sobota, 16 stycznia 2016

825. Karbowo- waniliowy krem banan- awokado i cytrusy



Pięknie biało się ostatnio zrobiło. Natura jest najbardziej utalentowaną artystką ;)

Uśmiech nie likwiduje problemów, nie zmienia kierunku przeciwności losu, nie łata dziur, 
ale potrafi sprawić, zwłaszcza ten odwzajemniony czy odwzajemniany, że wszystko wydaje się łatwiejsze, lżejsze do przetrwania. 
Dlatego szeroko się do Was uśmiecham i życzę miłej soboty :)







Karbowo- waniliowy krem banan- awokado z płatkami róży i gorzką czekoladą
Grejpfrut, pomelo, mandarynka

Przepis:

2 małe mocno dojrzałe banany
1 małe mocno dojrzałe awokado
Łyżka karobu
Łyżeczka ekstraktu waniliowego

Wszystkie składniki blendujemy. Ja przed podaniem wstawiłam krem na jakieś 20 minut do zamrażalki.

Pam.

12 komentarzy:

  1. Przesyłam w takim razie mnóstwo uśmiechu - niech ten dzien i kazdy następny bedzie piękny, produktywny i pełen optymizmu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja babcia zawsze powtarza, że uśmiech działa cuda, więc uśmiechajmy się! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno takiego kremu nie robiłam, wygląda pysznie :)
    A jak zobaczyłam zdjęcia, to naszło mnie na zielonego grejpfruta (teraz już wiem, że to pomelo :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odwzajemniam więc uśmiech oczywiście! Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też odwzajemniam uśmiech i to bardzo szeroko. Trzymaj się kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie lubię śniegu! Ale masz racje, z uśmiechem łatanie dziur staje się łatwiejsze ;)

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te płatki róży wyglądają cudnownie! Chcę je <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio jem ten krem na potęgę, ale nie ma się co dziwić - jest najlepszy! :3

    OdpowiedzUsuń