niedziela, 7 lutego 2016

835. Kawowo- cynamonowe lody bananowo- pietruszkowe



Szukałam odpowiedzi u wielu osób. Cichutko krzyczałam o pomoc, poradę. Znów wolałam, ażeby to ktoś mną pokierował, powiedział co powinnam robić.
Szukałam i szukałam, aż natknęłam się na swój własny zeszyt z luźnymi zapiskami. Coś a’la pamiętnik. Przejrzałam swoje własne wpisy tu na blogu z wakacji.
Takie mądre rzeczy pisałam. Do takich sensownych wniosków doszłam i gdzieś to się zakopało pod warstwą codziennego kurzu.
Moje własne słowa.
Kręgosłup wewnętrzny, wsłuchiwanie się w siebie, szacunek do siebie, docenianie każdego najmniejszego kroczku, nieoczekiwanie cudów z dnia na dzień, samoakceptacja, zaufanie do siebie, kierowanie się własnym zdaniem, wiara w siebie, mozolny proces, ciężka praca, spoglądanie wprzód, warto bo pewnego dnia się uda.
To właśnie wtedy zaprowadziło mnie do sukcesu.
Znalazłam odpowiedź i postaram się jak jak najlepiej wykorzystać.


Udanej niedzieli! :D

I kto mi zabroni zacząć zimowy wolny dzień od miseczki lodów z wakacyjnym akcentem? :)






Kawowo- cynamonowe lody bananowo- pietruszkowe z borówkami, pestkami dyni, konopią i tahini
Pomelo, mandarynka

Przepis:

2 garście plastrów mrożonych bananów
1 spora ugotowana na parze pietruszka
3 płaskie łyżeczki kawy rozpuszczalnej
Duża szczypta cynamonu

Plastry bananów wyjmujemy na 3 minuty z zamrażalki. Pietruszkę kroimy. Wszystkie składniki blendujemy ze sobą, wkładamy jeszcze na chwilę do zamrażalki przed podaniem.

Pam.

5 komentarzy:

  1. Jak się cieszę z dzisiejszego postu. Święte słowa. Warto się teraz do nich zastosować. Naprawdę pozytywne rozpoczęcie niedzieli. Dziękuję Ci za to, bo i mnie coś tknęło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piątka za lody! A ja wiedziałem, że nie będzie dużego problemu, i szybciej niż myślisz wrócisz na dobry tor, i ruszysz pełną parą :D

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pamiętam te słowa do dzisiaj. I w sumie czuję w sobie ten kręgosłup, to tchnienie odwagi do życia. Słowa mają moc, jeśli mocno wyryjesz je sobie w pamięci. I w sercu. Oby Cię poprowadziły :*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pogoda iście wiosenna wiec lody - jak najbardziej :D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele miałaś taki złotych myśli, które motywowały gdy było źle i nadal motywują. Kieruj się tymi słowami a będzie dobrze, zobaczysz! :)

    OdpowiedzUsuń