrafisz - nie wątp w siebie i swoje możliwości. Dasz radę :) Wierzę w Ciebie :)
    Wesołych i spokojnych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że Twoje święta były udane i czekam aż znowu się odezwiesz. ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne są takie owocowe śniadanka :)

    OdpowiedzUsuń